



Jeżeli ktoś znajdzie czas, to prosiłbym o zerknięcie u siebie.
Moderator: Dziki Mar
Sprawdziłem poprzez żarówkę i do masy i nie ma tam napięcia. Podłączyłem do masy widocznej na jednym ze zdjęć. Wsiadłem do auta, odpaliłem i dałem od razu "AUTO" na 18st. nawiew zaczyna chodzić z max prędkością i po kilku sekundach lampka przy "AUTO" gaśnie. Z nawiewów leci cały czas ciepłe powietrze.kSmuk pisze:Podepnij do masy i sprawdz czy klima zacznie dzialac (najpierw jednak sprawdz, czy na kablu nie ma +12V).
Tym razem przeczyściłem dokładnie miejsce gdzie wpięta jest masa (2 kable) i dopiąłem trzeci, ten nieszczęsny. Teraz już nie wyłącza mi auto, czyli źle podpiąłem wcześniej masę. Teraz bez różnicy, czy dam auto czy włączę manualnie dmucha dość mocno, szkoda tylko że ciepłem. Na początku myślałem, że brakuje czynnika, ale doczytałem na forum, że powinno się świecić EC, u mnie nic takiego się nie dzieje. Niestety nie posiadam voltomierza, co do samego kabla, to przykręcony jest do obudowy sprężarki. Obudowa jest metalowa, stąd moje przypuszczenia że to masa.V126 pisze:MaRioSJ Jakie jest napięcie między kablem, a masą? I tutaj użyj woltomierza, bo żarówką to sobie możesz poświecić co najwyżej.
Czy dobrze rozumiem, że przy odłączonym kablu jest ok, a po podłączeniu zaczynają się cyrki?
Druga rzecz, czy kabel przykręcony jest do obudowy sprężarki?
Ja mam 2001, wg. VINu 2002 i się właśnie nie świeci. Czyli proponujesz zacząć od nabicia? 700g, dobrze pamiętam?V126 pisze:Nie we wszystkich. Ja mam 2002 i mi się nie świeciło jak miałem dziurę w instalacji i brak czynnika.MaRioSJ pisze:Na początku myślałem, że brakuje czynnika, ale doczytałem na forum, że powinno się świecić EC
Dokładnie tak samo. Do kombi idzie 750g. Na obudowie filtra kabinowego masz napisane. SC jest mniejszy, więc może mniej czynnika tam idzie. Ale odpowiadając na pytanie, odpowiedź brzmi tak, pojedź do serwisu niech zobaczą ile go tam jest. Może go brakuje, może niema nic, a może masz dziurę.MaRioSJ pisze:Ja mam 2001, wg. VINu 2002 i się właśnie nie świeci.