LPG W203 - C240 2.6 V6 - Jaka instalacja najlepsza??
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 wrz 2013, o 09:19
- VIN:
- Lokalizacja: WKZ
LPG W203 - C240 2.6 V6 - Jaka instalacja najlepsza??
Witam ! Posiadam c240 z 2001 roku od miesiąca i zastanawiam się nad założeniem LPG.Bedzie to moje pierwsze auto z instalacją LPG więc nie wiem co i jak . Podobno polecają BRC .Czy sprawdzi się w w moim C240????Proszę o podpowiedzi co i jak na co zwrócić uwagę przy montażu , o co pytać .
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2013, o 09:59 przez Michal1980, łącznie zmieniany 1 raz.
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Po pierwsze zajrzyj do przywitalni bo taki wymóg jest. Uzupełnij też stopkę Jezeli chodzi o poradę specjalistyczna o instalacji do tego silnika zadaj pytanie na forum lpg. Generalnie na tym forum takie instalacje to dziecko niechciane. Myślę że jak ktos ma instalke w tym silniku to sie pochwali odczuciami. Generalnie brc jest polecane. Ja np. mam staga ale tez i silnik m271 czyli zupelnie inna jednostke. Zadzwon po warsztatach i zanotuj co Ci proponują a potem na forum LPG zapytaj o opinię o tych komponentach i ich zastosowaniu do tego silnika . Mozesz w tym dziale zobaczyc sobie polecone warsztaty i co tam zaproponuja i za ile. Mnie instalacja zwraca sie po 10 miesiacach. Zależy ile jeździsz.
[ Dodano: 2013-09-19, 10:10 ]
http://lpg-forum.pl// może tu spytaj o opinię o danych instalkach co Ci zaproponują
[ Dodano: 2013-09-19, 10:10 ]
http://lpg-forum.pl// może tu spytaj o opinię o danych instalkach co Ci zaproponują
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:10
- VIN:
- Lokalizacja: Wwa
Warto dodać, że tylko na forach o mercedesowychsupi pisze: Generalnie brc jest polecane.
W szerszych kręgach bardziej polecane (jeśli chodzi o montaż w Polsce) są proste zestawy oparte na polskich sterownikach, czyli właśnie stag czy lpgTECH. Ale krąży legenda, że gdzieś na śląsku jest jeden przyzwoity monter brc
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Właśnie dlatego nie mądrzylem sie tylko polecam forum specjalizujące się w temacie
[ Dodano: 2013-09-19, 12:04 ]
Ja w ogóle jestem zdania ze co krajowe to lepsze Poza tym ja jestem zadowolony z dzialania staga którego mialem tez we wcześniejszym aucie.
[ Dodano: 2013-09-19, 12:04 ]
Ja w ogóle jestem zdania ze co krajowe to lepsze Poza tym ja jestem zadowolony z dzialania staga którego mialem tez we wcześniejszym aucie.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- VIP
- Posty: 98
- Rejestracja: 12 kwie 2011, o 21:52
- VIN: WDB2030351A335004
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Stag bardzo dobrze spisuje się w mercedesach, w młodszych autach warto sięgnąć po Stag300Premium, w starszych powyżej 10 roku wystarczy Stag4. LPG Tech to młodsze dziecko Staga (jeden z ich inżynierów pracuje na siebie). Ma jeszcze wiele niedociągnięć i bardziej skomplikowany w kalibracji (mający więcej doświadczenia w gazie poradzi sobie).
Wtryski obowiązkowo Baracuda lub Hana2000 z kubkiem filtrującym (jak nie chcecie wymieniać wtrysków po 30tyskm).
Reduktor - zależy od mocy. ACR01(czerwony mocniejszy) firmy AC trochę "niedopracowane" np plastykowe wyjścia wodne-lubią pękać (podobnie KME), niestabilne ciśnienie, niezbyt płynna regulacja ciśnienia w ACR01. Tak do max 200KM jeszcze obleci cociaż piszą do 250KM. KME Gold też wymięka przy 200KM . Magic3 Power jest do 350KM i daje rade w dużych pojemnościach (wiem z doświadczenia), ich jedyny minus czasami puszcza oring wewnętrzny i gaz idzie do układu chłodzenia (mnie na ok500szt trafiło się 3szt). Moim zdaniem to mniejsze zło niż pękanie kolanek wodnych przy reduktorze i nagła utrata płynu chłodzącego.
Te urządzenia głównie montuję , sam je mam u siebie i jest już sporo klientów zadowolonych z tych zestawów.
Wtryski obowiązkowo Baracuda lub Hana2000 z kubkiem filtrującym (jak nie chcecie wymieniać wtrysków po 30tyskm).
Reduktor - zależy od mocy. ACR01(czerwony mocniejszy) firmy AC trochę "niedopracowane" np plastykowe wyjścia wodne-lubią pękać (podobnie KME), niestabilne ciśnienie, niezbyt płynna regulacja ciśnienia w ACR01. Tak do max 200KM jeszcze obleci cociaż piszą do 250KM. KME Gold też wymięka przy 200KM . Magic3 Power jest do 350KM i daje rade w dużych pojemnościach (wiem z doświadczenia), ich jedyny minus czasami puszcza oring wewnętrzny i gaz idzie do układu chłodzenia (mnie na ok500szt trafiło się 3szt). Moim zdaniem to mniejsze zło niż pękanie kolanek wodnych przy reduktorze i nagła utrata płynu chłodzącego.
Te urządzenia głównie montuję , sam je mam u siebie i jest już sporo klientów zadowolonych z tych zestawów.
-
- Użytkownik
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:10
- VIN:
- Lokalizacja: Wwa
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
-
- expert
- Posty: 2754
- Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
mrbraindeath, zobaczyłem te posty i nie można powiedzieć, że się rozpadł. Mówiąc w przenośni auto "broniło się" przed gazem LPG Sam irekgaz przyznał, że popełnił błąd w instalacji przy mapowaniu. Chyba o to Ci chodzi?
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 wrz 2013, o 09:19
- VIN:
- Lokalizacja: WKZ
GAZZZ
Założyłem i mam nadzieje że dokonałem dobrego wyboru BRC : Reduktor BRC Genius 1500
Zbiornik Stako 53
Wielozawór BRC 225/30
SQ P/D V-6
Teraz za jakieś 1000 km na ewentualne poprawki (doregulowanie) uzytkuje instalke 150 km i jak narazie odczułem tylko delikatny spadek MOCY- wolniej wchodzi na obroty(mam nadzeieje że to poprawią)
Zbiornik Stako 53
Wielozawór BRC 225/30
SQ P/D V-6
Teraz za jakieś 1000 km na ewentualne poprawki (doregulowanie) uzytkuje instalke 150 km i jak narazie odczułem tylko delikatny spadek MOCY- wolniej wchodzi na obroty(mam nadzeieje że to poprawią)
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
No to chyba do poprawy, ponieważ w żadnym aucie z gazem nie miałem tak aby wolniej wchodził na obroty. Teraz przy STAG nie ma w ogóle różnicy PB/LPG
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- VIP
- Posty: 98
- Rejestracja: 12 kwie 2011, o 21:52
- VIN: WDB2030351A335004
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Autko śmiga jak lalunia.mrbraindeath pisze:Wrocil irekgaz.. ten ktoremu sie rozlecial M271 po montazu LPG i twierdzil ze to nie od gazu
Tobie się chyba mózg rozleciał
Nie zaczynaj znowu bo cię moderator wykasuje
Ten dział nie jest tu po to abyś się wymądrzał.
Jak ktoś będzie potrzebował porady możecie pisać na priv.
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2013, o 20:31 przez irekgaz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 wrz 2013, o 09:19
- VIN:
- Lokalizacja: WKZ
LPG
Muszą poprawić i tyle, a te części mam dobre wmontowane czy jakaś padaka???
-
- VIP
- Posty: 98
- Rejestracja: 12 kwie 2011, o 21:52
- VIN: WDB2030351A335004
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- expert
- Posty: 2754
- Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa