Brak ogrzewania tylniej szyby
Moderator: Dziki Mar
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dostań się do kostki przy tylnej szybie
i sprawdź czy dochodzi no niej napięcie (w dwie osoby bo jak powiedział V126, moduł wykrywa za duży/mały opór i odcina prąd.)
może test żarówką 3W lub 5W będzie pomocny
- sprawdź opór na uzwojeniu szyby
musisz trochę pokombinować
i sprawdź czy dochodzi no niej napięcie (w dwie osoby bo jak powiedział V126, moduł wykrywa za duży/mały opór i odcina prąd.)
może test żarówką 3W lub 5W będzie pomocny
- sprawdź opór na uzwojeniu szyby
musisz trochę pokombinować
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- VIP
- Posty: 228
- Rejestracja: 9 paź 2008, o 18:45
- VIN:
- Lokalizacja: KASZUBY
Ostatnio miałem więcej czasu i się za to zabrałem. Rozebrałem najpierw obydwa boczki koło szyby i tam wszystko było git. Przewody i styki nawet zaśniedziałe nie były. Więc poszedłem dalej i rozebrałem w bagażniku cały lewy bok, żeby dobrać się do SAM-a. I co się okazało, wtyczka była nadtopiona i wypięta z SAM-u. Docisnąłem wtyczkę i z powrotem wcisnąłem i wszystko już gra
Tylko pytanie, dlaczego wtyczka się nadtopiła
Tylko pytanie, dlaczego wtyczka się nadtopiła
Był: WDB2030451A119554
Jest: WDB2030451F002032
Jest: WDB2030451F002032
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
Bo była "luźna" i zwiększyła się rezystancja połączenia co spowodowało nagrzewanie bądź wywołało to iskrzenie i nagrzewanie.iceman007 pisze:Tylko pytanie, dlaczego wtyczka się nadtopiła
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
- bartek137
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 20 gru 2009, o 11:52
- VIN:
- Lokalizacja: Gliwice
-
- VIP
- Posty: 228
- Rejestracja: 9 paź 2008, o 18:45
- VIN:
- Lokalizacja: KASZUBY
Wtyczka siedziała mocno, jest w niej tylko jeden przewód i naokoło niego się wytopiło. Podejrzewam, że przekaźnik mógł za późno odłączyć prąd i stąd taki efekt.wredny pisze:Bo była "luźna" i zwiększyła się rezystancja połączenia co spowodowało nagrzewanie bądź wywołało to iskrzenie i nagrzewanie.iceman007 pisze:Tylko pytanie, dlaczego wtyczka się nadtopiła
bartek137 jeśli dasz radę włożyć rękę za SAM-a to wtyczka znajduje się na jego dole.
Był: WDB2030451A119554
Jest: WDB2030451F002032
Jest: WDB2030451F002032
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
iceman007 pisze:I co się okazało, wtyczka była nadtopiona i wypięta z SAM-u. Docisnąłem wtyczkę i z powrotem wcisnąłem i wszystko już gra
Zdecyduj się, jeśli się wysunęła, czytaj odpowiedź wrednego, jeśli siedziała mocno, to coś musi powodować wzrost oporu obwodu i przez to topić wtyczkę. Jeśli to drugie jest prawdą, to szukaj przyczyny, żebyś nie poszedł z dymem.iceman007 pisze:Wtyczka siedziała mocno
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- VIP
- Posty: 228
- Rejestracja: 9 paź 2008, o 18:45
- VIN:
- Lokalizacja: KASZUBY
V126 pisze:iceman007 pisze:I co się okazało, wtyczka była nadtopiona i wypięta z SAM-u. Docisnąłem wtyczkę i z powrotem wcisnąłem i wszystko już gra
No racja, źle to napisałem . Przewód wytopił wtyczkę, dostał luzu i wypiął się. Ścisnąłem lekko nasuwkę na przewodze i wpiąłem z powrotem na swoje miejsce.
V126 Skoro by opór się na tyle zwiększył, to powinen pójść bezpiecznik, bo jak dobrze kombinuje to prąd z przekaźnika biegnie najpierw przez ten bezpieniczk (chyba 40A) a następnie do wtyczki i dalej na szybę. Więc jedyne wyjście to chyba zmienić bezpiecznik na mniejszy.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2010, o 21:35 przez iceman007, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: WDB2030451A119554
Jest: WDB2030451F002032
Jest: WDB2030451F002032
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- VIP
- Posty: 126
- Rejestracja: 15 maja 2011, o 01:48
- VIN: WDB2030351F043697
Hej Panowie,
Sorki za odkopywanie starego tematu ale nie chce zakladac nowego Dzis postanowilem zerknac czemu niedziala mi podgrzewanie tylniej szyby wiec spojrzalem na zamieszczony tutaj na forum schemat przekaznikow i bezpiecznikow no i okazuje sie ze w ogóle nie mam przekaznika R5 (puste miejsce) wiec prosbe do Was -> czy moglby mi ktos spisac numerek tego przekaznika ? albo jakies inne jego wlasciwosci zebym mogl go kupic na allegro czy gdzies
Dzieki
Sorki za odkopywanie starego tematu ale nie chce zakladac nowego Dzis postanowilem zerknac czemu niedziala mi podgrzewanie tylniej szyby wiec spojrzalem na zamieszczony tutaj na forum schemat przekaznikow i bezpiecznikow no i okazuje sie ze w ogóle nie mam przekaznika R5 (puste miejsce) wiec prosbe do Was -> czy moglby mi ktos spisac numerek tego przekaznika ? albo jakies inne jego wlasciwosci zebym mogl go kupic na allegro czy gdzies
Dzieki
C180 Sedan Avantgarde '00
VIN - WDB2030351F043697
VIN - WDB2030351F043697
-
- Użytkownik
- Posty: 59
- Rejestracja: 28 cze 2010, o 18:20
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Myślisz, że brak tego przekaźnika jest powodem braku ogrzewania?
www.mercserwis.pl serwis dla Mercedesów
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- VIP
- Posty: 126
- Rejestracja: 15 maja 2011, o 01:48
- VIN: WDB2030351F043697
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.