Moje w211 E320 CDI 4Matic

Zdjęcia różne oraz prywatne galerie forumowiczów.

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Przybek »

Dziki, zmierz sobie napięcie na aku przed odpaleniem... Knecht kiedyś bardzo dobra firma, nie wiem jak teraz bo już dawno go nie wkładałem.
silverarrow
Użytkownik
Posty: 238
Rejestracja: 26 sie 2016, o 13:47
VIN: WDB2030641F141343

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: silverarrow »

Gratulacje, niezły rodzynek i to w dobrym silniku, jedyny słuszny Diesel. Panowie tak się zastanawiam jak z wytrzymałością automatu w takim zestawieniu z 500Nm momentu obrotowego? Przecież tam jest ta sama skrzynia co w innych 5G czy jest ona jakoś wzmocniona?
NAJLEPSZA MUZYKA TO DŹWIĘK SILNIKA
W203 C320 benz. 3.2 V6 aut. 2001' (bez gazowni)
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

5G uchodzi za pancerną. Nie znam szczegółów konstrukcji ale tu jest fajny link
http://www.prnd.pl/automatyczna-skrzyni ... ,4,28.html

Można wyczytać, że w zależności od modelu skrzynia różni się budową, co sugerowałoby inne parametry techniczne.
W tym modelu jest wystarczający zapas.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
silverarrow
Użytkownik
Posty: 238
Rejestracja: 26 sie 2016, o 13:47
VIN: WDB2030641F141343

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: silverarrow »

Dziki Mar pisze: 2 lip 2019, o 17:00 5G uchodzi za pancerną. Nie znam szczegółów konstrukcji ale tu jest fajny link
http://www.prnd.pl/automatyczna-skrzyni ... ,4,28.html

Można wyczytać, że w zależności od modelu skrzynia różni się budową, co sugerowałoby inne parametry techniczne.
W tym modelu jest wystarczający zapas.
Temat mnie zaciekawił bo moja skrzynia pracuje bardzo ładnie a to jest własnie 5G tak gładko pracującą skrzynie to tylko w Lexusie widziałem a miałem automatów sporo. Słyszałem kiedyś od jednego mechanika że ta sama skrzynia wkładana jest do w203 55 AMG a tam jest spory moment obrotowy jak w dieslu. Jednak sądząc po artykule skrzynie się różnią budową do poszczególnych modeli. Czy ta skrzynia ma w ogóle dwie chłodnice?
NAJLEPSZA MUZYKA TO DŹWIĘK SILNIKA
W203 C320 benz. 3.2 V6 aut. 2001' (bez gazowni)
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Przybek pisze:Dziki, zmierz sobie napięcie na aku przed odpaleniem... Knecht kiedyś bardzo dobra firma, nie wiem jak teraz bo już dawno go nie wkładałem.
Akumulator jak nowy. W stanie spoczynku pokazuje 12.2-12.3V. Być może jutro będę wiedział więcej.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Przybek »

W spoczynku poniżej 12,4 to jest już do podładowania...
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Sprawdzę jeszcze jak to wygląda na uruchomionym silniku. Ciężko mi ten błąd powiązać z akumulatorem, ponieważ zdarza się, że nawet po dłuższym postoju błąd się nie pojawia.

EDIT: W żony b klasie jest identycznie 12.2V To nie może być to.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Przybek »

Hmmmm.... Szklana kula mówi że ktoś na gwiazdkę kupi sobie 2 baterie :P
Zobacz jaki masz spadek napięcia w momencie rozruchu i jak będzie w okolicach 10V to błąd masz spowodowany słabym aku.
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

To nie akumulator. Fakt trochę słaby, ale z SD wyszło lewy przedni czujnik przyspieszenia (chyba poprzecznego) albo niełączy na kostce albo uszkodzony, bo mówię że błąd nie pojawia się zawsze.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
radekrp90
VIP
Posty: 111
Rejestracja: 25 cze 2017, o 13:13
VIN: WDB2037461A362168
Lokalizacja: GTC

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: radekrp90 »

Gdyby to było od napięcia to raz że byłby błąd, a dwa pojawiało by się tak jak piszesz po długim postoju albo zaraz po uruchomieniu (ale wtedy szybciej zwykle AirBag łapie błąd, bo ma mniejsze tolerancje do spadków napięć).

Auto fajne - mimo lat W211 jakoś nadal mi się wydaję jednym z ładniejszych MB (zaraz po W209).

Przy okazji - zawsze myślałem, że ILS to reflektory z aktywnymi światłami długimi, a tu to to samo co w innych markach reflektory AFS/AFL (skrętne) i tyle? Nie ma tutaj tzw. High Beam Assist czyli kamery przy lusterku?
Mercedes CL203 180 Kompressor '02
VW Passat 3C Limousine 1.4 TSI '09
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Z tymi reflektorami poniekąd masz rację. ILS to bixenony skrętne zazwyczaj z doświetlaniem zakrętów, lecz różnica polega na tym, że na "autostradzie" tj. jeśli poruszasz się przez kilometr z prędkością powyżej 100 km/h bez większych skrętów kierownicą, to reflektory automatycznie zaczynają świecić dalej i szerzej. W sumie po sprawdzeniu samochodu nie robiłem większej trasy i nie znałem w ogóle tego systemu ale są filmiki i wykresy gdzie pokazana jest różnica i na jakiej zasadzie to działa.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
AdiMB
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 4 sie 2019, o 10:26
VIN: WDB2032161F082292

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: AdiMB »

Ale piękny powiem szczerze marzenie...Trudno znaleźć fajne auto a jeszcze w takiej konfiguracji...Niedawno chciałem zmienić swoją c klasę na własnie w211 lub polifta c z końca produkcji w203(wole klasyczne okrągłości) i tu był dylemat ale jak zobaczyłem to auto... Teraz będzie przeglądanie ofert w każdej wolnej chwili...piękny wóz zazdroszczę...i gratuluję zakupu.
W203 2.7 CDI automat 01'
W124 3.0 benzyna manual 90'
W124 2.2 benzyna automat 94'
W124 2.3 benzyna manual 91'
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

E tam. Odkąd żona cofała z przyczepką muszę pomalować zderzak tył i wymienić listwy chromowe.
Nie jest to mega opcja, bo brakuje np. Distronica czy masażu ale jak dla mnie kolor skóry i to wyposażenie jest zadowalające. Mimo wszystko dzięki za opinie.

Ps. W204 tylko poliftowe tak samo w 212, a to już konkretne pieniądze biorąc pod uwagę wyposażenie. Fajne w203 z końca produkcji z opcją wyposażenia nie jest źle. Do tej pory widzę moje sprzedane w203 gdzie właściciel jest mega zadowolony bo auto wygląda(i jeździ) bardzo dobrze.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
ODPOWIEDZ

Wróć do „ALBUM ”