GAZ vs 200 Kompressor

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

Zablokowany
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

pleban pisze:Producenci odstępują od zapasówki i stosują preparaty.
pewnie, że odstępują... w końcu koło kosztuje ich pare centów... to samo ma się w przypadku drewna zastąpionego plastikiem, coraz tańszych podzespołów, i rezygnowania z wielu wielu innych rzeczy byle tylko obniżyć maksymalnie koszt produkcji...
nie sugerowałbym się tym specjalnie...
w168, w203, w123
Awatar użytkownika
Jezyy
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 14 maja 2011, o 18:36
VIN:
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: Jezyy »

namco pisze:w w203 cały wlew mieści się obok wlewu paliwa. Tak mam zamontowany. żadnego dokęcania.
Czy kolega mógłby pochwalić się zdjęciem?

Pasowałem na parkingu przedłużkę od gazu i jakbym nie kręcił to bardzo nie chce się zmieścić obok wlewu paliwa. No chyba, że sam wlew jest przesunięty w inne miejsce?
Miecio C180, 129 KM, manual, 2000 r, sedan
magico
VIP
Posty: 451
Rejestracja: 13 wrz 2010, o 10:02
VIN:
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: magico »

Jezyy pisze:Czy kolega mógłby pochwalić się zdjęciem?

Pasowałem na parkingu przedłużkę od gazu i jakbym nie kręcił to bardzo nie chce się zmieścić obok wlewu paliwa. No chyba, że sam wlew jest przesunięty w inne miejsce?
Jezyy, na forum jest już to zdjęcie, chyba nawet w tym temacie gdzieś wcześniej :usmiech: jak znajdziesz to zobaczysz ,że wlew gazu pasuje idealnie bez żadnych komplikacji.

[ Dodano: 2011-06-05, 22:13 ]
....a zresztą... znalazłem to za Ciebie. proszę :

viewtopic.php?t=106&postdays=0&postorder=asc&start=75
c200 kompressor sedan avantgarde '01
Awatar użytkownika
Jezyy
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 14 maja 2011, o 18:36
VIN:
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: Jezyy »

Dzięki wielkie magico! :bravo: Na przeglądzie instalacji spróbuję nakłonić gazownika aby podjął wyzwanie zamontowania wlewu jak na zdjęciu.

Na zdjęciu także widać, że sporo masy uszczelniającej (to jakaś specjalna masa?) jest we wlewie. Ciekawe czy takie rozwiązanie jest trwałe?
Ostatnio zmieniony 8 cze 2011, o 01:05 przez Jezyy, łącznie zmieniany 1 raz.
Miecio C180, 129 KM, manual, 2000 r, sedan
misha1982
VIP
Posty: 995
Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: wroc

Post autor: misha1982 »

u mnie jest bez tej masy, jak nie zapomne zrobie ci tez zdjęcie. pozdro
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
magico
VIP
Posty: 451
Rejestracja: 13 wrz 2010, o 10:02
VIN:
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: magico »

u mnie też obeszło się bez masy uszczelniającej. nie jestem na 100% pewny ale patrząc na zdjęcie SC mam wrażenie ,że w sedanch przy wlewie jest trochę więcej miejsca i wlew gazu wchodzi bez najmniejszego problemu.
c200 kompressor sedan avantgarde '01
Prajmon
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 4 cze 2011, o 19:42
VIN:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Prajmon »

Wyczytałem w tym temacie, że wszystkie silniki benzynowe dobrze się gazują. Przynajmniej te co mnie interesują bo dopiero kupuję MB.
Chcę kupić coś z silnikiem do 2.0L bo będę to sprowadzał z Niemiec (do 2L taniej).
C180 1.8 (M271) 143KM
C200 1.8 (M271) lub 2.0 (M111) 163KM
C230 1.8 (M271) 192KM

Za kilka dni jadę oglądać auto z silnikiem 1.8 192KM i zastanawiam się czy silniki sprzedawane w Europie to te same co w USA? Bo widzę, że pleban ma auto z USA i jest OK. Pewnie tak, ale jak już piszę to chcę się upewnić.

A najważniejsze czego nie znalazłem na forum to informacje o silnikach z bezpośrednim wtryskiem. Oglądałem samochód z 2003 roku z oznaczeniem C200 CGI i mocą 170KM. Ktoś mi powiedział, że ten silnik to bezpośredni wtrysk, a takiego nie chciał bym gazować. Czy w SportCoupe W203 są silniki z bezpośrednim wtryskiem?
magico
VIP
Posty: 451
Rejestracja: 13 wrz 2010, o 10:02
VIN:
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: magico »

Panowie ( i Panie :haha: ) w ciągu ostatnich kilku tygodni dostałem kilka prywatnych wiadomości z zapytaniem o instalacje gazowe , pewnie z uwagi na fakt ,że zostawiłem w tym tematcie kilka opini i stąd moja prośba - piszcie na forum a nie na priv. odpowiem wam i ja i pewnie jeszcze kilka innych osób :oczko:
c200 kompressor sedan avantgarde '01
siwytd
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 26 cze 2011, o 06:36
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: siwytd »

witam.
niedawno zakupilem w203 kombi, 2.0l, 163km, asb, z instalacja lpg.
zrobilem juz kolo 3000 km i spalanie gazu w trasie jest okolo 11-12l, a po miescie jak jezdze normalnie to 16.5l, a jak probowalem oszczednie to 15.5l.
i tu moje pytanie - czy takie wartosci sa normalne?
poprzednio jezdzilem w202 kombi, 1,8l, 122km z asb i palil w miescie 13, a w trasie 9-10l gazu.
w w203 spalanie wydaje mi sie troche wysokie, ale zanim pojade na wymiane filterkow i regulacje to chcialbym wiedziec jak to wyglada u kogos z takim samym silnikiem, asb i najlepiej tez kombi :)
pozdrawiam i czekam na info
Ostatnio zmieniony 1 sie 2011, o 10:29 przez siwytd, łącznie zmieniany 1 raz.
C200T Kompressor, 163KM, 2002r
chcialem dobrze - wyszlo jak zawsze :)
Awatar użytkownika
Stefn
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 2 kwie 2011, o 20:12
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Stefn »

Przymierzam sie do zainstalowania LPG LandiRenzo Omegas. Ktoś z forumowiczów posiada taka instlację w swoim aucie? Koszt 3.5 kPLN. Bede wdzieczny za opinie.
S203 2.0 K
misha1982
VIP
Posty: 995
Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: wroc

Post autor: misha1982 »

Ja jedynie słyszałem o tej instalacji ze nie jest najlepsza, ale jak dobrze zainstalowana to pewnie bedzie smigać, dobrego gaz majstra potrzeba i bedzie ok. a nie myslałeś o BRC?? u mnie juz za 2700 gazownik montuje kombi/sedan. sportcoupe ok 3100 bo trzeba w bagazniku dłubać z butla w kole. Pozdrawiam
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
Awatar użytkownika
Stefn
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 2 kwie 2011, o 20:12
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Stefn »

Zastanawiałems się nad stagiem, za kórego krzykneli mi 3.3 kPLN. Dobrze napisałeś, instalacja lepsza-gorsza. Fachman sie liczy !
S203 2.0 K
misha1982
VIP
Posty: 995
Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: wroc

Post autor: misha1982 »

stag słyszałem ze ok, ale straszne ceny sobie krzyczą, u mnie taki zestaw kosztował niecałe 2,5 klocka, troche ponad pół roku temu, chyba ze przez to paliwo w góre ceny poszły, jak będe na serwisie to popytam, chociaz narazie nie ma po co jechac, no chyba ze za 10 tys na wymiane filterków puki gwarancja jest,
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
Yellow2008
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 1 cze 2011, o 13:47
VIN:
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Yellow2008 »

Co do STAGa'a to różne opinie wynikają z faktu że sam sterownik to mniej niż połowa sukcesu. BRC, LANDI dostaje się w zestawach. I tam mniej jest problemów. Gazownicy zakładający STAG'a robią promocje wciskając tanie tandetne wtryskiwacze lub reduktory których parametry są wątpliwe. Ja na przykład dostałem wtryski Valtek34 które powinny być stosowane w silnikach o mocy 35KM/cylinder. Regulacje i bajki nic nie pomogły zanim nie wymieniłem ich na Hana2100. To samo z reduktorem. KME Gold 350 co podobno da radę nawet 300 komiom przy mioch 197 zamrażał się.
Niektórzy zakładają LPG do grzecznej jazdy, a jak chcą poszaleć to przełączają na Pb. Dobrze założona instalacja pracuje zawsze bez problemu. Niestety wiem z doświadczenia że zakładając STAG'a trzeba patrzeć fachowcom na ręce. Jak nie chcesz spędzić na forum LPG trzech miesięcy to dopłać 1000zł i zakładaj BRC. Chociaż nawet wtedy jest ryzyko że gość będzie na Tobie eksperymentował.
Mercedes CLK 230Kompresor (A208 2001r)
dorek
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 17 mar 2011, o 19:29
VIN:
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: dorek »

napiszcie czy pali wam się Check bo ja mam BRC w w203 163 KM i juz byłem cztery razy za każdym razem mi podnoszą ilość gazu na górnych obrotach i dalej mi się pali. Gazu pali mi od 10,4 w trasie do 14 w mieście.
Zablokowany

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”