błąd srs i pasy bezpieczeństwa
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 55
- Rejestracja: 19 sty 2009, o 17:02
- VIN:
- Lokalizacja: Konin
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Możliwe, że nie wsunęliście tej wtyczki "do końca", albo jak składaliście, to coś ruszyliście i się ta wtyczka trochę wysunęła, aż w końcu wypadła. Sprawa oderwania przewodu od wtyczki też wydaje się być możliwa, ale mało prawdopodobna.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- VIP
- Posty: 55
- Rejestracja: 19 sty 2009, o 17:02
- VIN:
- Lokalizacja: Konin
Witam
Byłem dzisiaj w serwisie mechanik prześwietlił mi wszystko i mam sensor do wymiany. Cena 2 tyś netto to sobie podarowałem znalazłem na aukcji sensor o nr A2038206385 ja mam nr A2038206485 jedną cyfrą się różnią będzie pasował do mojego sprzętu ?
Pozdrawiam
Byłem dzisiaj w serwisie mechanik prześwietlił mi wszystko i mam sensor do wymiany. Cena 2 tyś netto to sobie podarowałem znalazłem na aukcji sensor o nr A2038206385 ja mam nr A2038206485 jedną cyfrą się różnią będzie pasował do mojego sprzętu ?
Pozdrawiam
yarek35 pozdrawia wszystkich miłośników W203
W203 220 CDI 2001r.
W203 220 CDI 2001r.
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Cholera wie. Wszystkie od C-klasy, ale montowane w róznych przedziałach produkcyjnych.yarek35 pisze:Witam
Byłem dzisiaj w serwisie mechanik prześwietlił mi wszystko i mam sensor do wymiany. Cena 2 tyś netto to sobie podarowałem znalazłem na aukcji sensor o nr A2038206385 ja mam nr A2038206485 jedną cyfrą się różnią będzie pasował do mojego sprzętu ?
Pozdrawiam
Poniżej tabelka z EPC. Popytaj mądrzejszych. Tutaj kolega noc lub na mercmanii kolega psychop
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- VIP
- Posty: 55
- Rejestracja: 19 sty 2009, o 17:02
- VIN:
- Lokalizacja: Konin
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- VIP
- Posty: 55
- Rejestracja: 19 sty 2009, o 17:02
- VIN:
- Lokalizacja: Konin
Witam
Walnięty był sensor. Nie wiem czy dobrze to opisze ale jakby przestawił połączenie na inne piny i zaprogramował sensor i jest teraz w pełni sprawny. Ma jakąś nakładkę na SD której nie mają serwisy i mówił, że dobrze bo tam jednym kliknięciem myszy można odpalić wszystkie poduszki. Naprawdę człowiek wie o co chodzi wyspecjalizował się w mercedesach. Przy okazji zrobił mi porządek z radiem bo coś było grzebane w połączeniu zrobił mi sterowanie z kierownicy bo tego nie miałem. Ma elektroniczny miernik zawartości wody w płynie hamulcowym własnej produkcji oczywiście płyn do wymiany.
Walnięty był sensor. Nie wiem czy dobrze to opisze ale jakby przestawił połączenie na inne piny i zaprogramował sensor i jest teraz w pełni sprawny. Ma jakąś nakładkę na SD której nie mają serwisy i mówił, że dobrze bo tam jednym kliknięciem myszy można odpalić wszystkie poduszki. Naprawdę człowiek wie o co chodzi wyspecjalizował się w mercedesach. Przy okazji zrobił mi porządek z radiem bo coś było grzebane w połączeniu zrobił mi sterowanie z kierownicy bo tego nie miałem. Ma elektroniczny miernik zawartości wody w płynie hamulcowym własnej produkcji oczywiście płyn do wymiany.
yarek35 pozdrawia wszystkich miłośników W203
W203 220 CDI 2001r.
W203 220 CDI 2001r.
-
- VIP
- Posty: 324
- Rejestracja: 15 gru 2009, o 18:45
- VIN: brak vin
- Lokalizacja: Gdańsk
ja mam trochę inny problem z napinaczem .Mam w203 komb, środkowy pas z tylnego siedzenia oczywiście pięknie go zwinął a teraz nie pozwala pasa wyciągnąć , coś się zacieło ,żeby było ciekawiej to w czasie walki z nim położyłem kanapę bo wtedy pas się luzował i miałem nadzieje że wszystko będzie OK ale napinacz ściągał ... i tak zostało mam teraz ciężarówkę bo tylna kanapa leży postawić jej nie mogę bo pas ściągnięty i nie luzuje go .Co można zrobić , macie jakieś pomysły ?
Pozdrawiam
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Napinacz jest pirotechniczny (pod siedzeniem, taka rurka o dlogosci ok. 15-20cm). To co jest u Ciebie problemem, to zwijacz pasa (nie jest to napinacz). Mam pomysl. Sprobuj wymontowac dolna czesc kanapy (9 śrub, klucz 13). Gdy wyjmiesz dolna czesc kanapy, powinienes dostac sie do miejsca, gdzie przykrecony jest srodkowy pas. Odkrec śrub kluczem torx (nie wiem jak duzy, ale to byl dosc spory torx, taki jaki trzyma pasy w przednich fotelach) i powinienes dac rade postawic kanape z tylu. Teraz wymontuj ladnie oparcie i odepnij przewod pneuamtyczny od zaglowkow z tylu. Nastepnie rozmontuj oparcie (nie wiem jak, bo nigdy tego nie robilem), ta czesc, gdzie jest zwijacz pasa srodkowego i dostan sie do zwijacza. Dalej to musisz kombinowac, bo nie wiem co moglo sie stac, ze pas sie zablokowal.
Ostatnio zmieniony 3 lip 2010, o 12:51 przez kSmuk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
-
- VIP
- Posty: 324
- Rejestracja: 15 gru 2009, o 18:45
- VIN: brak vin
- Lokalizacja: Gdańsk
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Napinacz pirotechniczny nie jest podpiety w tym momencie w zadnym przypadku do pasa (jest pod tym wejsciem, w ktore sie wklada pas). Nie musisz bac sie o napinacz, on jest pod kanapa (nie w opraciu) i nie ma nic wspolnego ze zwijaczem ktory sie zacia, wiec demontuj spokojnie, napinacz napewno nie wypali.
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem