Battery/Akumulator Visit Workshop
Moderator: Dziki Mar
- xymiz
- VIP
- Posty: 227
- Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Battery/Akumulator Visit Workshop
Czesc!
Wyswietlila mi sie na wyswietlaczu wiadomosc "Battery/Akumulator Visit Workshop". Przeszukalem forum i znalazlem informacje jaka to moze byc awaria (alternator, akumlator itd.) Jakkolwiek instrukcja mowi ze w przypadku wyswietlenia tej wiadomosci moze nie pracowac pompa wodna. To chyba chodzi o przypadek zerwania paska. Jesli pasek jest ok to pompa wodna powinna pracowac?
Pozdrawiam
Wyswietlila mi sie na wyswietlaczu wiadomosc "Battery/Akumulator Visit Workshop". Przeszukalem forum i znalazlem informacje jaka to moze byc awaria (alternator, akumlator itd.) Jakkolwiek instrukcja mowi ze w przypadku wyswietlenia tej wiadomosci moze nie pracowac pompa wodna. To chyba chodzi o przypadek zerwania paska. Jesli pasek jest ok to pompa wodna powinna pracowac?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 4 lip 2008, o 20:12 przez xymiz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Jeśli masz zerwany pasek to nie pracują wszystkie urządzenia które są nim napędzane.
W twoim przypadku masz rozładowany akumulator czego przyczyną może być jego nienaładowanie przez zepsuty alternator lub po prostu jego "starość"
P.S.
W przypadku alterantora warto sprawdzić regulator napięcia - było to juz poruszane na forum
W twoim przypadku masz rozładowany akumulator czego przyczyną może być jego nienaładowanie przez zepsuty alternator lub po prostu jego "starość"
P.S.
W przypadku alterantora warto sprawdzić regulator napięcia - było to juz poruszane na forum
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
- xymiz
- VIP
- Posty: 227
- Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
- VIN:
- Lokalizacja: PL
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- xymiz
- VIP
- Posty: 227
- Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- Użytkownik
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 kwie 2008, o 19:39
- VIN:
- Lokalizacja: Toruń
- xymiz
- VIP
- Posty: 227
- Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
- VIN:
- Lokalizacja: PL
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
- xymiz
- VIP
- Posty: 227
- Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Ja w szwajcarii. Zobacze, jutro rano jade do aso.
Dziekiza info.
[ Dodano: 2008-07-07, 15:09 ]
Serwis orzekl ze to rozwalony alternator. Niestety stwierdzili tez ze tych alternatorow sie nie remontuje (powiedzieli ze kiedys sie dalo a w nowych alternatorach sie czesci nie wymienia tylko caly alternator) i musza zalozyc nowy co z robocizna wyniesie okolo 2600 pln
Trudno sie mowi...
Dziekiza info.
[ Dodano: 2008-07-07, 15:09 ]
Serwis orzekl ze to rozwalony alternator. Niestety stwierdzili tez ze tych alternatorow sie nie remontuje (powiedzieli ze kiedys sie dalo a w nowych alternatorach sie czesci nie wymienia tylko caly alternator) i musza zalozyc nowy co z robocizna wyniesie okolo 2600 pln
Trudno sie mowi...
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
No to widze że masz sporo kasy na wywalenie- ciekawe czemu nie da się wyremonotwać- myślę że w Polsce by się dałoxymiz pisze:wyniesie okolo 2600 pln
Trudno sie mowi...
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
- sabt
- VIP
- Posty: 382
- Rejestracja: 3 lis 2007, o 16:44
- VIN:
- Lokalizacja: Suwałki
-
- VIP
- Posty: 978
- Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: ???????????/
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 16 lis 2007, o 13:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wałbrzych
- xymiz
- VIP
- Posty: 227
- Rejestracja: 8 gru 2007, o 00:58
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- Użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 2 lis 2008, o 21:01
- VIN:
- Lokalizacja: Bolesławiec
Siema ja mam też wodny alternator i w Angli też się nie naprawia w serwisie - 775F. Ja u mojego mechanika zapłaciłem 400F z robocizną masakra te chłodzone płynem.
[ Dodano: 2009-08-15, 09:36 ]
Najlepsze jest to że jak zalozyli ten nowy alternator to coś pacany nie podlączyli bo nie mam mocy i coś cieknie (znaczy plyn chłodzący).Tak sobie myślę, że źle podłączyli jakiś wąż. Czy może to być wąż co idzie do interculera i że to co cieknie to z alternatora (zle dokręcony)?? pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: V126: 2009-08-15, 12:58 ]
W miarę możliwości poprawiłem, ale sam niezbyt wiedziałem co masz na myśli (alternator chłodzony wodą i intercooler, przecież to chłodnica powietrza wtłaczanego przez turbo do silnika). Proszę o jaśniesze formułowanie wypowiedzi.
[ Dodano: 2009-08-15, 09:36 ]
Najlepsze jest to że jak zalozyli ten nowy alternator to coś pacany nie podlączyli bo nie mam mocy i coś cieknie (znaczy plyn chłodzący).Tak sobie myślę, że źle podłączyli jakiś wąż. Czy może to być wąż co idzie do interculera i że to co cieknie to z alternatora (zle dokręcony)?? pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: V126: 2009-08-15, 12:58 ]
W miarę możliwości poprawiłem, ale sam niezbyt wiedziałem co masz na myśli (alternator chłodzony wodą i intercooler, przecież to chłodnica powietrza wtłaczanego przez turbo do silnika). Proszę o jaśniesze formułowanie wypowiedzi.
Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, o 12:56 przez dariap, łącznie zmieniany 1 raz.
220 CDI