Moje w211 E320 CDI 4Matic

Zdjęcia różne oraz prywatne galerie forumowiczów.

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

No tak przy niedzieli zgodnie z obietnicą podzielę się z wami zdjęciami oraz spostrzeżeniami dotyczącymi porównania w203 oraz niedawno zakupionego w211.
Zacznę od tego, że w211 mieści mi się na styk do garażu. Jest dłuższy o około 35 cm od w203 w sedanie, a co najważniejsze jest cięższy o 400kg. Masę tą czuć szczególnie na zakrętach, jednakże idzie się przyzwyczaić.
Na początek duży plus. Kierownica na postoju chodzi bardzo delikatnie, nawet biorą pod uwagę, że to 4x4, co zawdzięcza parametryczny układowi jezdnemu. W skrócie na postoju delikatnie, przy większej prędkości ciężej. Tutaj drugi plus, mimo, że to 4matic promień skrętu jest bardziej niż zadowalający i nawet chyba mniejszy niż w żony w245, gdzie napęd jest na przód.
DSC_1839.JPG
Kolejne plusy to wygląd. Tutaj wersja avantgard, gdzie w 203 miałem classica. Różnica kolosalna, choć nie odczują jej posiadacze wersji ava w c klasie. Szczególne wrażenie na mnie robi tył pojazdu (czytaj 2 końcówki wydechu) plus napisy (które nie wiem czy zdemontować?????)
DSC_1847.JPG
DSC_1849.JPG
Przód pojazdu to standardowy mercedes. Oprócz reflektorów w ILS nic szczególnego. Doświetlanie zakrętów i światła drogowe realizowane przez osobną żarówkę H7 (o co się kłóciłem z jednym forumowiczem, bo w b klasie jest przesłona w soczewce i nie ma h7, tutaj jest). ILS podobno mają funkcję świateł autostradowych, jeśli przez 1000m nie wykonano większych ruchów kierownicą i utrzymuje się prędkość powyżej chyba 100km.
DSC_1842.JPG
Środek to w moim odczuciu inna klasa. Dużo więcej miejsca na przednich i tylnych fotelach. To jedyne auto, w którym mieszczę się na tylnym siedzeniu po ustawieniu fotela kierowcy pod siebie. Dodatkowo około 10 cm nad głową przy najniższym położeniu fotela, gdzie mam 190 cm wzrostu. Początkowo nie moglem się przyzwyczaić bo łokieć musi powędrować dalej w kierunku drzwi niż w w203.
DSC_1818.JPG
DSC_1853.JPG
W żony b klasie skóra tez w tym kolorze, jednakże tutaj deska, środek oraz drzwi są czarnego koloru. Muszę nadmienić, że w 203 jest w moim odczuciu taka sama klasa materiałów tj wszystko miękkie. Tutaj w wersji ze skórą i podsufitką, która na moim koledze zrobiła ogromne wrażenie. KOD 820A oraz 825A. Tak poza tym to moim zdaniem najlepszy kolor drewna w w211 KOD732.
DSC_1857.JPG
DSC_1826.JPG
DSC_1909.JPG
Pojazd, który był przeze mnie poszukiwany musiał mieć pamięć obydwu foteli przednich, podgrzewane i wentylowane fotele przednie, klimatyzację 4 strefową oraz airmatic. Wszystkie pozostałe opcje były po prostu opcją, która niekoniecznie musiała być.
DSC_1914.JPG
DSC_1822.JPG
DSC_1823.JPG
Kolejny plus to oświetlenie ambientowe, które chyba jest standardem. Mam na myśli diodę w lusterku oświetlającą drążek zmiany biegów i konsolę środkową, diody w 4 klamkach wewnętrznych, światełka dolnej części drzwi, światełka pod fotelami przednimi oraz pod przednią deską oświetlenie przycisków na podsufitce (te paski białe dookoła przecisków świecą na pomarańczowo - oczywiście istnieje regulacja jasności)
DSC_1913.JPG
DSC_1892.JPG
DSC_1894.JPG
DSC_1858.JPG
DSC_1905.JPG
Fabrycznie pojazd wyposażony jest w alarm kod 481 oraz 551, tj ochrona wnętrza pojazdu plus ochrona przed odholowaniem (np. uniesienie którejś z osi)
DSC_1904.JPG
Kolejny fajny bajer, którego nie zaznałem to ściemniające się lusterka, naprawdę spoko opcja w nocy na nadgorliwych kierowców. Z kolei po pierwszej lekturze instrukcji regulacja zagłówków mnie rozwala. Oprócz elektrycznej regulacji góra dół oraz manualnego wysuwania zagłówka do przodu, można po zgiąć do środka. Dla mnie bomba. Naprawdę można się zrelaksować opierając głowę o zagłówek.
DSC_1901.JPG
DSC_1897.JPG
DSC_1899.JPG
Podłokietnik to standard, chociaż opcja z w203 otwieraniem na boki robiła większe wrażenie.
DSC_1824.JPG
Przechodząc do tyłu, miłe zaskoczenie, żaden terrefit tylko porządna dojazdówka. Plus duży za miejsce dla akumulatora (w w245 jest pod fotelem pasażera z przodu, gdzie przykryty jest styropianem. Czysto, schludnie, zero pary wodnej, zanieczyszczeń itp. W w203 mimo, że łatwiejszy dostęp to każdy wie, o problemie z wodą pod akumulatorem czy utlenianiem się związków na klemach). Na ostatnim zdjęciu to plastik ułamany od osłonki zamka bagażnika. Trójkąt standardowo na klapie bagażnika, jednakże tutaj zmiana bo klapa zamykana i otwierana elektrycznie. Duży minus tj. to samo co w 203 blokująca się klapka od manualnego otwierania.. wszystko przez syf.
DSC_1879.JPG
DSC_1880.JPG
DSC_1878.JPG
DSC_1881.JPG
DSC_1882.JPG
Silnik to w sumie nic specjalnego, stare, sprawdzone, z problemami OM642 generujące 224KM i 510 NM w wersji 4matic. Instrukcja podaje, że dla zwykłego c320 cdi jest 224KM i 540 NM. Skrzynia 5G zmieniająca biegi jak marzenie. Cytując moją żonę "Ja jak pomyślę o wczorajszej jeździe to aż mi się chce jechać dalej, fajna sprawa taki automat". Jeśli w b klasie nie robiliby tych pomyłkowych cvt to kupiłbym automat dla niej.
Miejsca pod maską w miarę, choć miejsce do żarówek raczej słabo. Nie wiem jak wygląda sprawa w 203 z tym silnikiem. Może ktoś się podzielić zdjęciem. Mocowania osłon górnych trochę zużyte i połamane, dlatego w niedługim czasie czeka mnie wizyta w aso.
DSC_1885.JPG
DSC_1886.JPG
DSC_1887.JPG
DSC_1888.JPG
DSC_1889.JPG
DSC_1890.JPG
Wracając jeszcze do środka. Klimatyzacja 2 strefowa to już jest fajna opcja (nie wiem czy w w203 były 4 strefy) ale tutaj te 4 strefy robią robotę. Pokażę kanały powietrza.
DSC_1868.JPG
DSC_1891.JPG
DSC_1900.JPG
Teraz tak, do w 203 do bagażnika wchodził mi wózek plus gondola ustawiona na boku. Tutaj bagażnik jest większy, ale tylko jeśli chodzi o długość tj głębokość. Może ewentualnie jest troszkę wyższy. Mimo wszystko ma lepsze mocowania zakupów, a już hak na środku mnie rozwalił. Minus obecnego auta, to brak składanej kanapy i brak haka holowniczego. Ten drugi da się dołożyć, ale czy da się zmienić kanapę??? Wrzuciłbym od razu podgrzewaną, ewentualnie czy macie jakiś sposób na montaż samej podgrzewanej kanapy???
DSC_1874.JPG
DSC_1876.JPG
DSC_1877.JPG
DSC_1873.JPG
DSC_1872.JPG
DSC_1871.JPG
Kanapa tylna to podobne rozwiązania co w203.
DSC_1865.JPG
DSC_1863.JPG
DSC_1862.JPG
Na deser AIRmatic. Instrukcja podaje, że są 3 tryby jazdy tj. normalny, AirDC sport, AIRDC sport 2 (coś takiego). Pierwszy tryb komfortowy, drugi opuszcza nadwozie o 10 mm i utwardza amortyzatory, drugi włącza się automatycznie powyżej 140 km/h obniża nadwozie o kolejne 15 mm oraz utwardza amortyzatory. I powiem wam, że to faktycznie działa Robiliśmy próby na drodze krajowej i czuć różnicę między komfortowym a DC2. Jest jeszcze jeden tryb, który unosi nadwozie o około 3-4 cm. Działa do około 70 km/h i bardzo fajnie sprawdza się na roztopionej słońcem grząskiej działce. Wstawię zdjęcia z poszczególnych trybów, jednakże, tryb AIRDC sport 2 chyba nie działa na postoju. Nie zauważyłem po prostu różnicy. Może potrzebuje prędkości.
Tutaj ustawienie normalne
DSC_1830.JPG
A tutaj podniesiony
DSC_1832.JPG
Tutaj ustawienie normalne
DSC_1833.JPG
A tutaj AIRDC sport
DSC_1834.JPG
Jak będzie źle widać to nagram film ze statywem :bravo:
Na koniec parę zdjęć
DSC_1828.JPG
DSC_1836.JPG
DSC_1843.JPG
DSC_1837.JPG
DSC_1846.JPG
DSC_1850.JPG
DSC_1915.JPG
DSC_1916.JPG
DSC_1920.JPG
DSC_1912.JPG
DSC_1819.JPG

Ogólnie tak, nawiązując to ostatniego zdjęcia, bałem się drewnianej kierownicy, ale okazuje się, że jest całkiem spoko. Ciekawe jak działa w takim wypadku ogrzewanie koła kierownicy (nie mam).
W porównaniu do w 203:
- dużo większa masa, jednakże rekompensowana przez moc i moment
- większe wymiary zewnętrzne jednakże rekompensowane przez przestrzeń we wnętrzu
- wydaje mi się, że lepszy komfort samej jazdy (tj mniejsze odczucia nierówności, dziur
- fotel kierowcy zdecydowanie lepszy, szerszy i dłuższy. Z całkowitą regulacją elektryczną i pamięcią zdecydowanie polecam. Jednakże szczytem marzeń byłaby opcja pompowanych foteli.
- promień skrętu rzekłbym, że identyczny co w203, ale sprawdzę w instrukcji czyli problemy z parkowaniem odchodzą (przynajmniej ja tak sądzę)
- podczas ruszania nawet na mokrym 4matic ma niebywałą przewagę. Od tygodnia tylko raz zaświeciło mi się ESP, gdy na działce chciałem zawrócić i wcisnąłem mocniej gaz. Nawet podczas ruszania z mokrej nawierzchni, żaden komunikat nie występuje. Chciałbym, żeby ktoś podzielił się czy ma podobne odczucia w203 4matic.
- zdecydowanie mniej frajdy z jazdy. Udziela się chyba dziadkowy styl jazdy po przesiadce, tam można było rzucić bokiem, tutaj niekoniecznie.
- nie wiem jak w w 203, ale dźwięk tego 3 literowego silnika z automatem dla mnie jest nieziemski. (pewnie bije go na głowę jakieś 5.5 ale mówimy o dieslu :haha: )

Jest to mój pierwszy automat. samochód może zdawać się wyposażony nawet bogato, jednakże nie posiada np:
- pompowanych foteli, podgrzewanej tylnej kanapy, szyberdachu, masażu, haka holowniczego, pakietu sport, pakietu AMG, keylessgo, isofixu, dzielonej i składanej kanapy, rolety tylnej szyby oraz rolet bocznych tylnych.
Także, jak ktoś mi napisze w dziale giełda, w tytule ogłoszenia, że FULL WERSJA to od razu ostrzeżenie :zacieszacz:
Co do tapicerki, nie podzielam zdania, że kremowa szybko się brudzi. Fakt nie można wsiadać w nowych jeansach, ale samo czyszczenia to drobnostka, a dbanie o skórę to przetarcie jej środkiem. Czyścić można nawet wodą z mydłem.
Jeśli czegoś nie napisałem to uzupełnię.

Tutaj takie coś na szybko https://www.youtube.com/watch?v=PsxHso1 ... e=youtu.be

Do zakupu skłoniło mnie to, że:
- polski salon, pierwszy właściciel, udokumentowany przebieg w autoryzowanym serwisie Bosha,
- kulturalny przebieg, drobne usterki z którymi sam powalczę, bardzo dobra kondycja pojazdu,
- komplet opon lato/zima (choć na lato i tak wpadnie 18 cali bo 17 to za mała felga na słoneczny asfalt)
- 3 dni rozmowy ze sprzedawcą oraz faktury napraw na 40 tys. łącznie z airmatickiem.

Będę musiał zajrzeć do paska osprzętu i jego napinacza. Zajrzeć do klap w kolektorze dolotowym czy jeszcze są oraz naprawić lusterko, które ma rozwaloną blokadę.
Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do komentarzy i dzielenia się opiniami.



Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3303
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Przybek »

Dosłownie za@##kur$^^sta konfiguracja kolorystyczna wnętrza i pierwsze 211 z czarną podsufitką jakie widziałem. Takie drewno miałem w W210 i jedyne drewno które mi się podoba :D Kolor budy jedyny słuszny pomimo czystości tylko przez 3 godziny po umyciu :P Wypas bardzo przyzwoity, chociaż osobiście wolałbym bez airmatica (koszty w razie ewentualnej awarii). Widać że auto po normalnej eksploatacji a nie picowane na sprzedaż - jak widzę silnik czystszy od talerza to od razu się zawsze pytam jak mocno z niego ciekło :D
Dźwięk 6-cio garowych diesli zawsze był bardzo przyjemny, miałem OM606.963 i nadal mi go brakuje :( Spokojna jazda - cisza, relaks... Pedał w podłogę - budzi się potwór :D
Nie jestem pewny czy do 211 były składane tylne fotele w sedanie ale z dołożeniem grzania nie będzie problemu - kompletny zestaw z angola (kanapy, wiązki, guziki, kodowanie).
Auto naprawdę bardzo ładnie się prezentuje. Napisy z klapy wywal - będzie znacznie lepiej wyglądać a i kilku może być zaskoczonych na drodze :D W obu MB miałem fabrycznie bez oznaczeń i jak koledzy zobaczyli 203 to się śmieli że znowu kupiłem wersję "pościgową" :D

Jako że posiadałem poprzednia E klasę W210 to powiem że bardzo duża część wyposażenia w tej klasie aut była już ponad 20 lat temu (miałem 1998 rok i bogatą wersję - nie miał tylko PTSa, webasta, 4matica i adaptacyjnego zawieszenia).

Komfort prowadzenia w tym aucie dają masa, rozstaw osi i airmatic. A i tego 3 trybu zawieszenia na postoju nie zaobserwujesz - działa tylko po osiągnieciu prędkości, ustawiasz go, rozpędzasz się i auto przysiada :D
Z "dziadkowozowym" stylem jazdy też coś jest na rzeczy - jedziesz autem wyższej klasy, dostojnie, nie spieszysz się, delektujesz się jazdą :) A jak trzeba to wyprost prawej nogi i znikasz :D Tylko pamiętaj że turbo i katalizatory lubią czasem dostać w palnik i ciągła bardzo spokojna jazda nie służy im za bardzo.
Co do puszczenia auta bokiem - 4 łapy są trochę trudniejsze do wprowadzenia w kontrolowany uślizg i do zabawy na pustym placu najlepiej całkowicie odłączyć ESP (przez licznik jak w W203) ale jest jedno ale... Margines bezpieczeństwa jest znacznie większy ale jak się przesadzi to już kaplica.

Bezawaryjnej jazdy!
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Dzięki Przybek za opinię. Naprawdę spotkałem się z Tobą pogadać o MB bo widzę, że warto.
Składane oparcia były jako opcja. A za podgrzewaniem z tyłu się rozejrzę bo warto. Z tego co się naogladałem to produkują już zamienniki miechów pneumatycznych, a amortyzatory mają dopiero 3-4 lata czyli jeszcze posłużą. Najbardziej boję się o klapy w kolektorze. Dymić nie dymi, a ja jeżdżę raczej z ej dynamicznie więc może z katalizatorami nie będzie problemu.
Faktycznie podsufitka robi wrażenie.
"Pościgowa wersja" haha dobre określenie, ale faktycznie tak jest. Bez oznaczeń nikt nie wie czy to 2.2 czy potworek.
Tobie też szerokości.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
korni8808
Użytkownik
Posty: 73
Rejestracja: 28 kwie 2016, o 23:23
VIN: WDB2102701B094646
Lokalizacja: Jawor

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: korni8808 »

Fajne auto, podobnej konfiguracji (polift, wentylowane stołki i airmatic) szukałem dla siebie tylko w kombi i z benzyną. Z kilkuset ogłoszeń na alle czy otomoto zostawało raptem kilka sztuk, więc nie jest łatwo znaleźć coś pod siebie.
Myślę, że będziesz zadowolony :-)
SD C4
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Miałem ten sam problem. W otomoto zapisałem sobie wynik wyszukiwania i dostałem powiadomienia na mejla. To auto było wystawione 2 dni kiedy postanowiłem zadzwonić. Znaleźć coś na polskim rynku, nawet sprowadzonego, żeby nie ograniczała się do nazwy modelu jest naprawdę ciężko. Dużo jest samochodów na autoscout, ale wizja jechania do Niemiec mnie nie satysfakcjonowała.

Załączę też rozkodowany vin, może komuś się przyda.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
polofix
VIP
Posty: 2133
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: polofix »

Dziki Mar, powiem jedno, piękna maszyna.
Co do Airmatic-a to nawet gdyby było, to ja bym się nie bał. Koszty napraw są coraz niższe. Są zamienniki gorsze, lepsze, jest w czym wybierać podczas naprawy.
A siedzenia są w niektórych wersjach rozkładane. Ale dlaczego nie mają tego wszystkie W211? Ja w starej poczciwej W202 nawet miałem.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
Awatar użytkownika
sonko
VIP
Posty: 84
Rejestracja: 10 gru 2017, o 19:54
VIN: brak VIN

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: sonko »

co prawda ja osobiście nie przepadam za jasnymi wnętrzami ale tak to prezentuje się całkiem fajnie 😄
jak to jest z kierownicami bo widzę, że są 2 typy - 1szy gdzie guziki są owalne jak tutaj i drugi bliźniaczy do 4ro ramiennej z w203
typ kierownicy zależy od wyposażenia czy jak?
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3303
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Przybek »

Aut jest dużo, w różnych konfiguracjach i każdy znajdzie coś dla siebie w stanie jakiego oczekuje. Kwestia jest tylko ile wody upłynie w rzece zanim ten moment nastąpi. Ja szukałem około 3 miesięcy i trafiłem niecałe 4 km od domu.

Polofix, z tym wyposażeniem to jest tak że w tamtych latach MB mogłeś uszyć sobie dosłownie na miarę. Zamawiający mógł np. wybrać sobie same czujniki z przodu bez czujników tylnych (na żywo widziałem takie W211) a tu akurat uznał ze składana kanapa nie jest mu potrzebna. Niedawno na forum wypłynęło C30 AMG które z fabryki wyjechało z samymi głośnikami bez żadnego radia. Dopiero w erze 204 i 212 zaczęły się pakiety wyposażeniowe, w których czasami jeden pakiet całkowicie wykluczał dołożenie innego (tutaj bym się doszukiwał ukrytego obniżania kosztów produkcji).
Z airmatic-iem natomiast sprawa u mnie wygląda tak: prywatnie nie mam nic przeciwko i uważam że jest bardzo fajnym komfortowym rozwiązaniem ale zawodowo to czasem muszę jeździć po takich chęchach i dziurach że lepiej nie mówić i ten typ zawieszenia mógłby być po prostu zbyt kosztowny w eksploatacji - przednie zawieszenie przy łódzkich drogach (czyt. dziurach) robione na lemforderze wytrzymuje mi w granicach 1,5 roku.

Dziki, żebyś nie dostał niewydolności naczyń wieńcowych to uprzedzę zawczasu - to auto ma bardzo pojemny i długi układ wydechowy i przy dużej wilgotności powietrza dopóki się kominy nie nagrzeją para z wydechu jest normalną rzeczą a trochę jej będzie więc bez nerwów :) Reszta podstawowych rzeczy jest praktycznie identycznie zrobiona jak w 203 (zmiana żarówek itp.).
A jak wrzucisz R to prawe lusterko opuszcza się do dołu tak żebyś widział tylne koło i koniec auta?
I ten dekielek na prawym tyle to aż kłuje w oczy...

EDIT: @sonko - owalne guziory na sterze mają polifty a takie jak w W203 z czteroramienną kierą są w przedliftach.
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Dzięki wszystkim za opinie :ok:
Więc tak, dziury mam trochę i u siebie, ale na wiosnę ma być droga więc może zawieszenie wytrzyma ze dwa lata. Co do wody w wydechu mam nadzieję, że nie będzie tam długo stała bo nie sprawdzałem z czego jest zrobiony, zwykła stal czy może kwas. Lusterko można zaprogramować, jest w instrukcji, ale na tygodniu będę się bawił, bo aktualnie sprzedałem w203 koledze. Powinien być zadowolony. Zna historię napraw i to jak dbam o samochód. Powinien być zadowolony.
Zapomniałem dopisać, nie wiem jak jak w w203, sam to niedawno odkryłem. Czytałem w instrukcji o funkcji HOLD i myślałem, że jest tylko do manuala (podtrzymywanie samochodu na wzniesieniu, w żony b klasie ładnie to działa), a tutaj stoję sobie na światłach i coś mnie tknęło, a nacisnę sobie mocniej hamulec. No i uruchomiła się funkcja. Teraz nie muszę trzymać hamulca na światłach w położeniu wybieraka D. Wyłącza naciskając pedał gazu. Genialne.
Przybek Nic mi nie mów o tym dekielku :placz:
Wszystkie cztery będą nowe, z tego prawdopodobnie zeszła naklejka, bo gwiazdę ma (chyba, że wychodziły wersje czarne i ktoś taką zamontował)
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3303
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Przybek »

Funkcje specjalne układu hamulcowego były do obu wersji skrzyń, chociaż osobiście mi się wydaje że najpierw na to wpadł ktoś co miał ASB i miał już dość trzymania hamulca na światłach.
Jak masz zakodowanego HOLDa to może STOP też jest aktywny - wrzuć D, przejedź kawałek i po zatrzymaniu (nie używasz funkcji HOLD!) naciśnij manetkę tempomatu do dołu (zwalnianie) i zobacz jaki komunikat wyskoczy. Jak będzie ON albo active (nie pamiętam dokładnie) to masz bajer do jazdy w korku - operujesz samym gazem wtedy.
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Supcio. Sprawdzę to dzisiaj. W manualnej skrzyni to bardzo ciekawy bajer, jednakże nie działa on na stałe tylko przez jakieś 3 sekundy. Pomaga na spokoju przełożyć nogę z hamulca na gaz na wzniesieniu.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Hampulka
Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 5 wrz 2017, o 08:43
VIN: WDB2030421A556879
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Hampulka »

Gratuluje zakupu. Bardzo ładna wersja.Oby służył bezawaryjnie. Sam w perspektywie roku/dwóch tez będę chciał przesiąść się na w211 (tylko benzyna). Ponadczasowe auta według mnie :)
Awatar użytkownika
sonko
VIP
Posty: 84
Rejestracja: 10 gru 2017, o 19:54
VIN: brak VIN

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: sonko »

Hampulka pisze: 11 lut 2019, o 09:06 Sam w perspektywie roku/dwóch tez będę chciał przesiąść się na w211
witaj w klubie 😄
Przybek pisze: 11 lut 2019, o 00:41 owalne guziory na sterze mają polifty a takie jak w W203 z czteroramienną kierą są w przedliftach.
o, dobrze wiedzieć bo w takim wypadku wolę przedlifta
to jeszcze się zapytam o tylne lampy bo widzę, że są przynajmniej 3 rodzaje - http://prntscr.com/mjmz7x
te z dwoma "białymi paskami" to są przedlifty a te z jednym (jak u Dzikiego Mara) to polifty? i wszystko inne to tzw aftermarket?
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Dziki Mar »

Tak. Pierwszy przedlift, drugie polift, trzecie to jakiś wynalazek.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
Malisz
VIP
Posty: 98
Rejestracja: 15 sie 2016, o 17:13
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje w211 E320 CDI 4Matic

Post autor: Malisz »

Gratuluję fajnej konfiguracji :) do niedawna jeździłem podobnym, ale w wersji RWD. Spostrzeżenia mam w zasadzie te same, czyli wygodny, komfortowy, ale to zwinności C klasy na zakrętach mu daleko. Silnik w W203 też ma 510Nm w automacie :)

Zastanawiają mnie tylko dwie widoczne końcówki wydechu. Myślałem, że były one montowane tylko w pakiecie EVO, ale nie ma o tym nic a VINie oraz nie ma 18".


C320 CDI V6 7G 2006r. WDB2030201F887060
CLK 500 7G
S6 C5
ODPOWIEDZ

Wróć do „ALBUM ”