Błąd SRS-dziwny przypadek

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
jaro30
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
VIN:
Lokalizacja: Iceland

Błąd SRS-dziwny przypadek

Post autor: jaro30 »

A więc tak,historia mojej kontrolki SRS wyglądała następująco:jakieś trzy miesiące temu jadąc se na pełnym luzie zauważyłem że zapaliła mi się kontrolka SRS z napisem na wyświetlaczu SRS-RESTRAINT SYSTEM SERVICE,trochę zaniepokoiłem się tym komunikatem zatrzymałem auto zgasiłem silnik po czym go uruchomiłem ponownie.Pomogło,kontrolka zgasła i dalej cieszyłem się jazda.Po kilku dniach kontrolka znowu pojawiła się samoistnie po czym gasła.Na dzień dzisiejszy kontrolka pali się non-stop przy czym z moich obserwacji wynika iż jeśli miejsce pasażera jest zajęte problem znika kontrolka gaśnie i wszystko jest ok.Dodam że moja :mb: jest z pewnego zródła i nie jest to egzemplarz dzwonowany.Nad matami w siedzeniach też dumałem,wydaje mi się że są dobre bo gdy pasy nie są zapięte to pojawia się brzęczyk oraz komunikat o nie zapiętych pasach po stronie kierowcy jak i pasażera.Podłączenia pod siedzeniami też sprawdzałem i wygląda na to że jest ok.Drodzy koledzy czekam na wasze pomysły co może być nie tak,co jest tego przyczyną.Pozdrawiam Jarek.
Było-W203 180Kompressor "ELEGANCE" 2004--------Jest BMW e90 :-)
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Najlepiej to będzie podpiąć pod kompa. Każdy powiedziałby, że to mata kontaktowa, ale jeśli twierdzisz, że jest ok, to tylko komputer uratuje sprawę.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
jaro30
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
VIN:
Lokalizacja: Iceland

Post autor: jaro30 »

Przynajmniej wydaje mi się że jest ok,bo skoro pasażer usiądzie a mata go wykrywa i pojawia się komunikat by zapiąć pasy to chyba jest dobrze.Mimo wszystko zostaje chyba tylko ASO,dziękuje za odpowiedz pozdro.
Było-W203 180Kompressor "ELEGANCE" 2004--------Jest BMW e90 :-)
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Ja jednak swoje myśli kierował właśnie ku tej macie. Podpięcie pod komputer uratuje sprawę.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
jaro30
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
VIN:
Lokalizacja: Iceland

Post autor: jaro30 »

OK jeszcze raz dzięki,a jeśli to mata to będzie słono zwłaszcza tutaj gdzie jestem :yyy:
Było-W203 180Kompressor "ELEGANCE" 2004--------Jest BMW e90 :-)
Awatar użytkownika
bienn
VIP
Posty: 38
Rejestracja: 29 lip 2010, o 11:10
VIN:
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: bienn »

A ja miałem taki komunikat jak zdejmowałem panel nad radiem i miałem odłączoną wtyczkę od tego panelu. Noże tam coś Ci nie styka skoro raz jest a raz niema.


Pozdrawiam,
bienn
S203 220cdi 2001r
Awatar użytkownika
jaro30
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
VIN:
Lokalizacja: Iceland

Post autor: jaro30 »

bienn, Dziękówa za podpowiedz zobaczę może akurat jakiś diabeł tam siedzi :mysli:
Było-W203 180Kompressor "ELEGANCE" 2004--------Jest BMW e90 :-)
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

jaro30 kup spray do styków, głupio by było rozbierać samochód i składając nie popryskać kostek.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
jaro30
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
VIN:
Lokalizacja: Iceland

Post autor: jaro30 »

V126,Dam sobie jedną szanse i spróbuje grzebnąć tam o własnych siłach jak nic nie wypali cisne na servis :usmiech:
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2010, o 20:47 przez jaro30, łącznie zmieniany 1 raz.
Było-W203 180Kompressor "ELEGANCE" 2004--------Jest BMW e90 :-)
Awatar użytkownika
kimiszakul
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 5 sie 2009, o 23:46
VIN:
Lokalizacja: Essex UK
Kontakt:

Post autor: kimiszakul »

jaro30,
Czesc Jaro, napisz czy rozwiazales swoj problem mam dokladnie ta sama sytuacje!!!
pozdro
Lukasz AKA Kimi Szakul
C Kombi 1.8 Kompressor AMG 2005
C Coupe 2.2 Cdi 2002
lukzlo22
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
VIN:
Lokalizacja: Birmingham

Post autor: lukzlo22 »

Tak się składa, że też wymieniałem radio i musiałem odpiąć kostkę od panelu po czym pokazał się taki właśnie komunikat. Odpowiedzialna kostka za to, znajduje się obok przycisku od świateł awaryjnych (oczywiście po wewnętrznej stronie panelu). Warto sprawdzić to, ponieważ z kostkami różnie bywa...
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.

I znowu wróciła gwiazda tym razem w211 :)
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

lukzlo22 czy kluczyk był w stacyjce w tym czasie? Jeśli tak, to pojawił się błąd, który trzeba skasować. Jeżeli jest problem z kostką, to trzeba najpierw go wyeliminować, a później skasować błąd. On sam nie zniknie.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
jaro30
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 4 wrz 2010, o 15:45
VIN:
Lokalizacja: Iceland

Post autor: jaro30 »

kimiszakul, Siema ziomek problemu nie rozwiązałem bo sam sobie z nim nie poradzę,jedyne sensowne wyjscie to gonić na serwis i podłączyć pod kompa.Jak byś wiedział coś wcześniej to zapodaj info na forum.Pozdro 3sie
Było-W203 180Kompressor "ELEGANCE" 2004--------Jest BMW e90 :-)
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

V126 pisze:lukzlo22 czy kluczyk był w stacyjce w tym czasie? Jeśli tak, to pojawił się błąd, który trzeba skasować. Jeżeli jest problem z kostką, to trzeba najpierw go wyeliminować, a później skasować błąd. On sam nie zniknie.
Ten akurat sam zniknie.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
lukzlo22
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
VIN:
Lokalizacja: Birmingham

Post autor: lukzlo22 »

kSmuk pisze:
V126 pisze:lukzlo22 czy kluczyk był w stacyjce w tym czasie? Jeśli tak, to pojawił się błąd, który trzeba skasować. Jeżeli jest problem z kostką, to trzeba najpierw go wyeliminować, a później skasować błąd. On sam nie zniknie.
Ten akurat sam zniknie.
Kluczyk był w stacyjce bo potrzebowałem przełączyć dźwignię biegów, a potem zapomniałem go wyjąć. Ale na szczęście po złożeniu wszystkiego i podpięciu kostki, błędu już nie było.
pozdro
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.

I znowu wróciła gwiazda tym razem w211 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Airbagi”