krzysiumx256 pisze:mógłbym prosić żeby ktoś mi podesłal na priv jakiś schemat rysunek ew zdjęcia jak wyglądają i gdzie dokładnie znajdują się śruby regulacji geometri/ zbieżności ponieważ gdy pojechałem na zbieżnośc to powiedział mi że są tak zapieczone że nie może ich ruszyć i żebym poprostu je nagrzał i rozruszał ponieważ nie jest w stanie ustawić zbieżności.
Co do śrub do regulacji zbieżności z przodu - są to drązki kierownicze. Jeśli chcesz ustawić - a raczej powinienem powiedzieć, przesunąć/poprawić kąt na wachaczach musisz kupić odpowiednie śruby do wachaczy i odpowiednio je zamontować
spy02 pisze:Jeżeli to nieodpowiedni temat to przepraszam z góry, nic właściwszego nie znalazłem.
Byłem na ustawianiu zbieżności, z racji tego, że auto ściągało w lewo. Wyniki pokazane są na wydrukach. Czy te wartości są poprawne?
Jak dla mnie przód jest za bardzo rozjechany ale moge się mylić. Tył
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002