Lubryfikator od A do Z
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 49
- Rejestracja: 24 sty 2013, o 21:06
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice GE
Lubryfikator od A do Z
Co sadzicie o smarowaniu zaworow w MB? Gdzie podlaczyc wlot lubryfikatora w M112? Czy nie zaszkodzi to mechanizmowi zmiennych kanalow,czy nie zabrudzi kolektora? Mnie osobiscie przekonala reklama V-LUBE i zdecydowalem sie na zakup. Koszty sa stosunkowo niewielkie a same zalety (pod warunkiem ze to dziala i ze jest poprawnie zabudowane).
WDB2030611F274860 do roboty i cos na niedziele ZFA126A0003105432
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Nie jestem pewien czy w MB ma to sens .. Ale to powinni wiedzieć praktykujący "gazownicy". Nie wierz reklamom .. bo wg nich , jak rano nie walniesz garści suplementów , to wieczora nie dociągniesz .. Popytaj na forum LPG.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- VIP
- Posty: 995
- Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: wroc
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
olo79, lubryfikator nie jest potrzebny do silników z hydrauliczną regulacją zaworów.
Powiem tak, zamiast lubryfikatora, to niech Ci gazownik ustawi tak instalację, że przy dużych obrotach i obciążeniach będzie dodawana benzyna z wtryskiwaczy benzynowych - lepsze rozwiązanie i bez ingerencji w jakieś dodatkowe urządzenia ( w naszym przypadku ).
Ja osobiście ustawiłem sobie bez mieszania LPG/Benzyna bo jeżdżę spokojnie, nie gazuję itp. Ale jak lubisz zmieniać biegi powyżej 4500 obrotów to można ustawić aby była dodawana benzyna ( powiedzmy procentowo będzie to 5-8 % ) niby niewiele ale już poprawia dynamikę i smarowanie w pewnym sensie. A dodatkowo lepiej wpływa na korekty.
Podsumowując odpuść lubryfikator i dodaj zawartość benzyny w dużych zakresach.
Spalisz na 100 km. 1 litr benzyny max.
Jak nie założyłeś jeszcze LPG to polecam BRC lub mój zestaw ze sterownikiem Q-box Stag 4.
I jak masz zakładać to tylko z poleconych warsztatów na LPG-Forum ( tam druciarstwo jest tępione).
Już poprawiałem instalację po 2 zakładach a po trzecim to wymieniłem pół instalacji ;p.
tu Jord ma rację,jarod32 pisze: Nie wierz reklamom
Powiem tak, zamiast lubryfikatora, to niech Ci gazownik ustawi tak instalację, że przy dużych obrotach i obciążeniach będzie dodawana benzyna z wtryskiwaczy benzynowych - lepsze rozwiązanie i bez ingerencji w jakieś dodatkowe urządzenia ( w naszym przypadku ).
Ja osobiście ustawiłem sobie bez mieszania LPG/Benzyna bo jeżdżę spokojnie, nie gazuję itp. Ale jak lubisz zmieniać biegi powyżej 4500 obrotów to można ustawić aby była dodawana benzyna ( powiedzmy procentowo będzie to 5-8 % ) niby niewiele ale już poprawia dynamikę i smarowanie w pewnym sensie. A dodatkowo lepiej wpływa na korekty.
Podsumowując odpuść lubryfikator i dodaj zawartość benzyny w dużych zakresach.
Spalisz na 100 km. 1 litr benzyny max.
Jak nie założyłeś jeszcze LPG to polecam BRC lub mój zestaw ze sterownikiem Q-box Stag 4.
I jak masz zakładać to tylko z poleconych warsztatów na LPG-Forum ( tam druciarstwo jest tępione).
Już poprawiałem instalację po 2 zakładach a po trzecim to wymieniłem pół instalacji ;p.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2014, o 11:36 przez Gabrielll, łącznie zmieniany 1 raz.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 49
- Rejestracja: 24 sty 2013, o 21:06
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice GE
mam brc ale to tansze-to gdzie bodajrze nie mozna dotrysku ustawic-takze nic z tego. Na gazie zrobilem juz 40tkm i tez moge powiedziec ze wszystko chodzi ale pytanie jak dlugo. Po mojej jezdzie wyczynowej padl mi simmering na wale-niestety od strony skrzyni. Lubryfikator drogi nie jest a przynajmniej uspokoi moje sumienie. Nie usmiecha mi sie panowanie kasy w zawory, gniazda, uszczelniacze i ten caly kram.
A co ma do tego hydrauliczna regulacja? Chodzi o wytrzymalosc gniazd, prowadnic i samych zaworw. To ze hydraulika dostosuje luz to ok ale gniazda nie sa wieczne tzn nieskonczone. Jezeli wybijaja sie regularnie to ok ale szelkie niejednorodnosci prodadza do ucieczki potrzebnej nam wszystkim matki-kompresji.
A co ma do tego hydrauliczna regulacja? Chodzi o wytrzymalosc gniazd, prowadnic i samych zaworw. To ze hydraulika dostosuje luz to ok ale gniazda nie sa wieczne tzn nieskonczone. Jezeli wybijaja sie regularnie to ok ale szelkie niejednorodnosci prodadza do ucieczki potrzebnej nam wszystkim matki-kompresji.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2014, o 19:47 przez olo79, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2030611F274860 do roboty i cos na niedziele ZFA126A0003105432
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
olo79, wiesz .. tak na marginesie .. to po co nas zapytałeś skoro już wcześniej postanowiłeś to zamontować ?? A z mojego doświadczenia (posiadam uprawnienia na montaż LPG .. aczkolwiek teraz nie praktykuję) są silniki które się nadają do konwersji i są takie które się nie nadają .. i żadne czary mary pod tytułem lubryfikator nie pomogą. Mercedes jest w grupie nadającej się , bo to solidny motor . Jak nie masz co z kasą robić, doinwestuj forum , ale nie baw się w coś co kilkoma kroplami iluzorycznie ma wspomóc silnik .. a przy przedawkowaniu (o co nie jest wcale trudno) zapcha katalizator etc....
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 wrz 2013, o 09:19
- VIN:
- Lokalizacja: WKZ
lpg-olej
Już bez zakładania nowego tematu.
A prawda to ,że przy LPG silnik bierze więcej oleju??
Mi się nie podoba trasa -jazda z prędkością 100-160 a i potrafi 1l na 1000km .
W mieście wszystko OK
Normalne to????
A prawda to ,że przy LPG silnik bierze więcej oleju??
Mi się nie podoba trasa -jazda z prędkością 100-160 a i potrafi 1l na 1000km .
W mieście wszystko OK
Normalne to????
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Wszystko zależy od stanu silnika. Nie jest powiedziane , że gaz jest winny.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 wrz 2013, o 09:19
- VIN:
- Lokalizacja: WKZ
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Dobrze zbadać stopień kompresji. Stan uszczelniaczy zaworowych . To tak ogólnie .. Koledzy znający lepiej te silniki może coś dodadzą ..
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 49
- Rejestracja: 24 sty 2013, o 21:06
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice GE
Kupilem bo tak doradzil mi mechanik. Dozujac 1:1000 raczej nic nie zapcham. Owszem lepszym rozwiazaniem byloby BRC plug&play z mozliwoscia mieszania gazu i benzyny, ale niestety za rada gazownika dalem sobie wepchnac zwykly BRC Sequent. Co do tematu to nie chodzi o to czy silnik wytrzyma gaz bo w to nie watpie-zwlaszcza ze insalacja gazu chodzi dosc dobrze-ale o to jak wydluzyc jego eksploatacje. I nie o to czy bedzie chodzil a jak bedzie chodzil. Chcialbym sprostowac ze dobrze wyregulowany gaz silnikowi nie szkodzi - jedyne co dostaje po d.. to glowica. Nie chce miec za dwa lata silnika z klepiacymi zaworami, pozerajacego przez wywalone prowadnice i uszkodzone gniazda olej. Tymbardziej ze mam gdzie jezdzic i czesto zamiatam na ostatnim biegu pod czerwone na obrotomierzu. I tu nasowa sie pytanie-gdzie to podpiac. Ma ktos moze jakis sprytny schemat przepustnicy do M112 i kolektora dolotowego?
WDB2030611F274860 do roboty i cos na niedziele ZFA126A0003105432
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
-
- Użytkownik
- Posty: 49
- Rejestracja: 24 sty 2013, o 21:06
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice GE
I dlatego sie ciesze ze to byla instalacja na niemcy i ten rzemieslnik nie mogl calkowicie marketingowo sie popisac. Chodzi mi o to ze nie mogl jak w Polsce zakladac co chce tylko mosial zalozyc caly kit z BRC. Widac musze sie przestawic i klikac powyzej 4000 na bezyne. Swoja droga moze Sequent daje taka mozliwosc? Wie ktos?
WDB2030611F274860 do roboty i cos na niedziele ZFA126A0003105432
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice