Moje w211 E320 CDI 4Matic

Zdjęcia różne oraz prywatne galerie forumowiczów.

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Przybek »

sonko pisze: 11 lut 2019, o 17:05o, dobrze wiedzieć bo w takim wypadku wolę przedlifta
Dobrze się zastanów zanim w przedlifta się władujesz, auto ma już swoje lata i elektrykę/elektronikę która nie była wtedy zbyt dopracowana a teraz zaczyna powoli dostawać niezrównoważenia psychicznego. Już pomijam słynne przedliftowe pompy SBC. Z 11 tak samo jak z 3 - chcesz mieć spokój to bierz polifta.


Dziki, jak z funkcją STOP? Masz zakodowaną?
Awatar użytkownika
sonko
VIP
Posty: 84
Rejestracja: 10 gru 2017, o 19:54
VIN: brak VIN

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: sonko »

Przybek pisze: 11 lut 2019, o 19:43 Dobrze się zastanów zanim w przedlifta się władujesz, auto ma już swoje lata i elektrykę/elektronikę która nie była wtedy zbyt dopracowana a teraz zaczyna powoli dostawać niezrównoważenia psychicznego. Już pomijam słynne przedliftowe pompy SBC. Z 11 tak samo jak z 3 - chcesz mieć spokój to bierz polifta.
tak o pompach już coś słyszałem, po prostu trochę bardziej mi się się podoba przedlift wizualnie i jeśli wierzyć opiniom o odporności om648 to o takim myślę, tylko że mam ponad rok czasu na przemyślenie, możliwe że zamienię mojego rdzawego przedlifta w203 na jakiegoś ładnego polifta w "dizlu", no ale jak mówiłem, mam dużo czasu na przemyślenie, pozadawanie pytań i zapoznanie się z tematem ;)
larry.bigl
VIP
Posty: 622
Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
VIN: WDB2030161F451606
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: larry.bigl »

Temat w całości przeanalizuje będąc przy komputerze. Na tę chwilę powiem tylko jedno, wnętrze zacne. Mega się prezentuje.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Dzięki :-)
Podsufitka czarna zrobiła wrażenie nawet na mechaniku. Z jasna skórą robi robotę.

Jeśli ktoś spostrzegawczy, to już wywaliłem diody z dołożonego alarmu ( po prostu jest schowałem pod dekorami). W tym tygodniu będą nowe kapsle, nowe spinki do dolnej osłony silnika (uwaga jest metalowa, wcześniej chyba popełniłem gafę bo kod 481 chyba nie jest od alarmu a właśnie od METALOWEJ osłony), dalej takie małe spineczki do osłon plastkowych przy szybie bo połamane, oraz największy na razie wydatek, rolka/ sprzęgło alternatora. Okazało się dzisiaj, że winowajcą drgajacego paska i slizgania się go po rozgrzaniu przez co nie można skręcić kół na maska bo pasek piszczy okazało się jednokierunkowe sprzęgło właśnie w tej rolce.
Mody na przyszłość to większa felga 18 na lato, podgrzewane tylne siedzenia i prawdopodobnie montaż składanego haka.
Muszę jeszcze naprawić przy siedzeniach przednich gdzie z tyłu są "torby na zakupy" w górnej części połamane są zatrzaski, które jak się okazuje są na stałe. Będę musiał coś wymyślić. Jutro wstawię zdjęcie o co mi chodzi.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka



W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Meniu »

Moment ogromny ale wrażenie też robi zakres obrotów 510 Nm przy 1600-2800 obr/min.

Ja osobiście najbardziej "zazdroszczę" wentylowanych foteli i trochę AirMatic bo w Avangarde przydaloby się drugie ustawienie komfortowe.

Długo jeździłeś W203 ?
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Wentylowane fotele to był jeden z priorytetów.
w203 jeździłem równo 4 lata. W sumie zrobiłem coś około 55 tys. kilometrów. Moim zdaniem nie oszczędzałem na nim i sobotę znalazł kupca w postaci mojego kolegi. Zna ten samochód, nawet zawiózł go do ślubu :P
Na forum zostanę, bo MB to moja pasja. Może nie poparta jakimś mechanicznym doświadczeniem ale inną marką na pewno nie będę jeździł.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Lekka aktualizacja. We wtorek dotrą do mnie:
- dywaniki gumowe na zimę ORI MB za 326 zł (w sumie dobra cena za komplet)
- komplet śrub i mocowań do osłony silnika i skrzyni biegów (bo tamte śruby mają pozrywane gwinty i są pordzewiałe - zamienniki za 40 zł bo ori to około 120)
- mocowania osłon i wsporniki plastikowych osłon podszybia (notabene 9 zł za sztukę jednego zabezpieczania - dramat, nie znalazłem zamienników)
- koło pasowe alternatora (sprzęgło). Zamiennik INA za 126 zł ORI 450 :placz:

Niestety emblematy do felg kosztują 220 zł za komplet i chyba na zimę odpuszczę. Ewentualnie zamówię jedne, ale to znowu będzie widać różnicę - bo NOWY :wysmiewacz:

A teraz obczajcie co odwalił Mercedes..
Zamiast zastosować zwykłe wymienne spinki po 1 zł za sztukę, postanowił "siatkę na zakupy" zamocować na stałe. Z tego co widzę w ciągu 10 lat, ktoś próbował się dobrać do tego co skończyło się połamaniem elementów mocujących... Najgorsze, że jest tak zarówno po lewej jak i prawej stronie (pasażer plus kierowca).
Coś muszę wymodzić z tym.. Może jakiś poxipol...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Haha, wyśmiejcie mnie albo nie. Ale udało mi się wszystko naprawić.
Koszt jakieś 2 zł plus 1h roboty.
Okazało się, że zostały plastikowe części, które nawierciłem, zalałem wszystko poxipolem i wkręciłem wkręta. Ogólnie bardzo fajnie wyszło moim zdaniem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Meniu »

Patent z poxipol i potem wiercenie jak zaschnie bardzo dobry. Co to za kratki w fotelach?
Awatar użytkownika
Malisz
VIP
Posty: 98
Rejestracja: 15 sie 2016, o 17:13
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Malisz »

Meniu pisze:Patent z poxipol i potem wiercenie jak zaschnie bardzo dobry. Co to za kratki w fotelach?
Wyloty powietrza w wentylowanych fotelach :)

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

C320 CDI V6 7G 2006r. WDB2030201F887060
CLK 500 7G
S6 C5
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Nie tak Meniu Tam fabrycznie jest ramka plastikowa dookoła "siatki" łącznie z kołkami mocującymi. Po oberwaniu kołków, zostało trochę materiału, w którym zrobiłem otwór, zalałem poxipolem i wkręciłem śrubę.
Są to kratki, którymi silniczki zasysają powietrze do wentylowania oparcia.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Przybek »

Meniu pisze: 14 lut 2019, o 20:29 Patent z poxipol i potem wiercenie jak zaschnie bardzo dobry.
W poxipolu można bez wiercenia zrobić dowolny gwint - dziurę zalepiamy poxipolem i od razu wsadzamy w niego śrubę posmarowaną czymś tłustym (wazelina techniczna jest dobra).

Dziki, tanie i dobrze dopasowane dywaniki i maty do bagażnika ma REZAW-PLAST - dopasowanie jak ori i rant około 3 cm. Komplet na kabinę około stówki, mata do kufra w podobnej cenie.
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

W w203 miałem z schonka. 3 lata i nie przetarły się. Maty gumowe do w211 będą ori bo im więcej znaczków gwiazdy tym lepiej. Do bagażnika nad matą jeszcze się zastanowię. Zawsze to lepiej wyczyścić, szczególnie, że wózek często wożę. Jak z dopasowaniem? Dawały radę? W żony b klasie jest ori tylna mata gumowa i jest genialna. Boję się, że tutaj będzie latać, podwijać się lub ściągać.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka



W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Meniu »

Hmm wystarczy przykleić 4 kawałki rzepy na rogach od spodu maty i ani drgnie jak położysz na wykładzine bagażnika.

Chociażw W203 oryginalny wkład lub podłoga bagażnika też w pewnym sensie lata bo nie ma zaczepów ale za to łatwo się wyciąga i wystarczy trzepnąć 3 razy. Myślę, że wszystko wyjdzie w trakcie użytkowania.
Awatar użytkownika
Malisz
VIP
Posty: 98
Rejestracja: 15 sie 2016, o 17:13
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Malisz »

Kolego nie jesteś czasem z okolic Tomaszowa Mazowieckiego? Widziałem dziś identyczne w211 w Warszawie na rejestracji ETM. No idealna kopia :)

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

C320 CDI V6 7G 2006r. WDB2030201F887060
CLK 500 7G
S6 C5
ODPOWIEDZ

Wróć do „ALBUM ”