Mercedes-benz CLK W209 projekt
Moderator: Dziki Mar
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Tak na szybko trochę brudny i strasznie się robota przeciąga miało to być gotowe dwa tygodnie temu i jak zwykle ... tył pójdzie jeszcze 1-2 cm i staram się przód opuścić ze 2 cm ale z każdej strony mi obciera przy skręcie tak że walka trwa tak jak jest teraz da się normalnie przejechać po progach zwalniających więc jest zdecydowanie za wysoko , widać już przerobiony dyfuzor który będzie jeszcze powlekany prawdziwym carbonem , wleciały lampy tył od polifta oraz w przedni zderzak zamontuje halogeny poliftowe
Seria VS przód -85mm tył -90mm tak że dobiję to tych obiecanych 100mm i będzie cacy tak jak też wspominałem wcześniej ranty tego body są 15mm wyżej więc optycznie samo z siebie się podniosło tak ze od razu w oczy rzuca się słabe wypełnienie wnęki wiec wrzucę większy profil lub szerokość opony ale martwię się o ten przód strasznie tam ciasno przy skręcie kołami
A tutaj ciekawostka o ile poszerzył się rozstaw względem serii
przód :
tył :
Seria VS przód -85mm tył -90mm tak że dobiję to tych obiecanych 100mm i będzie cacy tak jak też wspominałem wcześniej ranty tego body są 15mm wyżej więc optycznie samo z siebie się podniosło tak ze od razu w oczy rzuca się słabe wypełnienie wnęki wiec wrzucę większy profil lub szerokość opony ale martwię się o ten przód strasznie tam ciasno przy skręcie kołami
A tutaj ciekawostka o ile poszerzył się rozstaw względem serii
przód :
tył :
Ostatnio zmieniony 19 maja 2019, o 16:10 przez przecinek, łącznie zmieniany 2 razy.
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Teraz czas na to co lubię najbardziej czyli tuning mechaniczny dzisiaj cały dzień wymieniałem wcześniej przygotowany kompletny układ hamulcowy.
W poprzednim projekcie z przodu i z tyłu były tarcze 330mm i efekt był taki że rzucało tyłem przy hamowaniu więc tutaj żeby nie ograniczać hamowania tylnej osi korektorem postanowiłem wzmocnić przednie hamulce i oto jest 370mm na tarczy pływającej od gtr-a + zaciski brembo 4 tłoczkowym , dalej płyn dot 5.1 oraz przewody w stalowym oplocie
Wszystkie detale aluminiowe anodowane
tarcze składają się z dwóch elementów aluminiowego dzwonu oraz części roboczej , zaleta tego jest taka ze nie czuć bicia tarcz oraz całość jest dużo lżejsza
Przód 288 vs 370 , najciekawsze jest to że waga obu zestawów jest taka sama 12.5kg , pod felgę 18" zostało dopasowane "na żyletki"
Tył 278 vs 330 + ręczny jak w serii tutaj doszło klika kilo 6kg/14kg
Wymiana pompy hamulcowej na większą która dodatkowo została "rozwiercona" tłoczki seria 20/23mm moja 23/25mm
W poprzednim projekcie z przodu i z tyłu były tarcze 330mm i efekt był taki że rzucało tyłem przy hamowaniu więc tutaj żeby nie ograniczać hamowania tylnej osi korektorem postanowiłem wzmocnić przednie hamulce i oto jest 370mm na tarczy pływającej od gtr-a + zaciski brembo 4 tłoczkowym , dalej płyn dot 5.1 oraz przewody w stalowym oplocie
Wszystkie detale aluminiowe anodowane
tarcze składają się z dwóch elementów aluminiowego dzwonu oraz części roboczej , zaleta tego jest taka ze nie czuć bicia tarcz oraz całość jest dużo lżejsza
Przód 288 vs 370 , najciekawsze jest to że waga obu zestawów jest taka sama 12.5kg , pod felgę 18" zostało dopasowane "na żyletki"
Tył 278 vs 330 + ręczny jak w serii tutaj doszło klika kilo 6kg/14kg
Wymiana pompy hamulcowej na większą która dodatkowo została "rozwiercona" tłoczki seria 20/23mm moja 23/25mm
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
- VIN: WDB2030421A649606
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Fajny patent z tym aluminiowym środkiem tarcz. Generalnie zawsze wydaje mi się, że w serii hamulce sa troche za słabe niezależnie jakiej marki to auto.
Przewody w stalowym oplocie stosowałem w motocyklu i tam czuć efekt lepszego hamowania odrazu a przewody miały ok 1.2m długości.
Przewody w stalowym oplocie stosowałem w motocyklu i tam czuć efekt lepszego hamowania odrazu a przewody miały ok 1.2m długości.
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Od początku tygodnia ostro podziałałem z swapem ale od początku , silnik już sobie wcześniej przygotowałem wiec "wystarczyło" go aby wrzucić co zajęło mi równy tydzień od świtu do zmierzchu , trochę się pozmieniało i ulepszyło w silniku :
turbina przeszła kompleksową regenerację po papraku który mi ją zniszczył + powiększenie koła kompresji z hybrydy zrobiłem jeszcze większą hybrydę
został też rozfrezowany spływ oleju
kolektor wymagał zabielania powierzchni styku z silnikiem i turbiną
panewki profilaktycznie
listwa Lpg
mój ulubiony olej i nowe cewki od TFSI najmocniejsze jakie tylko są
Alternator założony na mocowanie od m111 bez kompresora , wróciła też klima oraz całkowicie wywalona pompa wspomagania
Coś mnie podkusiło żeby sprawdzić docisk i okazało że ślizgną się przy 450Nm
Był od 2.2 cdi , wiec sprawdziłem od 3.2 cdi który w serii ma 550nm , na teście skala na kluczu się skończyła na 700nm i dalej trzymał więc będzie okej , jednomas który wcześniej był założony tak mnie denerwował że z powrotem założyłem dwumas
Nowa profesjonalna wiązka silnika zrobiona przez KTUNE a napędzane to będzie ECUmasterem Emu , dzięki temu są większe możliwości oraz o niebo lepsza kultura pracy , mój największy błąd wcześniejszego projektu było sterowanie silnikiem przez deta , założony też został silnik krokowy z bmw do sterowania wolnymi obrotami
Kolektor ssący został wypolerowany przez wibropoler
Silnik został przygotowany i odpalony na stojaku oraz wstępnie wystrojony przez ktune , z dołożonych czujników pod emu to ciśnienie paliwa , temperatura spalin , czujnik wałka rozrządu , szerokopasmowa sonda lambda będzie też za jakiś czas fuelflex do etanolu e85
Skrzynia z m271 do m111 jak coś to nie pasuje
tutaj miejsce znalazła elektryczna pompa wspomagania
niestety coś jej się stało bo nie chciała ruszyć więc musiałem kupić nową regenerowaną wzmocnioną pod drift
Wydech został wytrawiony w kwasie oraz downpipe trochę przerobiony żeby nic nie ocierało o ziemię
z ori wiązki m271 zostały tylko kilka kabli , 2 do czujnika wału żeby działał obrotomierz i 2 do czujnika temperatury , jeden do wzbudzenia alternatora i rozrusznika oraz klimy (fotka przed patroszeniem)
I już w aucie
https://youtu.be/p_ombb9zffQ
zostało mi jeszcze wykończyć klika pierdołek i można stroić
turbina przeszła kompleksową regenerację po papraku który mi ją zniszczył + powiększenie koła kompresji z hybrydy zrobiłem jeszcze większą hybrydę
został też rozfrezowany spływ oleju
kolektor wymagał zabielania powierzchni styku z silnikiem i turbiną
panewki profilaktycznie
listwa Lpg
mój ulubiony olej i nowe cewki od TFSI najmocniejsze jakie tylko są
Alternator założony na mocowanie od m111 bez kompresora , wróciła też klima oraz całkowicie wywalona pompa wspomagania
Coś mnie podkusiło żeby sprawdzić docisk i okazało że ślizgną się przy 450Nm
Był od 2.2 cdi , wiec sprawdziłem od 3.2 cdi który w serii ma 550nm , na teście skala na kluczu się skończyła na 700nm i dalej trzymał więc będzie okej , jednomas który wcześniej był założony tak mnie denerwował że z powrotem założyłem dwumas
Nowa profesjonalna wiązka silnika zrobiona przez KTUNE a napędzane to będzie ECUmasterem Emu , dzięki temu są większe możliwości oraz o niebo lepsza kultura pracy , mój największy błąd wcześniejszego projektu było sterowanie silnikiem przez deta , założony też został silnik krokowy z bmw do sterowania wolnymi obrotami
Kolektor ssący został wypolerowany przez wibropoler
Silnik został przygotowany i odpalony na stojaku oraz wstępnie wystrojony przez ktune , z dołożonych czujników pod emu to ciśnienie paliwa , temperatura spalin , czujnik wałka rozrządu , szerokopasmowa sonda lambda będzie też za jakiś czas fuelflex do etanolu e85
Skrzynia z m271 do m111 jak coś to nie pasuje
tutaj miejsce znalazła elektryczna pompa wspomagania
niestety coś jej się stało bo nie chciała ruszyć więc musiałem kupić nową regenerowaną wzmocnioną pod drift
Wydech został wytrawiony w kwasie oraz downpipe trochę przerobiony żeby nic nie ocierało o ziemię
z ori wiązki m271 zostały tylko kilka kabli , 2 do czujnika wału żeby działał obrotomierz i 2 do czujnika temperatury , jeden do wzbudzenia alternatora i rozrusznika oraz klimy (fotka przed patroszeniem)
I już w aucie
https://youtu.be/p_ombb9zffQ
zostało mi jeszcze wykończyć klika pierdołek i można stroić
Ostatnio zmieniony 27 maja 2019, o 21:47 przez przecinek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
- VIN: WDB2030421A649606
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
@Przecinek, nie ogarniam Twojej ogromnej wiedzy żeby to wszystko porobić SZACUN
-
- VIP
- Posty: 11
- Rejestracja: 24 cze 2017, o 10:37
- VIN: WDB2037451A327472
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Wow kawał roboty , a powiedz mi jak z resztą elektroniki? Będę robił podobny zabieg też m111 do budy w której było m271. Działa Ci wszystko normalnie? Co zmieniałeś a co zostało z CLK?
P.S.
Wiem, że masz stand-alone jeśli chodzi o silnik.
P.S.
Wiem, że masz stand-alone jeśli chodzi o silnik.
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Z elektroniki wszystko jest jak było do momentu wyjścia wiązki na silnik , zostało seryjne ecu schowane w skrzynkę z bezpiecznikami i z wiązki na silnik wychodzi tylko kabel do czujnika wału żeby działał obrotomierz, abs , pompa paliwa itd , dwa kable na czujnik temp i oleju , alternator i spreżarkę klimy , z błędów na desce jest jedynie esp bo wtyczka od ori przepustnicy jest obcięta a u mnie jest na linkę ,mógł bym podłączyć ori przepustnice żeby sobie w powietrzu gdzieś chowana ruszała ale nie chcę żeby esp mi koła blokowało hamulcami , tak to wszystko działa i na tym mi zależało żeby np klima i wentylator działały jak w serii a nie z emu zero jedynkowo jak będziesz wrzucał m111 to pewnie na seryjnym sterowniku i nie mam pojęcia jak to podłączysz zamiast sterownika m271 może kolory kabli są jednakowe i wystarczy przelutować wtyczkę wejściową do ecu? jeśli nie to czeka cię wymiana całej instalacji łącznie z samami i szczerze nawet ja bym się za to nie brał kabli jest tam tyle że zgubić jedną wtyczkę nie problem żeby potem coś nie grało , jak rozbierałem w203 na złom próbowałem wyszarpać całą wiązke by np odpalić silnik na zewnątrz auta i nie udało mi się to straciłem cierpliwość przy tym makaronie ale wiem że ludzie to robią i wszystko działa wiec da się , dużo wrzuca ich do 190-ątek
Z nowości auto jest już wystrojone przez ktune na drodze , hamownia i filmiki w środę zrobię ,turbo ładnie podaje i pompuje jak wściekłe było dużo zabawy z sterowaniem boostem po zmianie biegów tak mocno się pompowało, są dwie mapy opadający 1bar na 0.8 na co dzień pod LPG i rosnący od 1.3 do 1.5 przy odcince (odcinka 7100), max jaki zobaczył silnik przez chwilę w datalog EMU to 1.9bara i się nie poddał , niestety gorąca strona turbo jest za ciasna i przy 1.5bara pow 6 tys leci już wszystko w dół tak że pow 6tys równie dobrze mogło by być 1.2 bara , strojone na pb98 i po strojeniu dolewam dla bezpieczeństwa 5% e85 , najlepsze że nie było żadnego problemu z np wypadaniem zapłonu jak kiedyś i to na świecach vline , mapa zapłonu też jest zupełnie inna jak na decie (ostrzejsza) , klima którą mam sterowaną pwm ori kompem udało się podłączyć sygnał do emu żeby zgodnie z obciążeniem sprężarki podnosiło wolne obroty do tego flat shift z dużą kulą ognia z tyłu i LC , wystrojony vanos ...tak że z tego co mam jest wyciśnięty max co się dało, w pierwszej kolejności gorąca strona turbo jest przeszkodą na większe moce potem pewnie icek i wtryski oraz napęd skrzynia i most ,tak że plan na następny set to nowy kolektor i gtx30 z dupką ar0.8
Z nowości auto jest już wystrojone przez ktune na drodze , hamownia i filmiki w środę zrobię ,turbo ładnie podaje i pompuje jak wściekłe było dużo zabawy z sterowaniem boostem po zmianie biegów tak mocno się pompowało, są dwie mapy opadający 1bar na 0.8 na co dzień pod LPG i rosnący od 1.3 do 1.5 przy odcince (odcinka 7100), max jaki zobaczył silnik przez chwilę w datalog EMU to 1.9bara i się nie poddał , niestety gorąca strona turbo jest za ciasna i przy 1.5bara pow 6 tys leci już wszystko w dół tak że pow 6tys równie dobrze mogło by być 1.2 bara , strojone na pb98 i po strojeniu dolewam dla bezpieczeństwa 5% e85 , najlepsze że nie było żadnego problemu z np wypadaniem zapłonu jak kiedyś i to na świecach vline , mapa zapłonu też jest zupełnie inna jak na decie (ostrzejsza) , klima którą mam sterowaną pwm ori kompem udało się podłączyć sygnał do emu żeby zgodnie z obciążeniem sprężarki podnosiło wolne obroty do tego flat shift z dużą kulą ognia z tyłu i LC , wystrojony vanos ...tak że z tego co mam jest wyciśnięty max co się dało, w pierwszej kolejności gorąca strona turbo jest przeszkodą na większe moce potem pewnie icek i wtryski oraz napęd skrzynia i most ,tak że plan na następny set to nowy kolektor i gtx30 z dupką ar0.8
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- maciekolo
- Użytkownik
- Posty: 479
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 08:36
- VIN: WDB2153751A006117
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Piękna robota. Szacun.
Stacyjki MB Klucze Rybka - dorabianie, naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Naprawa lewarków/wybieraków AT
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Naprawa lewarków/wybieraków AT
-
- VIP
- Posty: 65
- Rejestracja: 2 gru 2018, o 13:41
- VIN: WDB2037451A259198
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Oklejasz czymś tylne błotniki? Czytałem że kamyczki z przednich kół lubią rysować tylne błotniki w black series.
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Też to zauważyłem są już ze 3 odpryski od kamyczków na tylnych błotnikach , muszę coś pomyśleć okleić to i przód folią ochronną
A jak już piszę to wstawię kilka fotek co tam nowego jest już tak nisko że modyfikacjom musiał poddać się lewarek na razie to on i jeden próg na mieście mnie ogranicza
uspawane kolanko łączące filtr odmę i turbo
tak się teraz komora prezentuje
Lakier został wypolerowany oraz nałożona ceramika gyeon MOHS przez strefę komfortu w olsztynie (fotki robione telefonem niedługo dostane z lustrzanki)
A jak już piszę to wstawię kilka fotek co tam nowego jest już tak nisko że modyfikacjom musiał poddać się lewarek na razie to on i jeden próg na mieście mnie ogranicza
uspawane kolanko łączące filtr odmę i turbo
tak się teraz komora prezentuje
Lakier został wypolerowany oraz nałożona ceramika gyeon MOHS przez strefę komfortu w olsztynie (fotki robione telefonem niedługo dostane z lustrzanki)
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
- VIN: WDB2030421A649606
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Jak skończysz to musisz jechać z tym projektem na jakiś tuning show.
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Ten koszmar nigdy się nie skończy ale żeby nie było że tylko w garażu rozebrany stoi to byłem jakiś czas temu na night power w Olsztynie na dachu galerii
dzisiaj trochę porobione... szukam mocy między 6 a 7 tys obr silnik dziwnie chodził jak by coś go dusiło logi w emu niczego konkretnego nie pokazywały wiec wstawiłem spowrotem miękkie sprężyny zaworowe i nie zgadniecie co się stało wrócił problem jak kiedyś wypadania zapłonu przed odcinką szarpania i odłączania cylindrów a po odjęciu gazu chodził na dwa garki i po kilku sekundach przestawał przerywać i chodził normalnie do czasu ponownego przekroczenia 6 tys ,na twardych sprężynach aż tak źle nie było ale też nie idealnie, na szczęście długo przyczyny szukać nie musiałem bo dosłownie wszystko zostało już wcześniej sprawdzone podmienione ale jedna rzecz nie, mianowicie popychacze (hydrauliczne) dzisiaj wstawiłem mechaniczne które kiedyś sobie przygotowałem
(wlasne-projekty-f116/mercedes-benz-w203 ... 3-s75.html)
wychodzi na to że to one były sprawcami całego burdelu z moim temacie wielu kosztów i straconego czasu ... masakra jakaś ,podczas wysokich obrotów pompują się i wciskają zawory które się nie domykają dopiero jak obroty spadną po jakimś czasie ciśnienie oleju spada i wszystko wraca do normy a tak popychacze mechaniczne zamontowane i jak ręką odjął zero wypadania i szarpnięć dokręca się do odcinki jak powinien no ale że do mechaniki wałki powinny być inne wiec rozglądam się za przerobieniem wałków pod mechanikę i od razu na sportowe , robiłem też kilka prób przestawienia rozrządu i na podstawie logów znalazłem lepsze ustawienie niż oryginalne
dzisiaj trochę porobione... szukam mocy między 6 a 7 tys obr silnik dziwnie chodził jak by coś go dusiło logi w emu niczego konkretnego nie pokazywały wiec wstawiłem spowrotem miękkie sprężyny zaworowe i nie zgadniecie co się stało wrócił problem jak kiedyś wypadania zapłonu przed odcinką szarpania i odłączania cylindrów a po odjęciu gazu chodził na dwa garki i po kilku sekundach przestawał przerywać i chodził normalnie do czasu ponownego przekroczenia 6 tys ,na twardych sprężynach aż tak źle nie było ale też nie idealnie, na szczęście długo przyczyny szukać nie musiałem bo dosłownie wszystko zostało już wcześniej sprawdzone podmienione ale jedna rzecz nie, mianowicie popychacze (hydrauliczne) dzisiaj wstawiłem mechaniczne które kiedyś sobie przygotowałem
(wlasne-projekty-f116/mercedes-benz-w203 ... 3-s75.html)
wychodzi na to że to one były sprawcami całego burdelu z moim temacie wielu kosztów i straconego czasu ... masakra jakaś ,podczas wysokich obrotów pompują się i wciskają zawory które się nie domykają dopiero jak obroty spadną po jakimś czasie ciśnienie oleju spada i wszystko wraca do normy a tak popychacze mechaniczne zamontowane i jak ręką odjął zero wypadania i szarpnięć dokręca się do odcinki jak powinien no ale że do mechaniki wałki powinny być inne wiec rozglądam się za przerobieniem wałków pod mechanikę i od razu na sportowe , robiłem też kilka prób przestawienia rozrządu i na podstawie logów znalazłem lepsze ustawienie niż oryginalne
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
- VIN: WDB2030421A649606
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Olej w tych popychaczach hydraulicznych ma chyba pewną bezwładność/sprężystość/opóźnienia, która dała o sobie znać przy wysokich obrotach
-
- VIP
- Posty: 65
- Rejestracja: 2 gru 2018, o 13:41
- VIN: WDB2037451A259198
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Miałem do mojego V2 dorabiać wałki tutaj:
http://www.swiatek.com.pl/
ale zdążyłem się rozbić i nie dorobiłem.
Myślę, że są w stanie ogarnąć temat.
http://www.swiatek.com.pl/
ale zdążyłem się rozbić i nie dorobiłem.
Myślę, że są w stanie ogarnąć temat.
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
Też ich miałem na myśli już kiedyś z nimi wszystko było dogadane i dawno temu miały być robione ale coś wypadło ale już są dla zainteresowanych tematem zostały przerobione szlifowane czyli z oryginalnych zrobili sportowe nic hardkorowego takie w stylu GT na ulicę plus oczywiście krzywki przystosowane pod mechaniczne popychacze , koszt za dwa wałki 900zł wg mnie od tego trzeba zacząć jeśli chce się modzić ten silnik
seria ma czasy:
In 212 ,Ex 191
GT:
In 260 Ex 272
nie wiem skąd wzięło się powiedzenie "ostre wałki" sportowe są właśnie tempe żeby zawór był jak najdłużej otwarty
Silnik już odpalony chodzi cicho jak na hydro nie klekocze , góra ładna wkręca się do odciny turbina wstaje podobnie znaczącej różnicy w mocy do np 5 tys nie odczułem myślę że trzeba liznąć program pod te wałki wtedy będzie robiło robotę apdejt niedługo
seria ma czasy:
In 212 ,Ex 191
GT:
In 260 Ex 272
nie wiem skąd wzięło się powiedzenie "ostre wałki" sportowe są właśnie tempe żeby zawór był jak najdłużej otwarty
Silnik już odpalony chodzi cicho jak na hydro nie klekocze , góra ładna wkręca się do odciny turbina wstaje podobnie znaczącej różnicy w mocy do np 5 tys nie odczułem myślę że trzeba liznąć program pod te wałki wtedy będzie robiło robotę apdejt niedługo
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961