Dystanse na tył
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 289
- Rejestracja: 5 cze 2010, o 00:33
- VIN:
- Lokalizacja: Polska
Dystanse na tył
Czesc,
przez zime planuje zakup dystansów na tył do mojego SportCoupe. mam pakiet evo czyli felgi 17' 225/45 przod i tył. z przodu jest okej, a z tyłu chciałbym uzyskać prawie na równi z obrysem auta.. czy to mozliwe czy bedzie ocierało ? dzieki,bo nei wiem jak sie do tego zabrać
przez zime planuje zakup dystansów na tył do mojego SportCoupe. mam pakiet evo czyli felgi 17' 225/45 przod i tył. z przodu jest okej, a z tyłu chciałbym uzyskać prawie na równi z obrysem auta.. czy to mozliwe czy bedzie ocierało ? dzieki,bo nei wiem jak sie do tego zabrać
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Lepiej poszukaj felg o odpowiednim ET i szerokości... wyjdzie w efekcie taniej i zdrowiej dla auta...
Jeśli nikt nie ma konkretnych doświadczeń i nie podpowie, to tylko metoda prób i błędów...
Jeśli nikt nie ma konkretnych doświadczeń i nie podpowie, to tylko metoda prób i błędów...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
-
- Użytkownik
- Posty: 289
- Rejestracja: 5 cze 2010, o 00:33
- VIN:
- Lokalizacja: Polska
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Na początku dystanse będą tańsze.
Potem zaczną się problemy związane z szybszym zużyciem zawieszenia i łożysk w kołach... zwłaszcza po tych naszych lubelskich superulicach...
Potem zaczną się problemy związane z szybszym zużyciem zawieszenia i łożysk w kołach... zwłaszcza po tych naszych lubelskich superulicach...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Sam chciałem dystanse, jedyne jakie udało mi się znaleźć takie jakie chciałem czyli najpierw śruby wkręcane w piastę mocujące dystans, potem koło dokręcane do dystansu były dostępne w UK na tamtejszym E-bayu i nie była to tania sprawa, coś koło 500-700zł komplet na jedną oś 35mm odsadzenia, tylko takie coś można założyć, wszelkie podkładki i mega długie śruby po prostu sobie daruj, to niebezpieczne.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
daru, zmieni Ci się rozstaw kół na tylnej osi
czy wiesz w jaki sposób zmieni Ci się harakterystyka pokonywania ciasnych zakrętów lub "test łosia"
napewno nie chodzi Ci o 5mm na strone
z moich poprzednich doświadczeń wiem że w takich wypadkach pojazd staje się nadsterowny a czasami nieprzewidywalny
tymbardziej że jest napędzany na tylną ośke
czy wiesz w jaki sposób zmieni Ci się harakterystyka pokonywania ciasnych zakrętów lub "test łosia"
napewno nie chodzi Ci o 5mm na strone
z moich poprzednich doświadczeń wiem że w takich wypadkach pojazd staje się nadsterowny a czasami nieprzewidywalny
tymbardziej że jest napędzany na tylną ośke
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Ja dystanse testowałem w mniejszej skali, na quadzie. Oczywiście że w zakrętach był stabilniejszy, ale z biegiem czasu działo się to o czym pisze jjanicki. Siadają łożyska, zawieszenie. Na elementy te działają większe siły. Z przodu po założeniu dystansów po kilku godzinach jazdy nie wytrzymywały mi ręce, bardzo trudno się skręcało. Zwaliłem je zaraz po pierwszym dniu.... Z tyłu zostawiłem, bo jednak w takim quadzie stabilność była dużo większa, na tyle większa, że warto było poświęcić łożyska. No ale dystans miał 10 cm. Na jedną stronę
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 11 paź 2010, o 21:18
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Użytkownik
- Posty: 289
- Rejestracja: 5 cze 2010, o 00:33
- VIN:
- Lokalizacja: Polska
-
- VIP
- Posty: 113
- Rejestracja: 3 gru 2007, o 16:41
- VIN:
- Lokalizacja: Mazowsze
Ja też mam dystanse z tyłu i jest ok miałem też na przodzie po 10mm ale zdiołem je po kilku dniach ponieważ strasznie mnie prowadzało w koleinach.
C 1.8 Kompressor 1??PS 2003r EX
C220 w204 pakiet AMG
Lincoln Premiere 1956r, 300KM. Czarne cacko np: Do Ślubu wersja Full el. szyby, el. kanapy.
Citroen 4C 1929r Piękna unikatowa kareta.
Austin Mini 1983.
C220 w204 pakiet AMG
Lincoln Premiere 1956r, 300KM. Czarne cacko np: Do Ślubu wersja Full el. szyby, el. kanapy.
Citroen 4C 1929r Piękna unikatowa kareta.
Austin Mini 1983.
-
- Użytkownik
- Posty: 289
- Rejestracja: 5 cze 2010, o 00:33
- VIN:
- Lokalizacja: Polska
-
- Użytkownik
- Posty: 31
- Rejestracja: 11 paź 2010, o 21:18
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Użytkownik
- Posty: 289
- Rejestracja: 5 cze 2010, o 00:33
- VIN:
- Lokalizacja: Polska
- daniell
- VIP
- Posty: 186
- Rejestracja: 30 sie 2009, o 23:10
- VIN:
- Lokalizacja: lublin