Łożyska w piaście przedniej

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
spoxic
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 8 maja 2009, o 10:55
VIN:
Lokalizacja: konin

Łożyska w piaście przedniej

Post autor: spoxic »

cos mi puka z przodu w zawieszeniu, na szrpakach nic nie wychodzi, juz wyminiłem 90% zaiweszenie i nadal puka. teraz podejrzewam łożyska w piaście. wie ktos może z jaką siłą powinne być dokręcone?? bo jak narazie nigdzie tego nie znalazłem. jesli chodzi o model to w203 C320
Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, o 20:35 przez spoxic, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
tpolo
VIP
Posty: 186
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 07:41
VIN:
Lokalizacja: warm-mazur

Post autor: tpolo »

Jutro odpalę program w warsztacie i napiszę, pod warunkiem że jest podana siła do piasty
T 200CDI-500.000 km na osiach i jedziemy dalej, kolektor zreanimowany, znowu pełna moc :-)
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Ja bym to zrobił "na czuja" kasowanie luzu tak, żeby koło nie miało oporu po prostu :usmiech: Pukanie występuje w dosyć specyficznych momentach, ja szukałem w W211 jakieś 2 miesiące źródła stukania i było to właśnie łożysko. Dokręcenie załatwiło sprawę :ok:
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
spoxic
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 8 maja 2009, o 10:55
VIN:
Lokalizacja: konin

Post autor: spoxic »

Powiedz mi kiedy słaszałes to pukanie?? przy poprzecznych przeszkodach na drodze ?? ja juz szukam żródła pukania 3 msc i trace cierpliwość. a na czuja dokreciłem łożyska ale nadal puka - może za słabo. tez wole sprawdzic dokładnie z jaką siłą powinno byc dokręcone.
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

W E klasie pukanie było z reguły przy przejechaniu przez gładkie tory lub na tzw. "tralce" powstałej w wyniku hamowania aut na asfalcie. Po prostu na drobnych poprzecznych nierównościach. Często też pukało na takich nierównościach ale w zakręcie. dodatkowo miałem wybitą gałkę górnego wahacza w lewym kole, ale w C jest mcpherson więc może jeszcze pukać górne łożysko i wcale nie musi ono trzeszczeć podczas skręcania kierownicą, jest wyrobione i ma luz przez co podczas nagłego odciążenia sobie stuknie, ciężko to zdiagnozować, ale często jest to jedyna przyczyna.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Koledzy, ktoś sprawdzi w WIS-ie czy przy kasowaniu luzów przednich kół jest jakaś specjalna procedura, czy robi się to wg starych sprawdzonych metod?

Dziś moje auto przeszło własnoręczny przegląd B który wykazał lekkie luzy kół przednich. Oprócz tego pozostałe rzeczy prefect :rotfl:
Ostatnio zmieniony 7 gru 2009, o 08:16 przez Kompresssor, łącznie zmieniany 1 raz.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
w0wacik
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: w0wacik »

Kompresssor pisze:Koledzy, ktoś sprawdzi w WIS-ie czy przy kasowaniu luzów przednich kół jest jakaś specjalna procedura, czy robi się to wg starych sprawdzonych metod?

Dziś moje auto przeszło własnoręczny przegląd B który wykazał lekkie luzy kół przednich. Oprócz tego pozostały rzeczy prefect :rotfl:
W załączniku masz odpowiedź :usmiech:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

w0wacik pisze:
W załączniku masz odpowiedź :usmiech:
Dziękuję!
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”