GAZ vs 200 Kompressor

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

misha1982
VIP
Posty: 995
Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: wroc

Post autor: misha1982 »

dorek pisze:napiszcie czy pali wam się Check bo ja mam BRC w w203 163 KM i juz byłem cztery razy za każdym razem mi podnoszą ilość gazu na górnych obrotach i dalej mi się pali. Gazu pali mi od 10,4 w trasie do 14 w mieście.
Spalanie masz ok, a jakie jeszcze są objawy? czy tylko check wywala?
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
dorek
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 17 mar 2011, o 19:29
VIN:
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: dorek »

misha1982 pisze:
dorek pisze:napiszcie czy pali wam się Check bo ja mam BRC w w203 163 KM i juz byłem cztery razy za każdym razem mi podnoszą ilość gazu na górnych obrotach i dalej mi się pali. Gazu pali mi od 10,4 w trasie do 14 w mieście.
Spalanie masz ok, a jakie jeszcze są objawy? czy tylko check wywala?

tylko Check wywala błąd taki "Sonda Lambda blok 1 cylinder 1"

Cewki mam sprawne, świece nowe
Awatar użytkownika
may_day28
Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: 27 sie 2010, o 08:57
VIN:
Lokalizacja: Ś-ca

Post autor: may_day28 »

Mialem ten sam objaw jezdziłem pare razy do gazowników. Napisz mi kidy się włacza CHECK? czy przypadkiem nie podczas przełączania? Jesli tak to niech zainstaluja czujnik w parowniku!!! Mi zamontowali i sie przełącza teraz jak w parowniku mam 35stopni a nie w silniku bo to różnica jest. Obieg płynu chodzącego idzie najpierw przez silnik pozniej przez nagrzewnice a dopiero pozniej na partownik a jak juz dojdzie do parownika to jest plyn wychłodzony i może właśnie wywalać bład jak u mnie. Od tamtej pory jak zamontowali nie zapala się nic. Autko chodzi tak samo jak na benzynie i nie czuje zadnej róznicy.
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2011, o 15:00 przez may_day28, łącznie zmieniany 1 raz.
Białe W203 C200 kompressor
Pozdrawiam :)
dorek
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 17 mar 2011, o 19:29
VIN:
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: dorek »

Zawsze w trasie przeważnie jak jadę np na 5 biegu 80 na godzinę, na 6 80-90km/h, czyli wtedy gdy ma małe obroty na wysokim biegu, ale napewno nie w trakcie przełączania
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2011, o 15:23 przez dorek, łącznie zmieniany 1 raz.
bielo69
Użytkownik
Posty: 141
Rejestracja: 2 mar 2009, o 11:35
VIN:
Lokalizacja: Toruń/ Gniezno

Post autor: bielo69 »

kolego dorek daj znać co było u ciebie przyczyną tego zapalnia czeka na wilnych obrotach na trasie
Bielo- W203-2,0 kompresor-2000r
WDB2030451A033480
siwytd
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 26 cze 2011, o 06:36
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: siwytd »

witam. ponawiam pytanie :)
niedawno zakupilem w203 kombi, 2.0l, 163km, asb, z instalacja lpg.
zrobilem juz kolo 3000 km i spalanie gazu w trasie jest okolo 11-12l, a po miescie jak jezdze normalnie to 16.5l, a jak probowalem oszczednie to 15.5l.
i tu moje pytanie - czy takie wartosci sa normalne?
poprzednio jezdzilem w202 kombi, 1,8l, 122km z asb i palil w miescie 13, a w trasie 9-10l gazu.
w w203 spalanie wydaje mi sie troche wysokie. bylem juz na regulacji i wymianie filtrow i nic sie nie zmienilo. moze niech wypowie sie ktos z takim silnikiem i asb i najlepiej tez kombi :)
pozdrawiam i czekam na info
C200T Kompressor, 163KM, 2002r
chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :)
misha1982
VIP
Posty: 995
Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: wroc

Post autor: misha1982 »

Mam sportcoupe, spalanie w mieście 15 litrów w trasie 10 przy oszczędnej jeżdzie urwał bym jeszcze spokojnie po litrze gazu
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
Awatar użytkownika
Mc Trial
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 7 lis 2011, o 17:46
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Mc Trial »

Tak ogolnie to oplaca sie przerobic na gaz kompresor bo z tym sie raczej nic nie powinno dziac czy lepiej jezdzic na benzynie?? Bo przymiezam sie wlasnie do kupna i osobiscie bym wolalbenzyne z gazem bo jest najtaniej niz nawet ten diesel ktory pali 7l ropy ktora kosztuje ponad 5.60zl :wysmiewacz:
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

Mc Trial pisze:Tak ogolnie to oplaca sie przerobic na gaz kompresor
Mc Trial pisze:Bo przymiezam sie wlasnie do kupna i osobiscie bym wolalbenzyne z gazem
Jeśli chcesz gazować to lepiej wolnossący. Doładowane są bardziej podatne na awarie. Kompresory są czułe na najmniejsze zmiany w czujniku masy powietrza. Przepływomierze w tych modelach są po prostu zawodne. Ja bez gazu mam problemy z mocą. Szukaj C240,C320 przed liftem. Jak masz więcej kasy to C230,C280,C350 po lifcie.
ML W164 350
Opel Ampera
mariusz13495
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 lis 2011, o 22:28
VIN:
Lokalizacja: London

Post autor: mariusz13495 »

Witam. Pewnie zaraz mnie tu ktos ukamienuje za to pytanie, ale chcialbym zwrocic uwage ze jest to pytanie czysto teoretyczne. Czytam caly ten watek i tak mi przyszlo do glowy...co dzialoby sie po zalozeniu gazu do modelu amg, konkretnie c32 amg? :yyy:
Mam takie auto, nie planuje jednak zakladac instalacji pomimo kolosalnego spalania, ale czy ktos slyszal o montazu w tego typu autach i jak to sie ma do awaryjnosci, wrazen z jazdy itp..
Pozdrawiam wszystkich mercfanow i uzytkownikow :mb:
BYE BYE GTI...
C32 AMG ;)
Awatar użytkownika
miłośnikMB
Użytkownik
Posty: 83
Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: miłośnikMB »

Każdy silnik można zagazować łącznie z ropniakiem, z lepszym lub z gorszym skutkiem. Wszystko zależy, kto zakłada , jakie zastosuje podzespoły i jak go ustawi. Silnik z dobrze dobranymi podzespołami i z dobrze zestrojonym programem posłuży nam bardzo długo. Silnik w C32 jest dobrym silnikiem do zagazowania. Ja mam zmodyfikowaną wersję tego silnika C32-(M112) a mój to M272. Od momentu założenia instalacji zrobiłem 25tyś.km. jedyny problem, który miałem to błędy sondy, które opisywałem w innym temacie.
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
mariusz13495
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 lis 2011, o 22:28
VIN:
Lokalizacja: London

Post autor: mariusz13495 »

dziekuje za szybka odpowiedz. Nurtuje mnie rowniez pytanie jak taka instalacja bedzie wplywac na kompressor i czy wogole ma ona jakis wplyw na ta urzadzenie...Teoretycznie moglbym rozwazyc zalozenie lpg do mojego mieczyslawa, zawsze wyszlo by pare groszy mniej na gazik niz bezyne
:mysli:
BYE BYE GTI...
C32 AMG ;)
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

mariusz13495 pisze:jak taka instalacja bedzie wplywac na kompressor i czy wogole ma ona jakis wplyw na ta urzadzenie..
Bezpośrednio-żadnego. Jedynie taki, który opisałem wyżej, ale to tylko moje sugestie nie poparte doświadczeniem z zagazowanym silnikiem doładowanym kompresorem.
ML W164 350
Opel Ampera
mariusz13495
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 lis 2011, o 22:28
VIN:
Lokalizacja: London

Post autor: mariusz13495 »

No dobrze, a orientuje sie ktos czy taka instalacja do c32 amg jest o wiele bardziej skomplikowana od przecietnej instalacji i jaki orientacyjnie bylby tego koszt w Polsce?
Pozdrawiem
BYE BYE GTI...
C32 AMG ;)
sq5npb
VIP
Posty: 414
Rejestracja: 2 lis 2009, o 12:19
VIN:
Lokalizacja: Otwock

Post autor: sq5npb »

Problemem jest duża moc, a co za tym idzie odpowiedni dobór komponentów, myślę że zmieścił byś się w 4-5 kPLN. Prawdopodobnie trzeba będzie dać dwa reduktory, najlepiej chyba było by to zrobić na Landi Renzo.

Z punktu widzenia montażysty nie ma znaczenia czy silnik jest wolnossący/doładowany mechanicznie, pomiając mniej miejsca pod maską...
Piotruś
C180K
Zablokowany

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”