Spalanie masz ok, a jakie jeszcze są objawy? czy tylko check wywala?dorek pisze:napiszcie czy pali wam się Check bo ja mam BRC w w203 163 KM i juz byłem cztery razy za każdym razem mi podnoszą ilość gazu na górnych obrotach i dalej mi się pali. Gazu pali mi od 10,4 w trasie do 14 w mieście.
GAZ vs 200 Kompressor
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 995
- Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: wroc
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
-
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 19:29
- VIN:
- Lokalizacja: Legionowo
misha1982 pisze:Spalanie masz ok, a jakie jeszcze są objawy? czy tylko check wywala?dorek pisze:napiszcie czy pali wam się Check bo ja mam BRC w w203 163 KM i juz byłem cztery razy za każdym razem mi podnoszą ilość gazu na górnych obrotach i dalej mi się pali. Gazu pali mi od 10,4 w trasie do 14 w mieście.
tylko Check wywala błąd taki "Sonda Lambda blok 1 cylinder 1"
Cewki mam sprawne, świece nowe
- may_day28
- Użytkownik
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 sie 2010, o 08:57
- VIN:
- Lokalizacja: Ś-ca
Mialem ten sam objaw jezdziłem pare razy do gazowników. Napisz mi kidy się włacza CHECK? czy przypadkiem nie podczas przełączania? Jesli tak to niech zainstaluja czujnik w parowniku!!! Mi zamontowali i sie przełącza teraz jak w parowniku mam 35stopni a nie w silniku bo to różnica jest. Obieg płynu chodzącego idzie najpierw przez silnik pozniej przez nagrzewnice a dopiero pozniej na partownik a jak juz dojdzie do parownika to jest plyn wychłodzony i może właśnie wywalać bład jak u mnie. Od tamtej pory jak zamontowali nie zapala się nic. Autko chodzi tak samo jak na benzynie i nie czuje zadnej róznicy.
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2011, o 15:00 przez may_day28, łącznie zmieniany 1 raz.
Białe W203 C200 kompressor
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 19:29
- VIN:
- Lokalizacja: Legionowo
Zawsze w trasie przeważnie jak jadę np na 5 biegu 80 na godzinę, na 6 80-90km/h, czyli wtedy gdy ma małe obroty na wysokim biegu, ale napewno nie w trakcie przełączania
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2011, o 15:23 przez dorek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2 mar 2009, o 11:35
- VIN:
- Lokalizacja: Toruń/ Gniezno
-
- Użytkownik
- Posty: 17
- Rejestracja: 26 cze 2011, o 06:36
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
witam. ponawiam pytanie
niedawno zakupilem w203 kombi, 2.0l, 163km, asb, z instalacja lpg.
zrobilem juz kolo 3000 km i spalanie gazu w trasie jest okolo 11-12l, a po miescie jak jezdze normalnie to 16.5l, a jak probowalem oszczednie to 15.5l.
i tu moje pytanie - czy takie wartosci sa normalne?
poprzednio jezdzilem w202 kombi, 1,8l, 122km z asb i palil w miescie 13, a w trasie 9-10l gazu.
w w203 spalanie wydaje mi sie troche wysokie. bylem juz na regulacji i wymianie filtrow i nic sie nie zmienilo. moze niech wypowie sie ktos z takim silnikiem i asb i najlepiej tez kombi
pozdrawiam i czekam na info
niedawno zakupilem w203 kombi, 2.0l, 163km, asb, z instalacja lpg.
zrobilem juz kolo 3000 km i spalanie gazu w trasie jest okolo 11-12l, a po miescie jak jezdze normalnie to 16.5l, a jak probowalem oszczednie to 15.5l.
i tu moje pytanie - czy takie wartosci sa normalne?
poprzednio jezdzilem w202 kombi, 1,8l, 122km z asb i palil w miescie 13, a w trasie 9-10l gazu.
w w203 spalanie wydaje mi sie troche wysokie. bylem juz na regulacji i wymianie filtrow i nic sie nie zmienilo. moze niech wypowie sie ktos z takim silnikiem i asb i najlepiej tez kombi
pozdrawiam i czekam na info
C200T Kompressor, 163KM, 2002r
chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze
chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze
-
- VIP
- Posty: 995
- Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: wroc
- Mc Trial
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 lis 2011, o 17:46
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Mc Trial pisze:Tak ogolnie to oplaca sie przerobic na gaz kompresor
Jeśli chcesz gazować to lepiej wolnossący. Doładowane są bardziej podatne na awarie. Kompresory są czułe na najmniejsze zmiany w czujniku masy powietrza. Przepływomierze w tych modelach są po prostu zawodne. Ja bez gazu mam problemy z mocą. Szukaj C240,C320 przed liftem. Jak masz więcej kasy to C230,C280,C350 po lifcie.Mc Trial pisze:Bo przymiezam sie wlasnie do kupna i osobiscie bym wolalbenzyne z gazem
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 lis 2011, o 22:28
- VIN:
- Lokalizacja: London
Witam. Pewnie zaraz mnie tu ktos ukamienuje za to pytanie, ale chcialbym zwrocic uwage ze jest to pytanie czysto teoretyczne. Czytam caly ten watek i tak mi przyszlo do glowy...co dzialoby sie po zalozeniu gazu do modelu amg, konkretnie c32 amg?
Mam takie auto, nie planuje jednak zakladac instalacji pomimo kolosalnego spalania, ale czy ktos slyszal o montazu w tego typu autach i jak to sie ma do awaryjnosci, wrazen z jazdy itp..
Pozdrawiam wszystkich mercfanow i uzytkownikow
Mam takie auto, nie planuje jednak zakladac instalacji pomimo kolosalnego spalania, ale czy ktos slyszal o montazu w tego typu autach i jak to sie ma do awaryjnosci, wrazen z jazdy itp..
Pozdrawiam wszystkich mercfanow i uzytkownikow
BYE BYE GTI...
C32 AMG
C32 AMG
- miłośnikMB
- Użytkownik
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
- VIN:
- Lokalizacja: trójmiasto
Każdy silnik można zagazować łącznie z ropniakiem, z lepszym lub z gorszym skutkiem. Wszystko zależy, kto zakłada , jakie zastosuje podzespoły i jak go ustawi. Silnik z dobrze dobranymi podzespołami i z dobrze zestrojonym programem posłuży nam bardzo długo. Silnik w C32 jest dobrym silnikiem do zagazowania. Ja mam zmodyfikowaną wersję tego silnika C32-(M112) a mój to M272. Od momentu założenia instalacji zrobiłem 25tyś.km. jedyny problem, który miałem to błędy sondy, które opisywałem w innym temacie.
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
WDBRF92H57F884939
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 lis 2011, o 22:28
- VIN:
- Lokalizacja: London
dziekuje za szybka odpowiedz. Nurtuje mnie rowniez pytanie jak taka instalacja bedzie wplywac na kompressor i czy wogole ma ona jakis wplyw na ta urzadzenie...Teoretycznie moglbym rozwazyc zalozenie lpg do mojego mieczyslawa, zawsze wyszlo by pare groszy mniej na gazik niz bezyne
BYE BYE GTI...
C32 AMG
C32 AMG
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Bezpośrednio-żadnego. Jedynie taki, który opisałem wyżej, ale to tylko moje sugestie nie poparte doświadczeniem z zagazowanym silnikiem doładowanym kompresorem.mariusz13495 pisze:jak taka instalacja bedzie wplywac na kompressor i czy wogole ma ona jakis wplyw na ta urzadzenie..
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 lis 2011, o 22:28
- VIN:
- Lokalizacja: London
-
- VIP
- Posty: 414
- Rejestracja: 2 lis 2009, o 12:19
- VIN:
- Lokalizacja: Otwock
Problemem jest duża moc, a co za tym idzie odpowiedni dobór komponentów, myślę że zmieścił byś się w 4-5 kPLN. Prawdopodobnie trzeba będzie dać dwa reduktory, najlepiej chyba było by to zrobić na Landi Renzo.
Z punktu widzenia montażysty nie ma znaczenia czy silnik jest wolnossący/doładowany mechanicznie, pomiając mniej miejsca pod maską...
Z punktu widzenia montażysty nie ma znaczenia czy silnik jest wolnossący/doładowany mechanicznie, pomiając mniej miejsca pod maską...
Piotruś
C180K
C180K