Ale się spinacie..
Jedno i 2 ma zalety.
Dieslem zajedziemy dalej i elastyczniej, może i diesel ma krótki efektywnym zakres obrotów jednak stały i bardzo mocny. Idealny aby wyprzedzać, a to w polskich warunkach jest bardzo ważne, sprint od 0-100? nigdy tego się w zasadzie nie wykorzystuje, natomiast 60-100km/h 80-120km/h co chwilę i tu bezsprzecznie będzie turbodoładowany diesel przodownikiem. Bez żadnych redukcji biegu i szarpania autem, wystarczy że mamy w okolicach 2 tyś i auto wyprzedzone. A wzrost spalania znikomy
Miałem okazje przejeździć bardzo dużą liczbą aut,
np porównanie s320 cdi vs s320 benz. no i co? w dieslu czujemy że się rozpędzą zwłaszcza jadąc 80 100 przyśpieszamy i auto jedzie natomiast benzyna? Redukcja wysokie obroty i dopiero lekko zaczyna jechać..
I tak można wymieniać..
Jazda w Niemczech poniżej 180 nie schodziło a i200 230km/h Diesel Spalanie do 8,5l! a Benzyna? aż strach pomyśleć. No i tankowanie jedno. Na
gazie pewnie ze 3 by były..!
C220CDI vs c180k może Od 0-100km.h szybszy jednak mając jechać i co chwile wyprzedzać wybrałby, 220cdi. to samo się tyczy górskich tras..
Jedno i 2 ma zalety jednak na naszych drogach Diesel będzie jednak chyba lepszą wyjściem
Diagnostyka: STAR DIAGNOSIS
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..
Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ