Witam
Mam pewien problem otóż mój ostatnio nabawił się dziwnej dolegliwości, podczas jazdy na 3 biegu i wyższym gdy dodaje gazu delikatnie to zaczyna się dławić i szarpać. Np. jadę na 4 biegu i w okolicach 80 km/h przy 2 tyś. obrotów przy powolnym dodawaniu gazu szarpie a gdy mocniej wdepnę gaz wtedy przestaje. Wczoraj doznałem apogeum tego problemu jadąc do miejscowości X ( 80 Km ) miałem takie szarpnięcia przez całą drogę na biegach 3 i w górę przy delikatnym dodawaniu gazu, natomiast gdy wracałem to w pewnym momencie coś się stało bo przestał tak szarpać ale razem z tym stracił moc tzn.: mocniejsze wdepnięcie w pedał gazu nie oznaczało przyspieszenia pierwszy raz miałem problem z wyprzedzeniem ciężarówki. A maksymalna prędkość jaka osiągnąłem to było 140 km/h z baardzo długą droga rozpędzenia się co normalnie na tej odległości osiągałem 160km/h.
Możecie mi poradzić co mam zrobić/
Moja gwiazda to: C200 CDI.
Pozdrawiam
Dławienie się silnika
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 maja 2010, o 12:55
- VIN:
- Lokalizacja: Kutno
Dławienie się silnika
Mercedes Benz C200 ”05 Avantgarde
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 maja 2010, o 12:55
- VIN:
- Lokalizacja: Kutno
w ciągu 3 lat użytkowania to auto było tankowany na BP oraz SHELL. Tylko raz się zdarzył przypadek zatankowania paliwa od kierowcy zza wschodniej granicy w ilości 20L co miało skutek taki że auto miało problem z odpaleniem ale odrazu zostalo zatankowane do pełna ze stacji BP.
Jesli chodzi o błędy to będę musial się przejechac na diagnostyke komputerową.
A co do filtra paliwa to muszę przyznać że nie pamiętam takowej wymiany fakt że przez pierwszy rok użytkowania auto było serwisowane w serwisie MB, a następnie były wymiany tylko podstawowe we własnym zakresie.
Jesli chodzi o błędy to będę musial się przejechac na diagnostyke komputerową.
A co do filtra paliwa to muszę przyznać że nie pamiętam takowej wymiany fakt że przez pierwszy rok użytkowania auto było serwisowane w serwisie MB, a następnie były wymiany tylko podstawowe we własnym zakresie.
Mercedes Benz C200 ”05 Avantgarde
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Filtr paliwa, szczelność przewodów paliwowych i pompa paliwowa - do wymiany lub sprawdzenia działania...
Nie ma zależności od stanu paliwa w zbiorniku Np. gdy jest mniej niż połowa baku
Nie ma zależności od stanu paliwa w zbiorniku Np. gdy jest mniej niż połowa baku
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 maja 2010, o 12:55
- VIN:
- Lokalizacja: Kutno
no właśnie nie ma takiej zależności bo to sie ostatnio stało przy 3/4 baku, a wcześniej przy 1/4 baku
Byłem dzisiaj na serwisie umówiłem się na bliższe oględziny w środę ale powiedzieli mi że to może wina tego że pobiera lewe powietrze ale dokładnie przyjrzą się temu jak przyjade. Na komputer stwierdzili że nie będą mnie podłączali bo jeśli nic nie wyskakuje na wyświetlaczu to i u nich nic nie pokaże.
PS. Oczywiście to nie jest ASO Mercedes'a.
Nowy objaw dzisiaj podczas jazdy pojawił się na wyświetlaczu ikonka " Check Engine " .
Jestem po diagnostyce komputerowej. Dowiedziałem się że mam 3 błędy:
1. Kod usterki: P1664
Podgrzewanie płynu chłodzącego - nieprawidłowe działanie.
2. Kod usterki: P2359
Sysytem regulacji ciśnienia doładowania - nieprawidłowe działanie.
3. Kod usterki: nie zapisałem
Napinacz pasa prawego tylnego - przerwa w obwodzie ( SRS )
Co wy na to?
Byłem dzisiaj na serwisie umówiłem się na bliższe oględziny w środę ale powiedzieli mi że to może wina tego że pobiera lewe powietrze ale dokładnie przyjrzą się temu jak przyjade. Na komputer stwierdzili że nie będą mnie podłączali bo jeśli nic nie wyskakuje na wyświetlaczu to i u nich nic nie pokaże.
PS. Oczywiście to nie jest ASO Mercedes'a.
Nowy objaw dzisiaj podczas jazdy pojawił się na wyświetlaczu ikonka " Check Engine " .
Jestem po diagnostyce komputerowej. Dowiedziałem się że mam 3 błędy:
1. Kod usterki: P1664
Podgrzewanie płynu chłodzącego - nieprawidłowe działanie.
2. Kod usterki: P2359
Sysytem regulacji ciśnienia doładowania - nieprawidłowe działanie.
3. Kod usterki: nie zapisałem
Napinacz pasa prawego tylnego - przerwa w obwodzie ( SRS )
Co wy na to?
Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, o 12:38 przez dlr, łącznie zmieniany 3 razy.
Mercedes Benz C200 ”05 Avantgarde