Wydech C32 AMG katy rezonator modyfikacja dzwięk

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
S203AMG
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 25 cze 2013, o 11:47
VIN:
Lokalizacja: Polska

Wydech C32 AMG katy rezonator modyfikacja dzwięk

Post autor: S203AMG »

Witam, chcę podzielić się moimi doświadczeniami z małą przeróbką wydechu w moim MB. Na amerykańskim forum znalazłem sporo info, ale nie ostateczną odpowiedź na to czy warto przerabiać, usuwać drugie tylne katalizatory ( bo razem miałem ich aż 4) i rezonator. Sporo było osób zadowolonych i bardzo niewiele ( chyba jedna) zawiedzionych modyfikacją.
Dlaczego Ja się zdecydowałem... bo jak auto ze sportowym "pazurem" moje AMG brzmiało bardzo cywilnie. Nie oczekiwałem ryku ja z "drag stera"- czytaj C63 AMG - kto słyszał wie o czym piszę.
Wydech seryjny:
Auto w środku bardzo ciche czy to trasa czy miasto ( ktoś powie , że to atut, no ale nie w takim aucie), jedynie przy maksymalnym obciążeniu słychać ryk silnika, wydech zero. Na zewnątrz już trochę lepiej, ale tylko trochę. Z silnika coś tam dobiegało, z wydechy firmy Sebring sygnowanym znaczkiem AMG bardzo delikatnie.
Wydech po modyfikacji:
Mod polegał na wymianie przednich katów na sportowe metalowe, tylne katy usunięte i wstawiona al`a strumienica ( ten etap, nie miał wpływu na dźwięk), dopiero usunięcie rezonatora ( zanim zdecydowałem się na usunięcie na czytałem się o tym morze informacji) wprowadziło zmianę. Efekt... na wolnych obrotach i dodawani gazu bez obciążenia słychać delikatne bulgotanie , coś jak C63. Przy obciążeniu... w środku/kabinie niewielka zmiana dalej cicho ( w pierwszej chwili byłem chyba nawet zawiedziony), ale słychać już delikatne basowe mruczenie, za to na zewnątrz efekt super, chodzi jak przystało na " mniejszego brata" C63 , bardzo podobnie jak 204 tylko w ramach rozsądku, nie jest taki uciążliwy i hardkorowy. Jak dla mnie jest rewelacja. Mam dwa filmiki przed i po modyfikacji. Jak ogarnę , to wrzucę.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2014, o 06:37 przez S203AMG, łącznie zmieniany 2 razy.
Rodzinne kombi 350+ PS :) - kółko 65mm kompressor, program, dolot SL55, drugie katy i rezonator precz, BBS Forged 8x17, Toyo R888 .
Awatar użytkownika
dm24
Użytkownik
Posty: 69
Rejestracja: 19 lis 2014, o 00:20
VIN:
Lokalizacja: Lbn

Post autor: dm24 »

Za to ja nie polecam wybebeszenia katow i zostawienie ich, jako pustych baniek, bez wspawania rurki do srodka, albo zamontowania sportowych katow, czy strumienic. Dzwiek beznadziejny...
Ostatnio zmieniony 11 gru 2014, o 10:34 przez dm24, łącznie zmieniany 1 raz.
(Oo\=*=/oO) C32 AMG
Awatar użytkownika
S203AMG
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 25 cze 2013, o 11:47
VIN:
Lokalizacja: Polska

Post autor: S203AMG »

Jeżeli chodzi o pracę silnika brak różnicy, elastyczność ... taka modyfikacja nie daje odczuwalnej różnicy :( i chyba tylko niedzielni fani tuningu takiej oczekują ;) .
Rodzinne kombi 350+ PS :) - kółko 65mm kompressor, program, dolot SL55, drugie katy i rezonator precz, BBS Forged 8x17, Toyo R888 .
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

MG MOTORSPORT i będzie jak trzeba oraz co najważniejsze zgodnie ze sztuką bez radosnej twórczości. :haha: Polecam. :tak:
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
S203AMG
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 25 cze 2013, o 11:47
VIN:
Lokalizacja: Polska

Post autor: S203AMG »

No z wydechem już tak jest ,że nie przemyślana modyfikacja bardziej zaszkodzi niż pomoże. Można postawić na renomowanych "producentów: i ich doświadczenie lub samemu , ale bez tanich sztuczek.
Rodzinne kombi 350+ PS :) - kółko 65mm kompressor, program, dolot SL55, drugie katy i rezonator precz, BBS Forged 8x17, Toyo R888 .
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wydech”