Łożyska w piaście przedniej
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 maja 2009, o 10:55
- VIN:
- Lokalizacja: konin
Łożyska w piaście przedniej
cos mi puka z przodu w zawieszeniu, na szrpakach nic nie wychodzi, juz wyminiłem 90% zaiweszenie i nadal puka. teraz podejrzewam łożyska w piaście. wie ktos może z jaką siłą powinne być dokręcone?? bo jak narazie nigdzie tego nie znalazłem. jesli chodzi o model to w203 C320
Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, o 20:35 przez spoxic, łącznie zmieniany 1 raz.
- tpolo
- VIP
- Posty: 186
- Rejestracja: 23 wrz 2008, o 07:41
- VIN:
- Lokalizacja: warm-mazur
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Ja bym to zrobił "na czuja" kasowanie luzu tak, żeby koło nie miało oporu po prostu Pukanie występuje w dosyć specyficznych momentach, ja szukałem w W211 jakieś 2 miesiące źródła stukania i było to właśnie łożysko. Dokręcenie załatwiło sprawę
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 maja 2009, o 10:55
- VIN:
- Lokalizacja: konin
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
W E klasie pukanie było z reguły przy przejechaniu przez gładkie tory lub na tzw. "tralce" powstałej w wyniku hamowania aut na asfalcie. Po prostu na drobnych poprzecznych nierównościach. Często też pukało na takich nierównościach ale w zakręcie. dodatkowo miałem wybitą gałkę górnego wahacza w lewym kole, ale w C jest mcpherson więc może jeszcze pukać górne łożysko i wcale nie musi ono trzeszczeć podczas skręcania kierownicą, jest wyrobione i ma luz przez co podczas nagłego odciążenia sobie stuknie, ciężko to zdiagnozować, ale często jest to jedyna przyczyna.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Koledzy, ktoś sprawdzi w WIS-ie czy przy kasowaniu luzów przednich kół jest jakaś specjalna procedura, czy robi się to wg starych sprawdzonych metod?
Dziś moje auto przeszło własnoręczny przegląd B który wykazał lekkie luzy kół przednich. Oprócz tego pozostałe rzeczy prefect
Dziś moje auto przeszło własnoręczny przegląd B który wykazał lekkie luzy kół przednich. Oprócz tego pozostałe rzeczy prefect
Ostatnio zmieniony 7 gru 2009, o 08:16 przez Kompresssor, łącznie zmieniany 1 raz.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- Użytkownik
- Posty: 674
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
W załączniku masz odpowiedźKompresssor pisze:Koledzy, ktoś sprawdzi w WIS-ie czy przy kasowaniu luzów przednich kół jest jakaś specjalna procedura, czy robi się to wg starych sprawdzonych metod?
Dziś moje auto przeszło własnoręczny przegląd B który wykazał lekkie luzy kół przednich. Oprócz tego pozostały rzeczy prefect
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
S203 C270 CDI Avantgarde '02
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL