Prosty miernik do diagnostyki wtrysków metodą na przelew

Instrukcje własnoręcznych napraw. PROSZĘ NIE ZAKŁADAĆ TU TEMATÓW Z PYTANIAMI JAK COŚ ZROBIĆ!!!

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

constantinpeb, jaką masz korekcję ze sterownika ??

Moim zdaniem nie ma tragedii
Może ten 4ty ma korekcję na minus (np. 0,7) i przelewa a reszta idzie równo w plusie
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
lukzlo22
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
VIN:
Lokalizacja: Birmingham

Post autor: lukzlo22 »

constantinpeb pisze:ponizej zdjecie z rezultatu, przy takiej roznicy mam rozumiec , ze wtryskiwacz do wymiany ?
hej, a jakie masz masz problemy z autem przy takim stanie wtryskiwacza? odczuwasz że ciężej Ci pali rano, lub zaraz po odpaleniu tak jakby się wkręcał po czasie na obroty?
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.

I znowu wróciła gwiazda tym razem w211 :)
Awatar użytkownika
constantinpeb
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 29 lis 2010, o 10:54
VIN:
Lokalizacja: Hamburg / Tarn.Gory

Prosty miernik do diagnostyki wtrysków metodą na przelew

Post autor: constantinpeb »

Witam, tak, mialem problemy odpalic auto juz przy + 5 stopniach, cala zeszla zime mialem wielki problem, w tym roku wymienilem oringi , teraz jeszcze chce miec wtryski pewne aby nie miec " zimowych problemow " ;) 2 dni temu wymienilem 2 wtryskiwacz bo przelewal doscyc mocno. Auto zaczelo teraz szybciej odpalac , krocej kreci rozrusznikiem, wczoraj zrobilem jeszcze 2 razy taki pomiar i wchodzi na ten 4 wtryskiwacz ze tez jeszcze leje, wiec zamowilem regenerowany, jutro powinien przyjsc. Czy z tym jedym przelewajacym zle odpala na mrozie to jeszcze nie moglem sprawdzic,ale wole juz byc pewny , ze sa wszystkie dobre. Wczesniej kolega pisal tez aby sprawdzic korekcje sterownika, lecz nie mam kompa, jedynie wezyki i strzykawki do dyspocycji. Tak czy inaczej metoda skuteczna ! Bardzo dobry pomysl !

ps.
127 Euro z wysylka za regenerowany to drogo ?
C 270 CDI Elegance , Tiptronic , Sedan 2002 rok
VW Touareg 5.0 313 KM KING KONG
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

constantinpeb pisze:127 Euro z wysylka za regenerowany to drogo ?
Jezeli regenerowany oryginalny wtryskiwacz MB, to grosze.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
perzu126
VIP
Posty: 242
Rejestracja: 27 sie 2011, o 02:22
VIN:
Lokalizacja: Perzów

Post autor: perzu126 »

czy ktoś mógłby mi wyjaśnić dlaczego wtryskiwacz, który puszcza za dużo paliwa na przelew jest niesprawny??
Star Diagnosis, okolice Kępna
W123 300D - Ex
W202 C220 Diesel WDB2021211A313360
A208 CLK 200Kompressor, bezdachowiec:)WDB2084441T098123
Peeter
Użytkownik
Posty: 76
Rejestracja: 9 mar 2012, o 17:41
VIN:
Lokalizacja: kraków

Post autor: Peeter »

...bo komputer robi za dużą korekte na inne co prowadzi do uszkodzenia kolejnych albo do wywalania EPC przy dużej dawce oraz nadmierne kopcenie...
Peeter

W203 CDI 2003r
W211 CDI 2008r
adamx251
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 5 gru 2016, o 10:19
VIN: wdb2032041f350343

Re: Prosty miernik do diagnostyki wtrysków metodą na przelew

Post autor: adamx251 »

Witam wszystkich.
W skrócie: mam problem z odpalaniem.
Sprawdziłem swoje wtryski tą metodą i dwie strzykawki napełniają się bardzo szybko. Kiedy są pełne, to dwie pozostałe nawet nie zaczynają się napełniać. ( paliwo w przewodach) rozumiem , że wtryski do wymiany ( te co szybciej napełniają). Mam jednak jeszcze wątpliwości co do wężyka powrotnego z którego podczas testu ( kiedy wszystkie 4 końcówki są odłączone od wtryskiwaczy ) przy włączonym silniku płyną spore ilości paliwa. Dość silny strumień z końcówek utrzymuje się cały czas podczas pracy silnika. Tak chyba nie powinno być?
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZRÓB TO SAM”