C180 2.0 +LPG? Jakie? Pomóżcie

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Dave0103
VIP
Posty: 324
Rejestracja: 9 wrz 2013, o 16:57
VIN:
Lokalizacja: WGM

Post autor: Dave0103 »

:placz:

na temat tego zbiornika wypowiedziałem się w tamtym temacie. Tu już nie będę powtarzał bo się powoli śmietnik zrobi
:oops:

[ Dodano: 2013-10-16, 15:54 ]
1. Listwa w tym :mb: nie ma prawa leżeć na silniku
Możesz mi powiedzieć czemu nie ma prawa leżeć na silniku? Wybaczcie nie znam się :wstyd:
Nie powinna bo potem będzie ciężko świece wymienić czy jest to jakiś poważniejszy problem?

Chcę się dowiedzieć bo będę do nich w niedługim czasie jechał i przydałoby się ich opieprzyć :klotnia:

Jednak zasada " Nigdy nie ciesz się za wcześnie" się sprawdza. Myślałem że wszystko ładnie elegancko a tu proszę :smutny:
Dobrze że się pochwaliłem, przynajmniej wiem co jest nie tak.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2013, o 15:39 przez Dave0103, łącznie zmieniany 1 raz.
BolzZ
Użytkownik
Posty: 76
Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:10
VIN:
Lokalizacja: Wwa

Post autor: BolzZ »

Dave0103 pisze:Dobrze że się pochwaliłem, przynajmniej wiem co jest nie tak.
To już coś.
Ale ja usilnie będę dociekał- dlaczego prosiłeś o rady, a zrobiłeś po swojemu nie uwzględniając ich? Pisałem kilka razy, że BRC w Polsce wrzucają a nie montują. Rozumiem, że żadnym autorytetem nie jestem, ale warto było to zweryfikować choćby na forach o tematyce lpg.
Awatar użytkownika
Dave0103
VIP
Posty: 324
Rejestracja: 9 wrz 2013, o 16:57
VIN:
Lokalizacja: WGM

Post autor: Dave0103 »

Po 1 to z racji tego że blisko.

Po 2 byłem jeszcze gdzieś koło żyrardowa. Tam gość chciał założyć STAGA za 2500zł. Z tym że był tak wkur :censored: że stwierdziłem żeby się bujał.

Po 3 obdzwoniłem jeszcze kilka serwisów i wszędzie proponowali praktycznie to samo, zazwyczaj był to STAG czasami BRC i dwa razy padło chyba coś o LOVATO

Po 4. Po naprawdę długim siedzeniu i czytaniu na temat tych wszystkich instalacji gdzie jedni pisali że to jest takie i takie a drudzy zupełnie odwrotnie tak pomieszało mi się we łbie że stwierdziłem że co ma być to będzie.

Może i źle zrobiłem :smutny: ( człowiek uczy się na błędach)
Może powinienem pojechać do tego wcześniej wymienionego magika i założyć tego STAGA, może byłoby lepiej. A może powinienem udać się do BlueLPG jak polecał mi supi gdzie tam również proponowali mi STAGA.
Trudno stało się :bezradny: Czasu nie cofnę.
Mam tylko nadzieję że będzie to chodziło jak należy.
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

W blue też nie ma ideału choć myślę ze lepiej robią niż tu. Wymienilem świece bez problemu. Poza tym odpukać jest dobrze, choć umiejscowienie wtryskiwaczy niestaranne.........co mi już BolzZ wytknoł. Dobra jaka jest to jest........najważniejsze aby bezawaryjnie było. ... co się okaże.
Awatar użytkownika
Dave0103
VIP
Posty: 324
Rejestracja: 9 wrz 2013, o 16:57
VIN:
Lokalizacja: WGM

Post autor: Dave0103 »

supi, a jak to u Ciebie wygląda?
Masz gdzieś jakieś zdjęcia?
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Wywalilem juz foto. U mnie wtryski są pod plastikową pokrywa ulozone miedzy cewkami. Pokrywa od dolu posiada wycięcia w8ec tylko widać ze jest trochę wyżej. No i widac reduktor na scianie komory. W zasadzie niewiele jest na wierzchu.

[ Dodano: 2013-10-16, 18:15 ]
BolzZ zwrócił uwagę że jak leżą to szybciej sie zużywają. Nie przeraza mnie to bo nawet jak nie wytrzymaja 100kkm jak przewaznie jest to mogę i po 60 jw wymienić to nie problem
Ostatnio zmieniony 16 paź 2013, o 18:12 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

Dave0103 pisze:Możesz mi powiedzieć czemu nie ma prawa leżeć na silniku? Wybaczcie nie znam się
Bo to ch :censored: wygląda :wysmiewacz:
A tak poważnie, to na silniku cały czas jest temperatura ok "100" no może mniej, bo zaraz będzie aptekarska wrzawa.
Guma parcieje, izolacja przewodów twardnie, ale to jeszcze pikuś. Cewki listwy wtryskiwaczy cierpią, co może skutkować ich trwałością.

Listwa na silniku to tylko w BMW i Audi :rotfl: , a nie w :mb: :oczko:
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
kombajnik
VIP
Posty: 126
Rejestracja: 15 maja 2011, o 01:48
VIN: WDB2030351F043697

Post autor: kombajnik »

Co do rozterek na temat lpg w jakimkolwiek aucie to polecam

[hide]http://lpg-forum.pl/warsztaty-polecane.html[/hide]
C180 Sedan Avantgarde '00
VIN - WDB2030351F043697
Awatar użytkownika
abgutek
VIP
Posty: 163
Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:31
VIN:
Lokalizacja: BL

Post autor: abgutek »

uwielbiam te ukryte wiadomości ;-)
C180k 2007 sedan automat
WDB2030461f916494
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

taaa
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
kombajnik
VIP
Posty: 126
Rejestracja: 15 maja 2011, o 01:48
VIN: WDB2030351F043697

Post autor: kombajnik »

?
C180 Sedan Avantgarde '00
VIN - WDB2030351F043697
ryskoc
VIP
Posty: 74
Rejestracja: 1 wrz 2013, o 22:37
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ryskoc »

nabijanie postów ?
WDB2030041F222908 - "córkowóz" ;)
kombajnik
VIP
Posty: 126
Rejestracja: 15 maja 2011, o 01:48
VIN: WDB2030351F043697

Post autor: kombajnik »

No wlasnie tych dwoch panow sobie czat zrobilo ;) nic nie wniesli do tematu tymi postami.
C180 Sedan Avantgarde '00
VIN - WDB2030351F043697
Awatar użytkownika
abgutek
VIP
Posty: 163
Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:31
VIN:
Lokalizacja: BL

Post autor: abgutek »

a ja nie bardzo rozumiem co w tym linku było takiego żeby go ukryć?
C180k 2007 sedan automat
WDB2030461f916494
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”