To teraz będziesz sie zastanawiał. Ja na dislu zrobię 300tys i sprzedam prawie jak po dotarciu ,a ty za chwilę będziesz myślał gdzie wyszykować silnik i to co zaoszczędziłeś wydasz u mechanioraWILU pisze:egzemplarz w stanie salonowym z przebiegiem 21 tys. km i dlatego nawet się nie zastanawiałem nad silnikiem.
Gaz w C200 Kompressor
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 978
- Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: ???????????/
-
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 27 lis 2008, o 14:44
- VIN:
- Lokalizacja: Wawa
ale dzisiaj na stacji w Wa-wie za litr benzyny krzyczą sobie 4.45, więc przestaje to być już śmieszne.
Nie rozumiem problemu..... Jak ktoś kupuje Merola to chyba go na to stać?! To nie jest alternatywa dla zagazowanej Astry tylko klasa premium a cena za benzyne mnóstwa ludzi jakoś nie dobija..... mnie przynajmniej wcale
Nie rozumiem problemu..... Jak ktoś kupuje Merola to chyba go na to stać?! To nie jest alternatywa dla zagazowanej Astry tylko klasa premium a cena za benzyne mnóstwa ludzi jakoś nie dobija..... mnie przynajmniej wcale
-
- VIP
- Posty: 978
- Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: ???????????/
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Zgadzam się, a co do gazu, to chyba Golf, bo Astra F z 96 z silnikiem 1.4 na 8 zaworowej głowicy i jednopunktowym wtrysku po mieście paliła 8-9 litrów w zależności od stylu jazdy._tata_ pisze:disla kupuję po 3,45 i jest git majonez Wiadomo ,że na benzynie jazda jest kosztowna, ale nigdy nie zagazował bym mojej bryki .Niektórzy wypowiadają się o jak o swoim przyjacielu a tu taka historia - gaz
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- iceman
- VIP
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 kwie 2008, o 13:59
- VIN:
- Lokalizacja: Leszno
Tu nie chodzi już o markę , przestańcie z tym stać cię na mercedesa to tankuj , bo sam mercedes już od dawna wypełnia lukę małolitrażowej oferty w każdej klasie , a C klasa to swojego czasu była najtańsza klasa merola , ja ma awersje do gazu , ale ja montować to ju coś nowego najnowszej generacji i policzyć czy warto , pytanie na jak długo , ile kilometrów rocznie , koszt instalacji , itd .
C 200 Kompresor Sport-Cupe 2001 r. ( 215 KM ) sequentronic
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
-
- VIP
- Posty: 978
- Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: ???????????/
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- VIP
- Posty: 54
- Rejestracja: 24 kwie 2008, o 10:22
- VIN:
- Lokalizacja: z południa
Poziom wiedzy większości dziennikarzy tego programu jest niestety żenujący. Nie sugeruję się takimi programami, a doświadczeniami użytkowników aut i fachowców z branży._tata_ pisze:W ubiegłym tygodniu w TVN Turbo
Przy przebiegach 15 tys. rocznie zwrot dobrej instalacji to ok. 2 lata, a przy 40 tys. po roku instalka jest zwrócona z nawiązką. Prosty rachunek ekonomiczny, nie trzeba tutaj filozofii. A argumenty, że droższy przegląd (70zł) są bezsensowne. Jakie są faktyczne dodatkowe koszty posiadania gazu to się zobaczy._tata_ pisze:koszt instalacji ,ale tej dobrej zwróci sie w momencie sprzedazy samochodu tzn lata gwarancji producenta plus około 3-4lat ,przy średnim rocznym przebiegu 15tys
P.S.
Instalacja założona. Teraz zobaczymy jak będzie się sprawować.
Założona tak jak chciałem, czyli ani w środku ani na zewnątrz nie ma śladu, że gaz jest w aucie
Ostatnio zmieniony 6 cze 2009, o 11:05 przez WILU, łącznie zmieniany 2 razy.
C 200 Kompressor
WDB2030451F172164
WDB2030451F172164
-
- Użytkownik
- Posty: 185
- Rejestracja: 2 kwie 2009, o 22:49
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
-
- VIP
- Posty: 228
- Rejestracja: 9 paź 2008, o 18:45
- VIN:
- Lokalizacja: KASZUBY
przy obecnym stanie cen benzyny, to jeżdząc na gazie oszczędzam miesięcznie ok 800 zł
co niektórzy mówią, że kogo stać na mb to i stać na paliwo do niego, może i racja, ale jak widziałem, że montowali LPG do mb W211 i do mb W220, no to takimi to raczej "biedaki' nie jeżdżą
co niektórzy mówią, że kogo stać na mb to i stać na paliwo do niego, może i racja, ale jak widziałem, że montowali LPG do mb W211 i do mb W220, no to takimi to raczej "biedaki' nie jeżdżą
Był: WDB2030451A119554
Jest: WDB2030451F002032
Jest: WDB2030451F002032
- iceman
- VIP
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 kwie 2008, o 13:59
- VIN:
- Lokalizacja: Leszno
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
widać, że niektórzy ubzdurali sobie to, że jak kogoś stać na Mietka to powinno go być stać na benzynę, nawet jak litr wachy kosztowałby 8 zł.
Panowie zejdźmy na ziemie. Jak ktoś jeździ 15 tyś rocznie to jasne, że gazu nie ma sensu zakładać i myśle, że żadko kto wtedy ten gaz zakłada. Jak ktoś smiga po 50 tyś rocznie to po co przepłacać i nabijać kieszenie politykom i innym oszustom szukającym okazji aby wyrolować przeciętnego obywatela.
Mercedes to też samochów, więc najzwyklejsze urządzenie mechaniczne, więc z gazem, czy bez nie ma to większego znaczenia.
Panowie zejdźmy na ziemie. Jak ktoś jeździ 15 tyś rocznie to jasne, że gazu nie ma sensu zakładać i myśle, że żadko kto wtedy ten gaz zakłada. Jak ktoś smiga po 50 tyś rocznie to po co przepłacać i nabijać kieszenie politykom i innym oszustom szukającym okazji aby wyrolować przeciętnego obywatela.
Mercedes to też samochów, więc najzwyklejsze urządzenie mechaniczne, więc z gazem, czy bez nie ma to większego znaczenia.