Wibracje podczas hamowania

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Wierzbin
Użytkownik
Posty: 133
Rejestracja: 4 lut 2009, o 09:54
VIN:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wierzbin »

A czy nie wygodniej po prostu puścić hamulec i zaciągnąć awaryjny (ręczny/nożny)?
Nic wtedy nie trzeba odpuszczać.
Był C200 CDI
Jest E90 320d
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Ale na ręcznym też trzymają tylne klocki.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
Wierzbin
Użytkownik
Posty: 133
Rejestracja: 4 lut 2009, o 09:54
VIN:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wierzbin »

Grzeje się głównie przód, w 80% to przednie koła hamują przy gwałtownym zwalnianiu.
Był C200 CDI
Jest E90 320d
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Wiem, o tym, ale tył też się grzeje.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
tpolo
VIP
Posty: 186
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 07:41
VIN:
Lokalizacja: warm-mazur

Post autor: tpolo »

Hamulec pomocniczy(ręczny) w :mb: nie działa na klocki tylnej osi tylko ma oddzielny układ szczęk zamontowanych w tarczo-bębnie osi tylnej. Auto hamuje tylną osią z różną siłą a jest ona uzależniona od obciążenia tylnej osi a nie od procentów.
Sorry V126 ale tu akurat pisałeś banialuki.
T 200CDI-500.000 km na osiach i jedziemy dalej, kolektor zreanimowany, znowu pełna moc :-)
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

A to sory. Tak swoją drogą muszę podstawić ręczny, bo bierze przy podłodze.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”