Battery/Akumulator Visit Workshop

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
xymiz
VIP
Posty: 227
Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
VIN:
Lokalizacja: PL

Battery/Akumulator Visit Workshop

Post autor: xymiz »

Czesc!

Wyswietlila mi sie na wyswietlaczu wiadomosc "Battery/Akumulator Visit Workshop". Przeszukalem forum i znalazlem informacje jaka to moze byc awaria (alternator, akumlator itd.) Jakkolwiek instrukcja mowi ze w przypadku wyswietlenia tej wiadomosci moze nie pracowac pompa wodna. To chyba chodzi o przypadek zerwania paska. Jesli pasek jest ok to pompa wodna powinna pracowac?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 4 lip 2008, o 20:12 przez xymiz, łącznie zmieniany 1 raz.
C 200 Kompressor A.D. 2002 ASB

album_personal.php?user_id=116
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

Jeśli masz zerwany pasek to nie pracują wszystkie urządzenia które są nim napędzane.
W twoim przypadku masz rozładowany akumulator czego przyczyną może być jego nienaładowanie przez zepsuty alternator lub po prostu jego "starość"

P.S.
W przypadku alterantora warto sprawdzić regulator napięcia - było to juz poruszane na forum
Awatar użytkownika
xymiz
VIP
Posty: 227
Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: xymiz »

Artur_art pisze:W twoim przypadku masz rozładowany akumulator czego przyczyną może być jego nienaładowanie przez zepsuty alternator lub po prostu jego "starość"
Akumlator ma jakied 10 miesiecy tak ze raczej nie starosc.

Pozdrawiam
C 200 Kompressor A.D. 2002 ASB

album_personal.php?user_id=116
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

No to sprawdź czy jest ładowany
Awatar użytkownika
xymiz
VIP
Posty: 227
Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: xymiz »

Heh taki mam zamiar. Niestety nie moge nijak wejsc w tryb serwisowy i chyba musze kupic przyrzad i klasycznie zmierzyc .

Pozdr

[ Dodano: 2008-07-05, 15:00 ]
Dzisiaj pojawilo sie jeszcze ostrzezenie "undercharged/consumer defected". Czy to oznacza ze ktorys z ukladow ma zwarcie?
C 200 Kompressor A.D. 2002 ASB

album_personal.php?user_id=116
e7us
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 21 kwie 2008, o 19:39
VIN:
Lokalizacja: Toruń

Post autor: e7us »

Padł Ci regulator napięcia pewnie i lozyska w alternatorze mialem ostatnio to samo koszt okolo 400-500 zl w zaleznosci jaki masz alternator Valeo czy Bosch
Awatar użytkownika
xymiz
VIP
Posty: 227
Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: xymiz »

e7us pisze:400-500 zl
Dzieki za info. Niestety bede to musial zrobic za granica i pewnie niezle mnie to walnie po kieszeni :placz: :placz: :placz:
C 200 Kompressor A.D. 2002 ASB

album_personal.php?user_id=116
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

Zalezy gdzie za granica. Ja robilem w niemczech ostatnio lozyska w alternatorze. 40 Euro za lozyska i 35 Euro za robocizne (1h) w serwisie MB.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
xymiz
VIP
Posty: 227
Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: xymiz »

Ja w szwajcarii. Zobacze, jutro rano jade do aso.
Dziekiza info.

[ Dodano: 2008-07-07, 15:09 ]
Serwis orzekl ze to rozwalony alternator. Niestety stwierdzili tez ze tych alternatorow sie nie remontuje (powiedzieli ze kiedys sie dalo a w nowych alternatorach sie czesci nie wymienia tylko caly alternator) i musza zalozyc nowy co z robocizna wyniesie okolo 2600 pln :boisie: :boisie: :boisie: :dobani: :dobani: :dobani:

Trudno sie mowi... :uee:
C 200 Kompressor A.D. 2002 ASB

album_personal.php?user_id=116
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

xymiz pisze:wyniesie okolo 2600 pln

Trudno sie mowi...
No to widze że masz sporo kasy na wywalenie- ciekawe czemu nie da się wyremonotwać- myślę że w Polsce by się dało :usmiech:
Awatar użytkownika
sabt
VIP
Posty: 382
Rejestracja: 3 lis 2007, o 16:44
VIN:
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: sabt »

Artur_art pisze:myślę że w Polsce by się dało :usmiech:
na bank by się dało i jeszcze gwarancję udzielają
Były w203 2.2 CDI
_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Zabieraj złom do Polski i na Allegro za 1000,- :rotfl: :terefere:
tdobe
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 16 lis 2007, o 13:53
VIN:
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: tdobe »

Kluczyk na 2 godzine trzy razy guzik od kasowania licznika i masz tryb serwisowy i podaje ci prad ladowania online!!!

u mnie też czasami już pojawia się ten komunikat i faktycznie prad ładowania spada do 14.0 luyb 13.9 a jak jest ok to pokazuje 14.2-14.3
C220CDI 2002/2003, W203
Awatar użytkownika
xymiz
VIP
Posty: 227
Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: xymiz »

Wlasnie tak probowalem wejsc w tryb serwisowy i nic. W miedzyczasie licznik sie wykasowal a tryb serwisowy nie zaskoczyl :/.
C 200 Kompressor A.D. 2002 ASB

album_personal.php?user_id=116
dariap
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 2 lis 2008, o 21:01
VIN:
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: dariap »

Siema ja mam też wodny alternator i w Angli też się nie naprawia w serwisie - 775F. Ja u mojego mechanika zapłaciłem 400F z robocizną masakra te chłodzone płynem.

[ Dodano: 2009-08-15, 09:36 ]
Najlepsze jest to że jak zalozyli ten nowy alternator to coś pacany nie podlączyli bo nie mam mocy i coś cieknie (znaczy plyn chłodzący).Tak sobie myślę, że źle podłączyli jakiś wąż. Czy może to być wąż co idzie do interculera i że to co cieknie to z alternatora (zle dokręcony)?? pozdrawiam

[ Komentarz dodany przez: V126: 2009-08-15, 12:58 ]
W miarę możliwości poprawiłem, ale sam niezbyt wiedziałem co masz na myśli (alternator chłodzony wodą i intercooler, przecież to chłodnica powietrza wtłaczanego przez turbo do silnika). Proszę o jaśniesze formułowanie wypowiedzi.
Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, o 12:56 przez dariap, łącznie zmieniany 1 raz.
220 CDI
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”