Masz rację.Tylny napęd i zawieszenie wielowahaczowe ma lekką tendencję do nadsterowności i należy się nauczyć jeżdzić takim samochodem i nie szukać dziury w całym.Zmiana ogumienia na ogumienie o niższym profilu zmniejsza nadsterowność.Pozdrowienia!mercfan pisze:U mnie odkąd mam to auto czyli od przebiegu 34kkm z niemiec bezwypadkowy i bez żadnych luzów ma też uciekający tył, jest to taka cecha zawieszenia wielowahaczowego i występuje nie tylko w Takie jest moje zdanie, jak chcecie to szukajcie przyczyny
"uciekający" tył
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 249
- Rejestracja: 4 cze 2009, o 18:39
- VIN:
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Aleksander Pietrzak C220 CDI kombi, automat.
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Co wy pitolicie?Pietrzak pisze:Masz rację.Tylny napęd i zawieszenie wielowahaczowe ma lekką tendencję do nadsterowności i należy się nauczyć jeżdzić takim samochodem i nie szukać dziury w całym.Zmiana ogumienia na ogumienie o niższym profilu zmniejsza nadsterowność.Pozdrowienia!
Nie mam żadnej nadsterowności ani podsterowności. Owszem, tylne zawieszenie jest rozbudowane, ale jak jest OK, to auto idzie jak po szynach. Po to jest tyle tych drążków, żeby właśnie tak było. No ale jak się jeden z drugim wybombie, to potem lata po studzienkach jak żyd po pustym sklepie.
Tylny zawias jest praktycznie taki sam jak w W124. W sumie jest tam 16 różnych tulejek i 4 poduszki trzymające wózek. W swoim robiłem cały od podstaw. Na pływanie najbardziej wpływają luzy w tulejach zaznaczonych na czerwono.
ZAPOMNIJCIE ŻE NA SZARPAKACH ZAUWAŻYCIE W NICH LUZ.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Oczywiście, że tak. Jakiś czas temu próbowałem to wytłumaczyć, ale zostałem zakrzyczany, hehe...Kompresssor pisze:jak jest OK, to auto idzie jak po szynach.
To samo zawieszenie jest w w203, to samo w w202 i to samo w w201 było (i nadal jest ). Pierwsze, co zauważyłem po zakupie w201, to fakt, że leśne zakręty, które innym autem ledwo 130 jechałem, tu mogłem przejechać na maxa 160km/h... dawne czasy, ale tak było...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
-
- VIP
- Posty: 249
- Rejestracja: 4 cze 2009, o 18:39
- VIN:
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Lekka nadsterowność nie jest wadą.Każdy samochód z tylnym napędem taką cechę wykazuje.Chyba nie miałeś samochody z przednim napędem,który to z zasady charakteryzuję się podsterownością.Kompresssor pisze:Co wy pitolicie?Pietrzak pisze:Masz rację.Tylny napęd i zawieszenie wielowahaczowe ma lekką tendencję do nadsterowności i należy się nauczyć jeżdzić takim samochodem i nie szukać dziury w całym.Zmiana ogumienia na ogumienie o niższym profilu zmniejsza nadsterowność.Pozdrowienia!
Nie mam żadnej nadsterowności ani podsterowności. Owszem, tylne zawieszenie jest rozbudowane, ale jak jest OK, to auto idzie jak po szynach. Po to jest tyle tych drążków, żeby właśnie tak było. No ale jak się jeden z drugim wybombie, to potem lata po studzienkach jak żyd po pustym sklepie.
Tylny zawias jest praktycznie taki sam jak w W124. W sumie jest tam 16 różnych tulejek i 4 poduszki trzymające wózek. W swoim robiłem cały od podstaw. Na pływanie najbardziej wpływają luzy w tulejach zaznaczonych na czerwono.
ZAPOMNIJCIE ŻE NA SZARPAKACH ZAUWAŻYCIE W NICH LUZ.
[url=http://s1.directupload.net/images/100528/j8q4z7of.jpg]Obrazek[/URL]
Aleksander Pietrzak C220 CDI kombi, automat.
-
- Użytkownik
- Posty: 15
- Rejestracja: 9 maja 2010, o 10:23
- VIN:
- Lokalizacja: z daleka
Pewnie ze sie "kiwa" i "buja", popatrz co pisal kompresssor.mercfan pisze:Ok, idzie po szynach. Ja przynajmniej nie pisałem o pod/nadsterowności tylko o tym, że buda się "kiwa" koła naturalnie idą dalej tym samym torem.
Ma racje. Daj zrobic i jak bedzie pozadnie zrobione to i kiwac i bujac przestanie a i w wiekszosci przypadkow tez przestanie "skrzypiec i trzeszczec".
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- daniell
- VIP
- Posty: 186
- Rejestracja: 30 sie 2009, o 23:10
- VIN:
- Lokalizacja: lublin