Nie, nie pracował. Kiedyś jeszcze w W202 serwis ustawiał mi zbieżność z zastosowaniem specjalnego drążka rozporowego który "rozchylał" przednie koła symulując jazdę. Teraz tylko uśmiech politowania otrzymałem dobrze że nikt się w czoło nie stukał.V126 pisze:mackowski31, art-34 gdy kierownica była ustawiana na równo do zblokowania jej przed ustawianiem zbieżności silnik pracował?
problem z geometrią??
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 58
- Rejestracja: 18 lip 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: LB
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Trzeba podczas ustawiania kierownicy uruchomić silnik, ustawić kierownicę (tylko tak, żeby swobodnie była na wprost, później ją zablokować, wyłączyć silnik (ale kluczyka nie wyjmować) i dopiero ustawiać zbieżność. Wspomaganie ma wpływ podczas ustawiania zbieżności i w taki sposób to się objawia.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- VIP
- Posty: 58
- Rejestracja: 18 lip 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: LB
Hmm i załatwi to sprawę? Podczas ustawiania kręci też kierownicą w lewo i prawo ok 10 stopni wtedy też trzeba silnik włączyć?V126 pisze:Trzeba podczas ustawiania kierownicy uruchomić silnik, ustawić kierownicę (tylko tak, żeby swobodnie była na wprost, później ją zablokować, wyłączyć silnik (ale kluczyka nie wyjmować) i dopiero ustawiać zbieżność. Wspomaganie ma wpływ podczas ustawiania zbieżności i w taki sposób to się objawia.
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław