LPG W203 - C240 2.6 V6 - Jaka instalacja najlepsza??

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

slepy
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 21:46
VIN:
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: slepy »

miałem wczesnic brc w c230 kompressor smigał jak ta lala róznica była odczuwalna dopiero podczas przyspieszania przy duzej predkosci powyzej 160km/h przejechał na instalacji 95 tys i nic nie robiłem zero problemów montowałem siechnice kolo wrocka
Sławek
Mercedes W203 2000 sedan Clasic
129KM
Michal1980
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 wrz 2013, o 09:19
VIN:
Lokalizacja: WKZ

Kontrolka check(ten silniczek)

Post autor: Michal1980 »

Kontrolka check(ten silniczek) zapaliła mi się i auto jeżdzi tylko na benzynie nie chce się przełączyć na lpg. Co to??
Michał - Mercedes W203 c240- 2.6 V6- 170
VIN WDB2030611F007134
album_personal.php?user_id=9311
Awatar użytkownika
xandercage14
VIP
Posty: 144
Rejestracja: 28 cze 2013, o 16:05
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: xandercage14 »

LPG :wysmiewacz:
C230K SportCoupe Semi Lift

viewtopic.php?p=141653#141653
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

No przecież miałeś jechać do poprawki. Jest to raczej problem z instalką. Czyli problem montera. Albo niedbala instalacja, albo sterownik zle ustawiony albo nie nadaje sie do tego silnika. Ja na stagu zrobiłem na razie 12kkm i ok. Bez bledow.
Michal1980
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 wrz 2013, o 09:19
VIN:
Lokalizacja: WKZ

Instalka

Post autor: Michal1980 »

Byłem na poprawkach i wszystko OK gites.Przyśpiesza wchodzi na obroty Igła. Ale zrobiłem 600 km i tu masz błąd zapala się SILNICZEK i jazdy niema .Na PB wszystko OK.Ale silniczek się świeci K......
Michał - Mercedes W203 c240- 2.6 V6- 170
VIN WDB2030611F007134
album_personal.php?user_id=9311
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

No to poprawili. A chociaż podczas jazdy sprawdzali parametry pracy układu i silnika przy różnych obciążeniach? Odnoszę wrażenie, że nie trafiłeś na wirtuozów tematu.

Słuchaj, a weź zobacz czy po prostu coś się nie odlutowało lub odpadło - jakiś kabelek. Dobrze obejrzyj okablowanie. Ewentualnie może padła sonda. Myślę, że tak czy inaczej niech się po głowie podrapią. Jak do mojego założyli, to ok. 1h trwało strojenie sprzętu i to statycznie oraz dynamicznie.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, o 08:26 przez supi, łącznie zmieniany 3 razy.
Michal1980
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 wrz 2013, o 09:19
VIN:
Lokalizacja: WKZ

LPG

Post autor: Michal1980 »

Silniczek zgasili auto jeździ :):) ma buta :) i mam nadzieje że już się nie zapali, ale to fakt muszę wymienić świece i tu miał rację ten gazownik > Wymienię i zobaczymy . Ale jak się zapali znów i to po wymianie świec to mi pewnie powie że przewody .Itd :zly: :zly:
Michał - Mercedes W203 c240- 2.6 V6- 170
VIN WDB2030611F007134
album_personal.php?user_id=9311
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Czyli co? Wypadanie zapłonu? To silnik nierówno musiał chodzić. Nie pisałeś o tym. Wymień świece bo i tak do gazu powinny być świeże. Zobaczymy, ale nie sądzę aby to było zwiazane ze swiecami.

[ Dodano: 2013-09-30, 15:26 ]
Dla mnie jak teraz żadnego elementu nie trzeba było wymieniać, tylko coś poprawić, to albo niestaranna instalacja albo dostroić tego dobrze nie potrafią. No tak mi się wydaje. Ale świece wymień na normalne przeznaczone do tego modelu (bez wygłupiania się w jakieś specjalne do LPG).
XVS
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: 4 gru 2012, o 17:46
VIN:
Lokalizacja: Dolny Śłąsk

Post autor: XVS »

Michal1980 pisze: Ale jak się zapali znów i to po wymianie świec to mi pewnie powie że przewody .Itd
dobry gazownik, jak to ładnie ująłeś od razu powinien polecić założenie nowych kabli i świec, oraz filtra powietrza. Strojenie instalacji na padniętych świeczkach, czy kablach z przebiciem, to porażka. Świece polecam bez względu na to, czy silnik jest zasilany gazem, czy tylko PB irydowe. Znajdziesz w katalogu NGK do twojego modelu ( tylko maed in Japan, żadne turkey) czy Denso.
Na razie sympatyk. Chciałbym zostać posiadaczem W204 C 180 lub C 200 z silnikiem benzynowym.
Obecnie od siedmiu lat B5 FL automat 1,9 TDI 130 KM
Michal1980
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 wrz 2013, o 09:19
VIN:
Lokalizacja: WKZ

Swiece

Post autor: Michal1980 »

Zamówiłem już ŚWIECE BOSCH Platin Ir

[ Dodano: 2013-09-30, 16:39 ]
Oczywiście normalne do mojego modelu żadne tam LPG
Michał - Mercedes W203 c240- 2.6 V6- 170
VIN WDB2030611F007134
album_personal.php?user_id=9311
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Na Denso szkoda pieniędzy. Tylko NGK :ok: Bosch to chyba dla MB robi.
Michal1980
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 wrz 2013, o 09:19
VIN:
Lokalizacja: WKZ

C240

Post autor: Michal1980 »

Witam ponownie! mam pytanie czy rano jak odpalam moje W203 jest zimny silnik i po przełączeniu z benzyny na gaz ,śmierdzi gazem w samochodzie . Czy to normalne??
Michał - Mercedes W203 c240- 2.6 V6- 170
VIN WDB2030611F007134
album_personal.php?user_id=9311
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Nie powinno śmierdzieć w aucie..........................no chyba że auto stoi i spaliny "zaciągnie" przez nawiew. Słuchaj nie pamiętam jak obecnie radzą sobie reduktory z odprowadzeniem tego śmierdzącego oleju, co się gromadzi w nich. Kiedyś się odkręcało taki spust i już........wyciekł w dół i koniec, a teraz nie wiem. Generalnie ja nie mam takiego problemu.....................no chyba na działce jak stoi z pracującym silnikiem i wiatr zawieje to sporadycznie coś czuć. Jak masz wątpliwości, to podjedź na zwykłą stację diagnostyczną co ma uprawnienia do gazu i niech ci miernikiem instalację sprawdzą, czy jakiejś chały nie ma na połączeniach.
misiekmerc
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 7 lis 2013, o 20:27
VIN:
Lokalizacja: Września

Post autor: misiekmerc »

Witam, zakupiłem MB C320 4matic 218PS z 2002r z instalacją gazową STAG 300 i powiem wam tylko jedno, brak różnicy na piliwie czy gazie, nawet gdy zimny, nic a nic nie czuć gdy przechodzi na gaz, jestem mega zadowolony, MB rwie jak powinno :mb: :ok:
Michał
Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

Też Cię kochamy :glupek:
Poczytaj regulamin, zanim dostaniesz między oczy od Zielonego.
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”