korpus osi

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
zxclu
VIP
Posty: 43
Rejestracja: 1 lut 2017, o 21:58
VIN: WDB2032081F682144

korpus osi

Post autor: zxclu »

Witam, po diagnozie u mechanika ( lekkie nie trzymanie zawieszenia, czasem stuk, kierownica lekkie drgania)
stwierdzono wybite końcówki drążka kierowniczego -kupione 2x lemforder
oraz uwaga stwierdził luzy w belce tylnego zawieszenia, stwierdził ze tragedii nie ma ale pomału trzeba myśleć o wymianie.
I teraz tak ktoś z Was miał już doczynienia z tym ?
Co lepiej kupic taki zestaw:
LEMFÖRDER 25428 02 + LEMFÖRDER 25427 02
czy MEYLE 014 035 0100 + MEYLE 014 035 0095

dodam też, że moi zadaniem i amortyzatory nie są już najświeższe, przebieg maja 260k ( prawdopodobnie są od nowości )

Co byście radzili ?


( wcześniej w zawieszenie robione było tylej pływające x2 lem, wachacz dolny przedni l i p lem, spręzyny na przodzie sachs )
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: korpus osi

Post autor: Przybek »

Jeżeli już to lemforder i jeżeli masz rzeczywiście wywalone tuleje to raczej będą to tuleje przednie niż tylne (te są praktycznie niezniszczalne).
I dowiedz się czy gość do wymiany tulei wyciąga cały wózek z auta czy go tylko opuszcza - różnica w cenie robocizny jest jakieś 3 razy.
Co do amorków to możesz pojechać na sprawdzenie i będzie jako taki obraz ich stanu - na SKP biorą 2 dyszki od osi lub wcale.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”