Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Prezentacja własnych projektów oraz projektów innych.
Każdy projekt to nowy wątek!

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: przecinek »

Co miałem to poskładałem :) lepszy filmik złoży się na koniec ;p
https://youtu.be/MmrOylAQ_7o
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: Dziki Mar »

przecinek pisze:Co miałem to poskładałem :) lepszy filmik złoży się na koniec ;p
https://youtu.be/MmrOylAQ_7o
Kurcze.... Teraz to musimy się zrzucić na opony dla kolegi za ładny pokaz. Fajnie zobaczyć na rondzie coś innego niż Było Mercedesa Wziąć

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: przecinek »

Odświeżone nowe felgi 17" 8.5j ET8 na razie 225/45 ale docelowo 215/45 , tył 10J ET 13 z oponą 235/40 , gwint skręcony na max a i tak jest jak dla mnie za wysoko :( żeby nic nie obcierało trzeba się nieźle nagimnastykować , finalnie na tył jeszcze mam 3cm dystans ale trzeba dobrać jakieś nakładki na nadkola a przód będzie wypchnięty przez tuleje mimośrodowe i camber plate do szybkiej regulacji kąta :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 mar 2020, o 23:23 przez przecinek, łącznie zmieniany 1 raz.
elquako87
VIP
Posty: 58
Rejestracja: 11 maja 2016, o 16:33
VIN: WDB2030451A030552

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: elquako87 »

Witam.
Możesz mi powiedzieć jak podłączyć catch tank ? Dokładniej co zrobić z splywem oleju do miski (tak mi się przynajmniej wydaje ze to jest to;) )i tym cieniutkim wężykiem do kompresora ? Mam zamiar wyrzucić tą puszkę nad kompresorem i zrobić dolot z baypasem w atmosferę ale właśnie nie mogę za bardzo zrozumieć jak wpiąć catch tank. Pozdrawiam i gratuluję grubego projektu.
W203 C200 Kompressor 163KM 2000R
VIN: WDB2030451A030552
Awatar użytkownika
kamilspider
VIP
Posty: 241
Rejestracja: 13 paź 2017, o 22:51
VIN: WDB2030461A818858

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: kamilspider »

Dopiero widziałem filmik. Teraz widać, że to naprawdę jeździ ;)
Pięknie lata bokiem na sztywnym moście!
Profi ustawiona kamerka, żeby nie było widać prędkości i profi docieranie opon najpierw w jedną potem w drugą :D
Trochę szkoda będzie nowych felg do takiego upalania.
2005 C180 kompressoren LPG+

"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej."
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: bosniak_sg »

To nie sztywny most (takie były m.in w żukach, nysach i polonezach) to dyfer z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu. Potocznie (szpera) z niemieckiego sperrdifferencial.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: przecinek »

elquako87 pisze:Witam.
Możesz mi powiedzieć jak podłączyć catch tank ?
Są zdjęcia na pierwszej stronie ;p spływ oleju jak i wężyk trzeba zaślepić gumą , catch tanka podłączasz do wylotu z pokrywy to wiadomo a drugie wyjście to wlotu kompresora trzeba tam dospawać kawałek króćca bo nie ma gdzie tam się podłączyć , chyba nawet mam przerobione te aluminium nad kompresor na oddanie :)


Miałem już oddawać na strojenie ale przytrafiła się awaria, puścił spływ oleju z turbiny... trochę źle to wykonałem na początku bo zrobiłem na sztywno rurką a to jednak musi pracować ,dobrze że puściło jak kolektor miał 400stopni a nie wcześniej jak na expresów-ce byłem bo nie było by nawet poco z gaśnicą podchodzić, a jak by problemów było mało to holując auto trafiłem zająca intercoolerem ale na szczęście aby zderzak w jednym miejscu pękł ,była też dziwna akcja ostatnio po dotknięciu krawężnika na zimówkach na rondzie strzeliły 3 poduszki xD kurtyna i drzwi wiec i te z drugiej strony na zaś są już wymontowane :D wiec gdzie drwa rąbią tam wióry lecą :)

tu już na letnich jedno ostrożne kółko :)
https://youtu.be/AIKBEwATvqc
elquako87
VIP
Posty: 58
Rejestracja: 11 maja 2016, o 16:33
VIN: WDB2030451A030552

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: elquako87 »

Dzięki :) Właśnie nie wiedziałem za bardzo co zrobić z tym spływem i rurką podciśnienia a na foto tak średnio widać . Ten króciec o którym mówisz mam zamiar dać w rurę miedzy filtrem a sc.
W203 C200 Kompressor 163KM 2000R
VIN: WDB2030451A030552
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: przecinek »

Up:
Nowa pompa wspomagania bo stara po ostrzejszej jeździe głośno wyła i mocno podgrzewała płyn
Obrazek
wjechała porządna gaśnica na co2 po ostatniej akcji ze spływem oleju
Obrazek
w końcu dotarł kielich na przymiarki camber plates , wystarczy rozwiercić fabryczne zgrzewy żeby pozbyć się wystającego mocowania poduszki rozpiłować otwór na górze i dorobić pod to podobne mocowanie camber i gotowe :)
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


Byłem parę dni temu na strojeniu doszliśmy do 1.3 bara gdzie pełen boost jest już przy 3 tys :haha: Bardzo mi się podoba podejście kluczyk garage i ich obeznanie w temacie (byłem przy strojeniu) :) muszę poprawić dwie szybkie sprawy które zresztą są już poprawione i za kilka dni ładujemy 1.5 bara :)

Dodano 28.04.2018

Camber plate gotowe do założenia, nastąpi to jak wytoczę tuleje do przednich wahaczy z poliuretanu żeby dwa razy tego nie rozbierać ... Poli już zamówione 85sha :)

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: przecinek »

Poliuretan 85sha + mojej konstrukcji duża regulacja ... jest dużo lepiej i wcale nic nie tłucze czego się obawiałem :)
Przy okazji bo lubię takie porównania :

https://youtu.be/nYBE0arR7Io


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
misha1982
VIP
Posty: 995
Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: wroc

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: misha1982 »

tylko sworzeń przy PU może szybko polecieć bo to dość czuły element
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
Awatar użytkownika
bosniak_sg
VIP
Posty: 1268
Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
VIN: WDB2030641F581928

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: bosniak_sg »

Ekstra, łącznik stabilizatora nie przykręcony :rotfl:
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde :rotfl:
genetykon
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: 5 lis 2017, o 20:13
VIN: WDB2037451A127216

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: genetykon »

Marcin co jest lepiej z tymi PU niż z gumą? Masz dostęp do tokarki, są uniballe z uszczelnieniami stosowane z seryjnych samochodach. Tylko wytoczyć mimośrodową tuleję i jazda, a Ty bawisz się w PU. O co tu kaman?
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: przecinek »

Usztywniło się, lepiej go wyczuć i nie jest taki gumowaty w zakrętach na razie same plusy :) łącznik jest przerabiany tam też będą poli więc jeszcze nie jest zamontowany , luzy od razu wyczuję jak się pojawią na pewno dam znać po jakim przebiegu ;)
O co tu kaman?
Tu chodzi o to że to auto przede wszystkim jest do jazdy na co dzień nie jestem jakoś do uniballi przekonany musiał bym gdzieś u kogoś to zobaczyć jak to się ma gdyby to było auto do driftmasters to nie zastanawiał bym się :D ... genetykon podpowiesz coś w temacie rozrządu jak to rozwiązujesz u siebie w projekcie bo u mnie pow 5.5tys nie ma już czego szukać , tak wyglądają czasy wałków (bez luzu zaworowego)

Obrazek
genetykon
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: 5 lis 2017, o 20:13
VIN: WDB2037451A127216

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

Post autor: genetykon »

Dlatego Ci proponuję uniballe stosowane seryjnie z uszczelnieniami. Nawet w w203 masz z tyłu na dole przy zwrotnicy fabryczny uniball uszczelniony. Kojarzysz?
Takie same są stosowane w różnych pojazdach i mniejsze i większe. Wkrótce myślę wyjadę swoim wariatem i też będę robił uniball z przodu to Ci pokażę jak to się robi. Rozwiązanie na ulicę do jazdy codziennej jak i do sportu. Po prostu uszczelniony uniball.

Wałki wałkami. Przede wszystkim stroi się długością i średnicą rur pierwotnych wydechu i dolotu. Ścigacze się wysoko kręcą, a nie mają wcale długich wałków. Kwestia gry fal w dolocie i wydechu. Dlatego ja idę w N/A bo tu mam temat przerobiony i jest to sporo łatwiejsza zabawa.
Nawet jak kręcę wałkami na wszystkie strony to obroty momentu max można +/- 500 obr/min przenieść na danych wałkach, dolocie i wydechu. Podstawa to dolot i wydech. Jak poszukasz na streetdzieci.pl to tam jest wiele wykresów jak chłopaki walczyli z dolotem i wydechem, żeby podnieść moment wyżej i moje wątki też tam są sprzeda kilku dobrych lat.

P.S. Co do camber plate z przodu to przyjrzyj się uważnie jak jest mocowana w w203 zwrotnica do amortyzatora i jak tam łatwo się ustawia kąt i ultraszybko. Jak to zobaczyłem pierwszy raz to się aż uśmiechnąłem do tego. Być może łatwiej mi było to od razu zrozumieć ponieważ miałem kiedyś 126p i pamiętam jak się ustawiało z przodu kąty.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne projekty”