pierscienie dystansowe w 203 c200 cdi z 2003 roku
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 lut 2008, o 15:23
- VIN:
- Lokalizacja: ostrów wlkp.
pierscienie dystansowe w 203 c200 cdi z 2003 roku
Jestem w posiadaniu felg aluminiowych problem ew tym ze zamiast ET 35-38 mam 44 co sadzicie o pierścieniach dystansowych eliminujących problem.pozdrwiam
- sabt
- VIP
- Posty: 382
- Rejestracja: 3 lis 2007, o 16:44
- VIN:
- Lokalizacja: Suwałki
właśnie mam identyczny problem u siebie bo zmieniam swoje 18 na inne i stare miały 8 cali ET35 a nowe ET40 i 8.5cala więc muszę kupić dystanse to jest jedyne rozwiązanie i niczemu to nie przeszkadza.
Z tego co wiem to będziesz tylko potrzebował na przód dystansu, możesz go znaleźć bezproblemowo na allegro jak patrzysz na przód to do dwóch cm patrz bez kołnierza, wiem bo dzisiaj sam sprawdzałem jakie muszę dokupić dystanse i odkręcałem koła
Z tego co wiem to będziesz tylko potrzebował na przód dystansu, możesz go znaleźć bezproblemowo na allegro jak patrzysz na przód to do dwóch cm patrz bez kołnierza, wiem bo dzisiaj sam sprawdzałem jakie muszę dokupić dystanse i odkręcałem koła
Były w203 2.2 CDI
- Mr.Shifty
- Użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 3 lut 2008, o 14:18
- VIN:
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- sabt
- VIP
- Posty: 382
- Rejestracja: 3 lis 2007, o 16:44
- VIN:
- Lokalizacja: Suwałki
- Mr.Shifty
- Użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 3 lut 2008, o 14:18
- VIN:
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
- sabt
- VIP
- Posty: 382
- Rejestracja: 3 lis 2007, o 16:44
- VIN:
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Użytkownik
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 lut 2008, o 15:23
- VIN:
- Lokalizacja: ostrów wlkp.
własnie wczoraj zamontowałem pierscienie 15mm chociaz myslę ze śmialo wystarczyłyby 10mm .poniewaz były toczone na miejscu wiec pierscien posiada tzw fazkę aby wykorzystac podtoczenie na feldze dla własciwego przeniesienia obsiązenia.zamontowałem równiez na osi tylnej chociaz nie koniecznie. Pierwsze jazda super obawialem sie ze moze konieczne bedzie powtórne wywazanie kół.pozdrawiam
dzieki za zainteresowanie /materiał alu PA 6 koszt 150 zł +robocizna duża ulga przyjacielska 120zł/
dzieki za zainteresowanie /materiał alu PA 6 koszt 150 zł +robocizna duża ulga przyjacielska 120zł/
lech
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
- sabt
- VIP
- Posty: 382
- Rejestracja: 3 lis 2007, o 16:44
- VIN:
- Lokalizacja: Suwałki
Co miałeś na myśli pisząc to ??kichcio pisze:
Poza tym montaz dystansow z przodu moze dosyc diametralnie zmienic prowadzenie samochodu.
Jak wstawiasz 1,5cm dystans musisz wstawić o tyle większe szpilki. Jak powiedziano mi w wulkanizacji szpilka musi się wkręcić w piastę minimum cztery pełne obroty śruby !!
Były w203 2.2 CDI
-
- Użytkownik
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 lut 2008, o 15:23
- VIN:
- Lokalizacja: ostrów wlkp.
sruby oczywoscie dłuzsze co do "diametralnie"zmienionych warunków prowadzenia to przesada problem jest kiedy zalecaja pierscienie dystansowe tylko z przodu ? wowczas przód jest szerszy od tyłu ok.
pozdrawiam
[ Dodano: 2008-03-16, 20:38 ]
jeszcze jedna uwaga -nawet oryginalna sruba od felg stalowych jest za krótka do alum.
pozdrawiam
[ Dodano: 2008-03-16, 20:38 ]
jeszcze jedna uwaga -nawet oryginalna sruba od felg stalowych jest za krótka do alum.
lech
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
Za to jak prowadzi sie samochod w zakrecie w baaardzo duzej czesci odpowiada wlasnie raczej tyl pojazdu
Czytalem ostatnio w gazecie, nie wiem dokladnie jakiej, mam w domu i poszukam, test zawieszen, samochody H. Civic, Auris i Corolla jezdzily w zakrecie po gumowych wezach ogrodowych i okazalo sie, ze to wlasnie od tylnego zawieszenia zalezy jak samochod wchodzi w zakret, dlatego zbyt duzych dystansow nie montujcie
Sruba od felg stalowych, przynajmniej w Mercedesach jest przeciez krotsza od sruby do felg alu.
Kto zaleca dystanse tylko z przodu?
Czytalem ostatnio w gazecie, nie wiem dokladnie jakiej, mam w domu i poszukam, test zawieszen, samochody H. Civic, Auris i Corolla jezdzily w zakrecie po gumowych wezach ogrodowych i okazalo sie, ze to wlasnie od tylnego zawieszenia zalezy jak samochod wchodzi w zakret, dlatego zbyt duzych dystansow nie montujcie
Sruba od felg stalowych, przynajmniej w Mercedesach jest przeciez krotsza od sruby do felg alu.
Kto zaleca dystanse tylko z przodu?
- sabt
- VIP
- Posty: 382
- Rejestracja: 3 lis 2007, o 16:44
- VIN:
- Lokalizacja: Suwałki
ja zamówiłem dystanse na tył 1,5cm czyli jak mam obecnie 8,5x18 ET40 to będę miał teraz ET 25 a przód mam 8,5x18 ET 34 i to jest minimalne ET do w203 na felgę 8,5cala ponieważ większe mając większe ET będzie felga czepiała o amortyzator. Co do opon to maksymalne opony do w203 w 18 to przód 225/40/18 tył 255/35/18 bynajmniej takie znalazłem w katalogu.
Były w203 2.2 CDI
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 4 maja 2009, o 12:46
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
ET44 czy ET40 to felga "wcisnieta" do środka , praktycznie bedzie obcierać opona o amortyzator lub nawet przy maksymalnym skrecie może dotykać osłony. Jeżeli fela nie jest za szeroka i jest jeszcze miejsce do rantu błotnika to spokojnie załozyć dystans by odsunąć koło od srodka.
Pamiętaj ,że poszerzając poprzez dystans musisz sie zaopatrzyć w śruby dłuższe o grubość dystansu.
Pamiętaj ,że poszerzając poprzez dystans musisz sie zaopatrzyć w śruby dłuższe o grubość dystansu.