Z potrzeby posiadania przestrzeni "bagażowej" trzeba było rozejrzeć się za kolejnym autkiem. Założenia: kombi w benzynie, w automacie z tempomatem, rocznik minimum 2004, budżet: około 20k
I tyle z założeń
Pandemia niestety wykluczyła poszukiwania auta za zachodnią granicą, więc ruszyłem w Polskę. Niestety nie udało mi się znaleźć w tych pieniądzach naprawdę zadbanego egzemplarza. Cóż było robić, obniżyłem loty (czytaj - rocznik) a ponieważ autko ma robić w 80% trasy to zwróciłem swoją uwagę na "klekoty". I trafił się w naprawdę śmiesznych pieniądzach zadbany egzemplarz, wprawdzie rok 2002 ale cóż...
Pierwszą "modyfikacją" było wywalenie znaczka z W204 i wstawienie celownika...
...i wymiana dekielków felg z chińczyka na oryginał
Na koniec wnętrze...
KOMBI C220 CDI Avantgarde
Moderator: Dziki Mar
- mienczyslaw2
- Użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 wrz 2018, o 13:28
- VIN: WDB2032061F347899
KOMBI C220 CDI Avantgarde
JEST: C 250 '15; E200 '14 Cabrio; SLK 200 '99; A150 '04; C 220T CDI '02
- mienczyslaw2
- Użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 wrz 2018, o 13:28
- VIN: WDB2032061F347899
Re: KOMBI C220 CDI Avantgarde
Minęło troszeczkę czasu i autko przeszło kilka napraw i usprawnień...
Jako pierwszy został wymieniony dziurawy skraplacz na nowy BEHR (udało się znaleźć w bardzo dobrej cenie) oraz dźwigienka nawiewu na nogi. Przy okazji wlany został nowy płyn chłodniczy. Klimatyzacja znowu odzyskała swoją dawną sprawność
Następny w kolejce był napinacz paska i sam pasek, dalej komplet tarcz hamulcowych z klockami (wszystko TRW) oraz przewody hamulcowe Brembo. Oczywiście nowy płyn hamulcowy.
W między czasie okazało się, że bez powodu włącza się kontrolka zajętości fotela pasażera. Poprawa styków w złączce nie przyniosły rezultatów, zaryzykowałem, kupiłem używkę...i "zonk" mata niestety uszkodzona jeszcze spowodowała błąd SRS. Koszmar . Całe szczęście sprzedający zwrócił pieniądze. No i cud, ponowne założenie oryginalnej maty nie powoduje już błędu. Podczas pierwszego demontażu zwróciłem uwagę, że mata była zagięta w jednym miejscu, może to powodowało jej błąd
No i wreszcie przyszedł czas na czyszczenie EGR i wymianę turbiny. Zalanie nowym olejem, wymianę wszystkich filtrów (paliwowy też) oraz kilku przewodów paliwowych (nasi już tu byli: trytytki i silikon )
Auto odzyskało wigor
Do środka "wjechało" radio z Androidem z azjatyckiego kraju oraz uzupełniłem braki w zaślepkach i osłonach.
Na koniec w dobrej cenie kupiłem zadbane felgi (wiem, wiem są od W202) i założyłem opony wielosezonowe Kleber Quadraxer 2 jako komplet kół zimowych.
Do zrobienia pozostało jeszcze kilka "pierdółek" oraz wymiana oleju w skrzyni biegów, a z racji przebiegu z czasem pochylę się chyba nad kolektorem ssącym.
Jako pierwszy został wymieniony dziurawy skraplacz na nowy BEHR (udało się znaleźć w bardzo dobrej cenie) oraz dźwigienka nawiewu na nogi. Przy okazji wlany został nowy płyn chłodniczy. Klimatyzacja znowu odzyskała swoją dawną sprawność
Następny w kolejce był napinacz paska i sam pasek, dalej komplet tarcz hamulcowych z klockami (wszystko TRW) oraz przewody hamulcowe Brembo. Oczywiście nowy płyn hamulcowy.
W między czasie okazało się, że bez powodu włącza się kontrolka zajętości fotela pasażera. Poprawa styków w złączce nie przyniosły rezultatów, zaryzykowałem, kupiłem używkę...i "zonk" mata niestety uszkodzona jeszcze spowodowała błąd SRS. Koszmar . Całe szczęście sprzedający zwrócił pieniądze. No i cud, ponowne założenie oryginalnej maty nie powoduje już błędu. Podczas pierwszego demontażu zwróciłem uwagę, że mata była zagięta w jednym miejscu, może to powodowało jej błąd
No i wreszcie przyszedł czas na czyszczenie EGR i wymianę turbiny. Zalanie nowym olejem, wymianę wszystkich filtrów (paliwowy też) oraz kilku przewodów paliwowych (nasi już tu byli: trytytki i silikon )
Auto odzyskało wigor
Do środka "wjechało" radio z Androidem z azjatyckiego kraju oraz uzupełniłem braki w zaślepkach i osłonach.
Na koniec w dobrej cenie kupiłem zadbane felgi (wiem, wiem są od W202) i założyłem opony wielosezonowe Kleber Quadraxer 2 jako komplet kół zimowych.
Do zrobienia pozostało jeszcze kilka "pierdółek" oraz wymiana oleju w skrzyni biegów, a z racji przebiegu z czasem pochylę się chyba nad kolektorem ssącym.
JEST: C 250 '15; E200 '14 Cabrio; SLK 200 '99; A150 '04; C 220T CDI '02