ukryte wentyle
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
ukryte wentyle
http://moto.allegro.pl/item621567018_uk ... aniej.html
Panowie zaciekawił mnie taki gdżet , czy ktoś z was posiada takie zaworki i co o tym myśleć?
Panowie zaciekawił mnie taki gdżet , czy ktoś z was posiada takie zaworki i co o tym myśleć?
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
jeżeli widziałeś kiedyś jak jest montowany czujnik ciśnienia w oponie wraz z wentylem to jest to bardzo podobne, od środka też musi być coś czym zakontrujesz stalowy wentyl z uszczelką, a od zewnątrz cienka nakrętka i tyle.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- bosky
- VIP
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 sty 2009, o 22:48
- VIN:
- Lokalizacja: Olsztyn/Dublin
Jeśli chodzi o samo zamontowanie wentyli to dał byś rade samemu bo stary wycinasz nożem a nowy wkręcasz w miejsce starego Problem pojawia się tylko w momencie gdy będziesz chciał odbić oponę od felgi, a tu bez demonterki może się nie obyć Myślę ze każdy zakład wulkanizacyjny poradzi sobie z tym bez problemu, pamiętaj tylko aby po zamontowaniu nowych wentyli ponownie wyważyć koła i nie daj się zwieść gadkom człowieka z serwisu ze nie ma takiej potrzeby
W 203 220 CDI '06
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Przecież demontaż starego gumowego wentylka to kwestia 10 sekund, nie ma tam żadnego wycinania, jest taka dźwigienka którą każdy wulkanizator ma, nakręcasz ją na wentyl i opierając o rant felgi wyrywasz gumiaka, a wkręcasz nowy, ukryty wentyl. To jest zawsze wymienna rzecz, powinno się go zmieniać co jakiś czas bo często truchleją i ucieka przez nie powietrze.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- bosky
- VIP
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 sty 2009, o 22:48
- VIN:
- Lokalizacja: Olsztyn/Dublin
i tu się zgodzę bo dla wprawnej osoby to kwestia kilkunastu sekundmercfan pisze:Przecież demontaż starego gumowego wentylka to kwestia 10 sekund
niestety jest wycinanie bo w starym wentylu ucinasz nożem od wewnętrznej strony felgi tzw. łepek wentyla a reszta odpada bo tak jak napisał mercfan to można uszkodzić rant felgimercfan pisze:nie ma tam żadnego wycinania, jest taka dźwigienka którą każdy wulkanizator ma, nakręcasz ją na wentyl i opierając o rant felgi wyrywasz gumiaka
i tu się znów zgodzę z mercfanem a najlepiej przy zmianie opon na nowe montować nowe wentyle i śmigamy spokojniemercfan pisze:To jest zawsze wymienna rzecz, powinno się go zmieniać co jakiś czas bo często truchleją i ucieka przez nie powietrze
W 203 220 CDI '06
- bartek.iz
- VIP
- Posty: 750
- Rejestracja: 13 mar 2008, o 00:12
- VIN: WDB2030461F850320
- Lokalizacja: Warszawa
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Więc napisałem, jest takie "cuś' zalane w gumie co nie uszkadza lakieru na feldze, ale najlepiej być zawsze przy montażu opon bo często zdarza się, że ramię z "łyszką" do odbijania opony od rantu może panu wulkanizatorowi spaść z opony i porysować poważnie felgę, a w wypadku alusa od merola nie będzie chciał się przyznać, że to zrobił.bosky pisze:niestety jest wycinanie bo w starym wentylu ucinasz nożem od wewnętrznej strony felgi tzw. łepek wentyla a reszta odpada bo tak jak napisał mercfan to można uszkodzić rant felgi
bartek.iz, Co do wyglądu wygląda ładnie, nic z felgi nie wystaje, ale jak zagubisz kluczyk do zaślepki to kiszka
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
jeżeli jest to wymienna rzecz to nie ma problemu. Myslałem, że wycinając stary wentyl psuje się oryginalna felgę. Boje się również, czy zamontowany ukryty wentyl nie pogorszy bezpieczeństwa w sensie, że źle zamontowany może w każdej chwili wystrzelić, co przy wiekszych prędkościach robi się niebezpieczne.