SRS Oszalał

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
nafurany
VIP
Posty: 50
Rejestracja: 23 wrz 2017, o 19:36
VIN: WDB2030451A045550

SRS Oszalał

Post autor: nafurany »

Witam po serwisie klimatyzacji zaświecil mi się błąd Srs .
Tydzień przed oddaniem auta na klime auto było prane ale błędu nie było dopiero po odebraniu auta z klimy

Nie mogę im oddać auta na reklamację bo nie jestem wstanie ustalić kto zawinił czy oni czy pralnia wnętrza samochodu


pod spodem zamieszczam błędy które wykazały pod kompem sd mi już brakuje pomysłów, gdzie szukać usterki


B1029 rezystancja obwodu zapłonowego z elementem r12/4(ładunek zapłonowy 1 poduszki powietrznej pasażera z przodu) jest za duża

B1002 moduł sterujący n2/7(Moduł sterujący systemów zabezpieczających przed skutkami wypadków ) (Zacisk 15r) przy doprowadzonym napięciu brak napięcia na zaciski 15

B106d element wzgl. Przewód sygnałowy do elementu b48 ( układ rozpoznawania zajętego fotela i fotelika dziecięgo fotel pasażera z przodu)ma |-- --|




Wymieniłem moduł srs o tych samych numerach nic nie dało ( myślałem że uszkodzony kable oraz moduł nie zalany ) wyglądają na wporzadku

Wymieniony bezpiecznik na zacisku 15 był spalony pojawił się prąd na kablach z maty , ale zasilajacy kabel ma 18 volt ( wydaje mi sie ze za wysoki ) i nie za bardzo wiem od czego szukać

Poduszka pasażera całą nie wystrzelona wtyczki wyglądają ok
Awatar użytkownika
maciekolo
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: 13 paź 2017, o 08:36
VIN: WDB2153751A006117

Re: SRS Oszalał

Post autor: maciekolo »

Hmm. ciekawe skąd 18V w instalacji 12Voltowej... To jakie masz teraz błędy po wymianie sterownika i bezpiecznika?
Stacyjki MB Klucze Rybka - dorabianie, naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Naprawa lewarków/wybieraków AT
lechita
VIP
Posty: 646
Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:09
VIN: WDB2030071F447330
Lokalizacja: mazowieckie

Re: SRS Oszalał

Post autor: lechita »

Jeżeli masz 18V na jakimkolwiek zasilaniu, to zacznij od sprawdzenia alternatora z regulatorem napięcia. 18V to pełne napięcie alternatora bez regulacji przez regulator. Wtedy normalne będzie, że coś Tobie ,,zwariowało''.
Największym wrogiem postępu nie jest błąd, lecz lenistwo.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Airbagi”