bla bla bla po co gaz po co to po co tamto. Temat jasny więc i odpowiedź powinna takowa być.
Jak pisał jarod 32.Najważniejszy sprawny silnik.
Co może mieć problemy na gazie to silnik CGi kompresor bo ma bezpośredni wtrysk paliwa i tu może to nie chodzić.Cała reszta jeździ normalnie.
Ja mam 1,8 kompresor m271 i zero różnicy w eksploatacji na pb i LPg,znajomy miał clk bodajże 2,3 kompresora i też latało dopóki na drzewie nie zostawił. Potrzebne tylko lepsze wtryski gazowe żeby przy doładowaniu były wydajne. Olej wymieniać regularnie co 10 tys i dbać o układ zapłonowy co zresztą i przy PB powinno się robić.Jak ktoś chce lać i nic nie wymieniać niech kupi nowe
Jaki najlepszy silnik pod gaz?
Moderator: Dziki Mar
- mariusz361
- Użytkownik
- Posty: 148
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 20:51
- VIN:
- Lokalizacja: śląskie
-
- VIP
- Posty: 88
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 17:31
- VIN:
- Lokalizacja: Bydgoszcz
przymierzam się do zakupu w203 właśnie pod instalację gazową. Wszedłem na ten wątek i szok! Czytałem o silnikach m271 i piszą że strasznie awaryjne co prawda już wybrałem sztukę którą chcę obejrzeć, ale trochę zwątpiłem. Nie kupuję nowego auta wiadomo, że może był malowany cyz nawet po jakimś delikatnym dzwonie, ale chyba chodzi o to żeby dobrze jeździło a nie że ryska czy wgniotka. Przynajmniej ja mam taki priorytet. Dążę do jednego pytania czy silnik 2.0 i 1.8 to ten sam symbol m271? Czy poza mocą jest jakaś różnica w pracy tego silnika? Mam na oku 1.8 kompresor źle czy dobrze do LPG?
Mercedes W203 sedan Elegance WDB2030461F471606 1.8 Kompressor 105kW
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
- dm24
- Użytkownik
- Posty: 69
- Rejestracja: 19 lis 2014, o 00:20
- VIN:
- Lokalizacja: Lbn