Naprawa domykania szyb z pilota - u mnie podziałało :)
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 26
- Rejestracja: 9 cze 2014, o 15:15
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Serwus,
Szanowny Kolego Ktoś, dzięki za podpowiedź jak zrobić domykanie szyb . W sumie sprawa zajmuje około 30 minut wraz z wymontowaniem zamka i zamontowaniem. Posłużyłem się wiertarką aby usunąć to metalowe zabezpieczenie, więc nie trzeba mieć tą fachową szlifierkę.
Domykanie i otwieranie szyb z pilota zaczęło działać z około 8-9 metrów.
pzdr
Szanowny Kolego Ktoś, dzięki za podpowiedź jak zrobić domykanie szyb . W sumie sprawa zajmuje około 30 minut wraz z wymontowaniem zamka i zamontowaniem. Posłużyłem się wiertarką aby usunąć to metalowe zabezpieczenie, więc nie trzeba mieć tą fachową szlifierkę.
Domykanie i otwieranie szyb z pilota zaczęło działać z około 8-9 metrów.
pzdr
VIN - WDB2032061F416296
CDI 220 rok 2003
wersja Avantgarde
CDI 220 rok 2003
wersja Avantgarde
-
- VIP
- Posty: 39
- Rejestracja: 22 cze 2014, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: Żnin/Bydgoszcz
- Jacko67
- VIP
- Posty: 79
- Rejestracja: 5 lut 2015, o 18:20
- VIN: WDB2030081F445919
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Jaki klucz , torx jest potrzebny, bo w temacie nie ma nic o tym.
Na to wygląda że wszystkie posty są napisane o filmiku. Chyba nikt nie próbował zrobić tego sam. Trudno.
Na to wygląda że wszystkie posty są napisane o filmiku. Chyba nikt nie próbował zrobić tego sam. Trudno.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2015, o 02:30 przez Jacko67, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2030081F445919
C220 CDI, CLASSIC,
646963 -722.699
C220 CDI, CLASSIC,
646963 -722.699
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
-
- VIP
- Posty: 49
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 19:16
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Dziś przeprowadziłem naprawę, całość zajeła 30 minut.
Działa, ale z niedużej odległości, 1-1,5metra, spodziewałem się lepszego efektu.
Wymiana baterii w pilocie nic nie daje.
Co do odcięcia kawałka metalu: ja posłużyłem się zwykłym brzeszczotem, wystarczyło napiłować, i urwać cęgami.
Działa, ale z niedużej odległości, 1-1,5metra, spodziewałem się lepszego efektu.
Wymiana baterii w pilocie nic nie daje.
Co do odcięcia kawałka metalu: ja posłużyłem się zwykłym brzeszczotem, wystarczyło napiłować, i urwać cęgami.
Nie ma jazdy bez gwiazdy!
CL203 2003r. C200
WDB2037421A521886
CL203 2003r. C200
WDB2037421A521886
-
- VIP
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 cze 2015, o 07:45
- VIN:
- Lokalizacja: cerekwica
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
-
- Użytkownik
- Posty: 38
- Rejestracja: 28 lip 2015, o 15:29
- VIN:
- Lokalizacja: Dublin, Irlandia
- Kontakt:
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
W W203 i nie tylko masz tak samo, jeżeli to nie działa, tzn, że prawdopodobnie masz uszkodzony moduł na podczerwień który znajduje się obok klamki drzwi keirwocy. Za uszkodzenie odpowiedzialne są zimne luty które można w szybki sposób naprawićbodzio69 pisze:Niechce tutaj zaczynac wojny ale jak mialem kiedys BMW 3 to szyby domykaly sie same po zamknieciu samochodu z kluczyka. Bylo to bardzo fajne bo jak sie mi spieszylo to tylko wypadalem z auta i zamykalem w biegu a samochod robil reszte.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
- adaśko
- Użytkownik
- Posty: 762
- Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
- VIN:
- Lokalizacja: Rumia
Bo w właściciel powinien być zrównoważony, a nie śpieszyć się jak przypalony . Nie lepiej spokojnie żyć?bodzio69 pisze:Bylo to bardzo fajne bo jak sie mi spieszylo to tylko wypadalem z auta i zamykalem w biegu a samochod robil reszte.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
WDB2032161F389561
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
Ja od czasu naprawy użyłem tego pare razy ale nie ukrywam w niektórych sytuacjach się przydaje
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
- magila
- VIP
- Posty: 197
- Rejestracja: 27 mar 2010, o 07:34
- VIN: WDB2093421F076273
- Lokalizacja: Warszawa
Witam,
Ogarnąłem temat i u siebie Tak jak mówicie, bardziej dla zasady i satysfakcji niż z praktycznego punku widzenia.
Mam też praktyczne spostrzeżenia, mam nadzieję.
Ten wihajster można w banalnie prosty sposób odłamać beż żadnych narzędzi poza kombinerkami. Zwyczajnie chwyciłem za ten metalowy haczyk i odginałem w kierunku przeciwnym w stosunku do jego wygięcia. Bardzo ładnie się odłamał, a pozostała część dobrze też trzyma moduł i nie pozwala na jego cofnięcie się. Delikatnie pilniczkiem oszlifowałem ostrą krawędź.
Druga sprawa to ostrożnie z topieniem tej masy. Mi to wygląda na jakąś żywicę epoksydową. U mnie za cholerę nie chciała się stopić na tyle aby dało się ją usunąc. Pewnie to kwestia badziewnej opalarki, która na pierwszym biegu nic nie zdziałała, a na drugim to widać na zdjęciu. Pomimo, że już przestałem kierować strumień ciepłego powietrza na element, plastik i tak puchł w spektakularny sposób. Tak jak napisali temperatura powinna być na poziomie ok. 120 ºC. I jak widać warto wiedzieć jak grzeje sprzęt. Na szczęście w rzeczywistości nie wygląda to tak fatalnie jak na zdjęciu.
Finalnie udało mi się lutowniczką stopić tylko fragment tej powłoki nad tymi nieszczęsnymi dwoma lutami i je poprawić.
Efekt jest taki, że wszystko działa z ok. 3-4 m.
Jednak jak gdzieś dorwę taką wkładkę to pewnie wymienię ten moduł bo trochę to nieestetycznie wygląda.
Ogarnąłem temat i u siebie Tak jak mówicie, bardziej dla zasady i satysfakcji niż z praktycznego punku widzenia.
Mam też praktyczne spostrzeżenia, mam nadzieję.
Ten wihajster można w banalnie prosty sposób odłamać beż żadnych narzędzi poza kombinerkami. Zwyczajnie chwyciłem za ten metalowy haczyk i odginałem w kierunku przeciwnym w stosunku do jego wygięcia. Bardzo ładnie się odłamał, a pozostała część dobrze też trzyma moduł i nie pozwala na jego cofnięcie się. Delikatnie pilniczkiem oszlifowałem ostrą krawędź.
Druga sprawa to ostrożnie z topieniem tej masy. Mi to wygląda na jakąś żywicę epoksydową. U mnie za cholerę nie chciała się stopić na tyle aby dało się ją usunąc. Pewnie to kwestia badziewnej opalarki, która na pierwszym biegu nic nie zdziałała, a na drugim to widać na zdjęciu. Pomimo, że już przestałem kierować strumień ciepłego powietrza na element, plastik i tak puchł w spektakularny sposób. Tak jak napisali temperatura powinna być na poziomie ok. 120 ºC. I jak widać warto wiedzieć jak grzeje sprzęt. Na szczęście w rzeczywistości nie wygląda to tak fatalnie jak na zdjęciu.
Finalnie udało mi się lutowniczką stopić tylko fragment tej powłoki nad tymi nieszczęsnymi dwoma lutami i je poprawić.
Efekt jest taki, że wszystko działa z ok. 3-4 m.
Jednak jak gdzieś dorwę taką wkładkę to pewnie wymienię ten moduł bo trochę to nieestetycznie wygląda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mercedes-Benz CLK 200 KOMPRESSOR Avantgarde - 209.342, 271.940, 722.695