Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 11
- Rejestracja: 24 cze 2017, o 10:37
- VIN: WDB2037451A327472
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Jestem pod wrażeniem, dzieję się na prawdę dużo, sam się zbieram żeby wysłać swój kompresor do przecinka i zacząć modzić O kluczyk garage słyszałem pozytywne opinie, a w grupie JDM Łódź do której należę ze względu na wcześniej posiadane auto mamy znajomego którego Lexusa is200 z 2jz wystroił właśnie kluczyk na 2 mapy ponad 400 i druga ponad 600 kucyków Powodzenia w dalszych modyfikacjach życzę
P.S. Na jaką pompę paliwa zmieniłeś?
P.S. Na jaką pompę paliwa zmieniłeś?
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
044 bo akurat okazja sie trafila dlatego obciełem dupke żeby zrobic z niej wewnętrzną 040 są zdjęcia na str 2
Dodano 27.08.2017
Tak wyrzeźbiłem puszkę od filtra dodatkowy wlot
I doładowanie już ustawione
https://youtu.be/ElbDcneS7Yk
w przyszłym tygodniu będzie strojenie
Dodano 27.08.2017
Tak wyrzeźbiłem puszkę od filtra dodatkowy wlot
I doładowanie już ustawione
https://youtu.be/ElbDcneS7Yk
w przyszłym tygodniu będzie strojenie
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
No więc tak od czego tu zacząć bo jest co opowiadać xD
Było trochę problemów typu za ciasne pasowanie klapki wastegate , aktuator mojej konstrukcji zacinał się i została wstawiona normalna gruszka i do tego tzw EBC MAC który elektronicznie steruje tęże gruszką czyli doładowaniem , trzeba było zwalać turbo i to poprawić ...
Został założony ECU DET master 3 w trybie FIT , dla nie wiedzących co to to jest tzw świnka która oszukuje ecu emulując czujniki silnika , u mnie jest w trybie fit czyli wtryskiwacze zostały odłączone od ecu i steruje nimi det
Auto odebrane jednak jeszcze nie jest tak pięknie jak miało być problemem okazał się sterownik siemens, gdyby był bosch jak w starszych modelach nie było by problemu tutaj jest problem z zapłonem nie da się nad nim zapanować simens robi co chce i czasami nie chce zapalić bo gubi sygnał w czujnika wału . Silnik był strojony na 1 barze ale zmniejszyli na 0.8 bo świece okazały się być za ciepłe , i zapłon zaczął wariować ,poza tym elektroniczna przepustnica zamyka się jak tylko dojdzie do odcinki trzeba bardzo uważać bo efekt jest taki jak bym hamulcem z całej siły depną
Na dzień dzisiejszy to co udało się zrobić na 0.8 bara bez ruszania zapłonu :
300KM i 410Nm
rożne moce wynikają z hamowni typu inercyjnej (lepsza była by obciążeniowa)
dalej temat wygląda tak że świece wymienione na bkr7en , poprawione parę drobiazgów i oryginalne ecu będzie całkowicie odłączone a zapłonem będzie zarządzał EDIS4 z forda , ogólnie można by tak jeździć jak jest teraz ale cała ta robota nie miała by sensu dla 300KM .
Co do wrażeń z jazdy to zupełnie inna jazda jest bardzo wyrywisty , na 3 biegu trzeba go jeszcze trzymać bo ucieka tył ale jeszcze dużo roboty mam żeby osiągnąć to o co mi chodzi ,udało się zgubić kilka kilo seryjnie 1490KG przed 1560KG a obecnie 1460KG a nawet nie zacząłem odchudzania Sam tuner przyznał ze ma to duży potencjał i dobrze reaguje na doładowanie pow 1bara a po zimie pomyśli się nad zapłonem
Było trochę problemów typu za ciasne pasowanie klapki wastegate , aktuator mojej konstrukcji zacinał się i została wstawiona normalna gruszka i do tego tzw EBC MAC który elektronicznie steruje tęże gruszką czyli doładowaniem , trzeba było zwalać turbo i to poprawić ...
Został założony ECU DET master 3 w trybie FIT , dla nie wiedzących co to to jest tzw świnka która oszukuje ecu emulując czujniki silnika , u mnie jest w trybie fit czyli wtryskiwacze zostały odłączone od ecu i steruje nimi det
Auto odebrane jednak jeszcze nie jest tak pięknie jak miało być problemem okazał się sterownik siemens, gdyby był bosch jak w starszych modelach nie było by problemu tutaj jest problem z zapłonem nie da się nad nim zapanować simens robi co chce i czasami nie chce zapalić bo gubi sygnał w czujnika wału . Silnik był strojony na 1 barze ale zmniejszyli na 0.8 bo świece okazały się być za ciepłe , i zapłon zaczął wariować ,poza tym elektroniczna przepustnica zamyka się jak tylko dojdzie do odcinki trzeba bardzo uważać bo efekt jest taki jak bym hamulcem z całej siły depną
Na dzień dzisiejszy to co udało się zrobić na 0.8 bara bez ruszania zapłonu :
300KM i 410Nm
rożne moce wynikają z hamowni typu inercyjnej (lepsza była by obciążeniowa)
dalej temat wygląda tak że świece wymienione na bkr7en , poprawione parę drobiazgów i oryginalne ecu będzie całkowicie odłączone a zapłonem będzie zarządzał EDIS4 z forda , ogólnie można by tak jeździć jak jest teraz ale cała ta robota nie miała by sensu dla 300KM .
Co do wrażeń z jazdy to zupełnie inna jazda jest bardzo wyrywisty , na 3 biegu trzeba go jeszcze trzymać bo ucieka tył ale jeszcze dużo roboty mam żeby osiągnąć to o co mi chodzi ,udało się zgubić kilka kilo seryjnie 1490KG przed 1560KG a obecnie 1460KG a nawet nie zacząłem odchudzania Sam tuner przyznał ze ma to duży potencjał i dobrze reaguje na doładowanie pow 1bara a po zimie pomyśli się nad zapłonem
Ostatnio zmieniony 17 gru 2017, o 21:54 przez przecinek, łącznie zmieniany 2 razy.
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
No to tera trzeba sie porozgladać nad "szperą" ASD.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Dokładnie taki jest plan bo mocno odczuwam brak szpery myślę tylko czy skomplikowane ASD czy może LSD (taka wkładka, chociaż po pigułkach też było by spoko)
Z nowości to założyłem LPG i dzisiaj będę stroił , instalacja ma rzekomo wydajność 350KM ale i tak będzie dolewana benzyna
Wczoraj też byłem u kluczyka na kilka spraw , niestety nie podnieśliśmy doładowania bo przez niedogadanie zalane zostało pb95 a zapłon był jednak zrobiony na 98 na szczęście silnik przeżył to i wprawne ucho tunera od razu wychwyciło spalanie stukowe a ja się tylko zastanawiałem co tak trzeszczy
Z nowości to założyłem LPG i dzisiaj będę stroił , instalacja ma rzekomo wydajność 350KM ale i tak będzie dolewana benzyna
Wczoraj też byłem u kluczyka na kilka spraw , niestety nie podnieśliśmy doładowania bo przez niedogadanie zalane zostało pb95 a zapłon był jednak zrobiony na 98 na szczęście silnik przeżył to i wprawne ucho tunera od razu wychwyciło spalanie stukowe a ja się tylko zastanawiałem co tak trzeszczy
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Podobno ASD, da radę założyć bez hydrauliki i jest wtedy spięte stałe na 30%.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2017, o 13:03 przez bosniak_sg, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Dzisiaj mały rozpierdolnik już tłumaczę co robię ...
Kupiłem 2 przepustnice oryginalną i od 3.2 jak się okazuje po wymiarach podejdzie po małych przeróbkach to dlatego że będzie na linkę bo ta cholera zamyka się przy odcince ,
Druga sprawa to wymiana mostu , szukałem 3.46 ale nie do dostania więc kupiłem 3.27 na podmiankę i będzie dorabiana wkładka lsd "phantom grip" całość regenerowana i po skończeniu jeszcze raz przerzucę most trochę podgórkę ale co zrobić auto nie może mieć przestoju
Trzecia sprawa to przy okazji drugiej wymiana tulei pływających bo przy ostatniej wymianie kupiłem najtańsze i teraz się mszczą oraz konserwacja na zimę podwozia a i zalałem ceramizer tak dla ochrony
Poza tym auto tydzień temu było na poprawkach u kluczyka dopracowane mapy itd już płynnie jeździ ładnie pali i normalnie rusza jednak doładowania mi nie podnieśli chodź bardzo na to naciskałem tłumaczyli że zapłon jest nie stabilny i szkoda silnika wiec trzeba czekać na nowe kreski do następnego roku gdy będzie już stand alone założony
Dodano 11.10.2017
HA! no nie wierzyłem że tak prosto będzie z przepustnicą dzisiaj była próba jak ecu się zachowa czyli wyciągnąłem koło zębate w celu rozsprzęglenia z silniczkiem zakładam odpalam odpalił i wszedł od razu na 3 tys to dlatego że sprężyna jest tak skonstruowana że jest lekko uchylona po domknięciu palcem są wolne obroty czyli kwestia regulacji linką drugi test próba otwarcia przepustnicy na pracującym silniku ... wkręca się normalnie , żadnych błędów ,odcinka 6.5tys zamiast 4 tys na postoju i te piękne łututut była potem przymiarka przepustnicy od 3.2 i też jak się okazuje po małych przeróbkach podejdzie bez problemu , ta oryginalna jest wąskim gardłem bo ma 57mm od 3.2 68mm gdzie przepływka ma 65mm a rurki 68mm , teraz tylko zrobić system na linkę i jazda
Kupiłem 2 przepustnice oryginalną i od 3.2 jak się okazuje po wymiarach podejdzie po małych przeróbkach to dlatego że będzie na linkę bo ta cholera zamyka się przy odcince ,
Druga sprawa to wymiana mostu , szukałem 3.46 ale nie do dostania więc kupiłem 3.27 na podmiankę i będzie dorabiana wkładka lsd "phantom grip" całość regenerowana i po skończeniu jeszcze raz przerzucę most trochę podgórkę ale co zrobić auto nie może mieć przestoju
Trzecia sprawa to przy okazji drugiej wymiana tulei pływających bo przy ostatniej wymianie kupiłem najtańsze i teraz się mszczą oraz konserwacja na zimę podwozia a i zalałem ceramizer tak dla ochrony
Poza tym auto tydzień temu było na poprawkach u kluczyka dopracowane mapy itd już płynnie jeździ ładnie pali i normalnie rusza jednak doładowania mi nie podnieśli chodź bardzo na to naciskałem tłumaczyli że zapłon jest nie stabilny i szkoda silnika wiec trzeba czekać na nowe kreski do następnego roku gdy będzie już stand alone założony
Dodano 11.10.2017
HA! no nie wierzyłem że tak prosto będzie z przepustnicą dzisiaj była próba jak ecu się zachowa czyli wyciągnąłem koło zębate w celu rozsprzęglenia z silniczkiem zakładam odpalam odpalił i wszedł od razu na 3 tys to dlatego że sprężyna jest tak skonstruowana że jest lekko uchylona po domknięciu palcem są wolne obroty czyli kwestia regulacji linką drugi test próba otwarcia przepustnicy na pracującym silniku ... wkręca się normalnie , żadnych błędów ,odcinka 6.5tys zamiast 4 tys na postoju i te piękne łututut była potem przymiarka przepustnicy od 3.2 i też jak się okazuje po małych przeróbkach podejdzie bez problemu , ta oryginalna jest wąskim gardłem bo ma 57mm od 3.2 68mm gdzie przepływka ma 65mm a rurki 68mm , teraz tylko zrobić system na linkę i jazda
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Jest realny wykres był powtarzalny i przy okazji pierwsza jazda w trasie i faktycznie pow 3.5tys trubo jest już obudzone, poniżej 2 pompuje ale leniwie wstaje , potwierdziły się też moje przypuszczenia że po ostatnim odebraniu auta doładowanie zostało pomniejszone do 0.7 bara, w mieście ciężko to było wychwycić
Np.bez filtra powietrza jest jest 1KM więcej
wykres dla 0.7bara :
jest i jakiś filmik , na czas 100-200 nie patrzcie bo za dużo było czynników na minus
https://youtu.be/rwoGAS2FGqc
Np.bez filtra powietrza jest jest 1KM więcej
wykres dla 0.7bara :
jest i jakiś filmik , na czas 100-200 nie patrzcie bo za dużo było czynników na minus
https://youtu.be/rwoGAS2FGqc
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 995
- Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: wroc
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Ładnie Panie, ładnie.
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
No kolego jak 300 nie przeskoczysz to cały misterny plan w pizdu
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
-
- VIP
- Posty: 995
- Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: wroc
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Skręci turbo na 1bar i będzie 300hp hehe
PS. Marcin wysłałem Ci na maila wykresy z hamowni
PS. Marcin wysłałem Ci na maila wykresy z hamowni
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Wg mnie jak 400 nie przekroczy to plan w pizdu bo starczyło by na c32amg chociaż tutaj wystarczyło by 300 żeby objechać amg ale to tylko kwestia nowego ECU i strojenia, np kolega essirs z racingforum w tym samym czasie zrobił też ten sam silnik w w202 tylko z wcześniejszych lat produkcji m111.973 na 1.4 bara ma 370km
Ostatnio zmieniony 20 paź 2017, o 09:06 przez przecinek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Myślisz że 300 wystarczy na seryjnego AMG? Z drugiej strony AMG po kółkach kleemanna lub od Ciebie i wstrojeniu może przebić 440 a to już potęga.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Tak mi się zdaje bo jest dużo cięższy, kółek do tego nie robię w Polsce też chyba nikt, słyszałem na fb o tym "podkręconym" na 440 km ale to nie brzmi realnie tym bardziej że nie przedstawił żadnego wykresu o co wszyscy prosili w 400 po kółku jestem w stanie uwierzyć to dlatego że on seryjnie ma już 110km z 1L, kompresor zabiera dużo mocy z wału
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
przepustnica na linkę działa ok w końcu piękna odcinka a nie jakieś przyhamowywnie , jeszcze musze posiedzieć nad jakimś krokowcem bo na zimnym mam 800obr a na ciepłym 1300 :0
powstaje szpera (phantom grip "LSD")
jeszcze nie jest skończona trzeba zahartować i szlifować powierzchnie wykonanie ze stali narzędziowej (nc10) będzie miało taką samą twardość jak satelitki 60hrc a sprężynki to nowość na rynku wykorzystuje się takie do form wtryskowych dotychczas najtwardsze były żółte a te są brązowe nad nimi są jeszcze czarne ale cena zabija poza tym na zamówienie , siła będzie wynosić 1100kg , po montażu się zmierzy kluczem dynamometrycznym ile miej wiecej to % znaczy czy więcej niż 25 bo wiem ze koło 70Nm to tyle
i taki mały smaczek dyskretny i nierzucający się w oczy to będzie jedyne oznaczenie , reszta z klapy zniknie
teraz zabieram się za blacharkę
dodano 29.10.2017
szpera założona klucz dynamometryczny złapany na oś piasty pokazał ~70Nm czyli około 25%, po przejażdżce trochę inaczej się prowadzi znaczy był tak nadsterowny że mnie zaskoczył xD muszę od nowa go wyczuć i potrenować
powstaje szpera (phantom grip "LSD")
jeszcze nie jest skończona trzeba zahartować i szlifować powierzchnie wykonanie ze stali narzędziowej (nc10) będzie miało taką samą twardość jak satelitki 60hrc a sprężynki to nowość na rynku wykorzystuje się takie do form wtryskowych dotychczas najtwardsze były żółte a te są brązowe nad nimi są jeszcze czarne ale cena zabija poza tym na zamówienie , siła będzie wynosić 1100kg , po montażu się zmierzy kluczem dynamometrycznym ile miej wiecej to % znaczy czy więcej niż 25 bo wiem ze koło 70Nm to tyle
i taki mały smaczek dyskretny i nierzucający się w oczy to będzie jedyne oznaczenie , reszta z klapy zniknie
teraz zabieram się za blacharkę
dodano 29.10.2017
szpera założona klucz dynamometryczny złapany na oś piasty pokazał ~70Nm czyli około 25%, po przejażdżce trochę inaczej się prowadzi znaczy był tak nadsterowny że mnie zaskoczył xD muszę od nowa go wyczuć i potrenować
Ostatnio zmieniony 17 gru 2017, o 22:03 przez przecinek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961