Montaż LPG Mercedes W203 2.0

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

burczek
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 3 lis 2014, o 14:11
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Montaż LPG Mercedes W203 2.0

Post autor: burczek »

Cześć, ja w temacie, chciałbym was prosić o pomoc w wyborze instalacji oraz warsztatu do montażu LPG do W203 2.0. Poczytałem tu sporo tematów na forum ale powiem szczerze że nie za dużo z nich zrozumiałem, także byłbym wdzięczny za waszą pomoc;)
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Polecam szczególnie:

STAG i inne składaki:
http://www.gcstuning.pl/ - Struna pod loginem na LPG Forum, ogromna wiedza

BRC:
http://www.egp.pl/

Ogólnie polecam zalogować się na LPG forum jak masz zamiar zakładać LPG, wpisz dane auta i poproś o opinię jakie podzespoły. Uzyskasz dokładne elementy jakie zamontować i będziesz zadowolony. Tam Cie nikt nie wystawi i prawdę Ci powie.

Ogólnie auto nadaje się do gazowania i da się porządnie ustawić.

Jak coś chcesz wiedzieć więcej to pisz.
Ja polecam Staga Q-boxa lub BRC ale o tym dowiesz się na http://lpg-forum.pl/stag.html
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Polecam każdą markową instalację. Większy nacisk postawił bym na warsztat wykonujący montaż. Kiepski "gazownik" spieprzy najlepszą instalację , przysporzy nam siwych włosów, i uszczupli mocno zasoby finansowe. Lepiej na starcie więcej zapłacić i mieć spokój, jak "oszczędzić" i bujać się od "flachowca do flachowca". Dodam też , że auto musi być 100% sprawne. Każde niedomaganie "na gazie" będzie razy 10 ..
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

jarod32 pisze:Większy nacisk postawił bym na warsztat wykonujący montaż
święta prawda, odczułem na własnej skórze aż się sam nauczyłem :zacieszacz:
jarod32 pisze:Każde niedomaganie "na gazie" będzie razy 10 ..
i tutaj burczek, musisz wziąć sobie to do serca
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
Primusis
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 14:05
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Primusis »

No to i ja dorzucę coś od siebie;) Ogólnie do tego motoru to sekwencja, to po pierwsze;) Najlepsza obecnie cena do jakości. Co do marki, najtańszy będzie STAG, do tego wtryski HANA lub Dragony, tylko że STAG to składak. W podobnej cenie do Staga masz Lovato Smart, i moim zdaniem to jest bardzo dobry wybór, miałem swego czasu Lovato, tylko że w BMW i jeździło bez zarzutu;) Z wyżeszj półki to Landi Renzo albo polecane przez kolegę Gabrielll, BRC i w tym przypadku to będzie Sequent 24. Co do warsztatu, ja z czystym sumieniem mogę polecić Energy Gaz w Warszawie na Gocławiu które się tu pojawiło w linku pod BRC, montowałem u nich 4 samochody ( te z podpisu;) i kolejny też będzie tam;D Grunt przy instalacji to dobry i ogarnięty gazownik;)
Ostatnio zmieniony 3 lis 2014, o 22:26 przez Primusis, łącznie zmieniany 1 raz.
EX: W201 2.0 diesel
W124 2.0 D
W210 300 TD
W202 2.8 Sport PB+LPG
W210 2.6 PB+LPG
Obecnie
W203 1.8 PB+LPG 2007 r combi
CLK 200 2002 r PB+LPG
burczek
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 3 lis 2014, o 14:11
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: burczek »

Dzięki za wasze zaangażowanie, nawet nie sądziłem że będzie aż tak duże;) Oszczędzać raczej nie zamierzam. Poczytam w takim razie na temat Energy i zobaczę, pewnie jeszcze dziś do nich zadzwonię bo nie ukrywam że zależy mi na tym aby w miarę szybko zagazować ten samochód bo szykują mi się wyjazdy za granicę a jak patrzyłem na ceny PB np na Słowacji czy na Węgrzech to średnio to wygląda;) Pomyślę tez nad instalacją, może oni tez coś doradzą. Jak będę wiedział coś więcej to dam wam znać:)
tepe
VIP
Posty: 70
Rejestracja: 2 gru 2013, o 15:52
VIN:
Lokalizacja: BB

Post autor: tepe »

Pomyśl jeszcze o instalacji 5 generacji z wtryskiem w fazie ciekłej. Aktualnie ceny mocno spadły i można ją zainstalować <5000 zł .

- lepsze działanie
- mniej serwisowania
- więcej mocy niż na benzynie...
C 180 sport coupe 07.2002, 143 km, m271, manual
WDB2037461A403365
Awatar użytkownika
Primusis
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 14:05
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Primusis »

Tylko tak moim zdaniem to V generacja do tego auta to zbędny luksus, jest o wiele droższa a nie wykorzysta w pełni potencjału. Jak byś miał chociaż 3.2 albo coś od AMG to faktycznie;) Ale tu wystarczy dobra sekwencja u dobrego fachowca, lepiej chyba kupić droższą sekwencję.
EX: W201 2.0 diesel
W124 2.0 D
W210 300 TD
W202 2.8 Sport PB+LPG
W210 2.6 PB+LPG
Obecnie
W203 1.8 PB+LPG 2007 r combi
CLK 200 2002 r PB+LPG
burczek
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 3 lis 2014, o 14:11
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: burczek »

Tak jak pisałem zależało mi na czasie i w tym wypadku Energy Gaz okazało się idealnym wyjściem ponieważ już jestem po montażu;) Warsztat tak jak pisałem wybrałem według waszego polecenie Energy, za co wielkie dzięki;)

Co do instalacji zastanawiałem się między BRC a Lovato, ze względu na ceną a podobne parametry wybór padł na Lovato Fast. Co do samego montażu to jestem bardzo zadowolony. Auto zamontowane w kilka godziny, sprawnie bez problemów. Potem jeszcze było ustawianie podczas jazdy i auto jeździ super.

W tym tygodniu już wyjeżdżam więc będzie okazja aby je sprawdzić w długich trasach. Jak dam radę to dam znać jak LPG się sprawuje. Mam też kilka zdjęć z montażu więc wam podrzucam.

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Jak możesz pokaż zdjęcie pod pokrywą jak Ci się wwiercili :haha:
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
burczek
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 3 lis 2014, o 14:11
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: burczek »

Wiesz co może być trochę trudno, bo zdjęcia mam od nich, zrobione w warsztacie. Jak znajdę trochę czasu to postaram się podrzucić. A co do nawiertów to też gdzieś wyczytałem że kolektor musi być zdjęty więc tak obserwowałem i zdejmują kolektor przy montażu do wiercenia;)
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Energy tak. Oni są ogarnięci... mi nie zjedli w innym zakładzie i bylem zły. Ale jest dostęp i miarę dobrze wyszło
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
marulek85
VIP
Posty: 95
Rejestracja: 28 mar 2014, o 21:10
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marulek85 »

Cześć a tak na marginesie to czy LPG jescze wogóle się opłaca przy dzisiejszej cenie benzyny na poziomie poniżej 5zł?
C200 KOMPRESSOR 2004r. avantgarde+pakiet sport
WDB2032421F610445-SPRZEDANY
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Koszt na 100 km:

LPG ok +-12 litrów = ok 31 zł
Benzyna ok +- 11 litrów = ok 52 zł

Kolego masz prawie dwa razy taniej. Głupie pytanie w sumie zadałeś :dokuczacz:
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

?Gabrielll, ja bym dyskutował na temat tego porównania zużycia. 11 do 12? Wybacz, ale ja nie uwierzę, że na tym samym odcinku, przy takim samym stylu jazdy 4 generacja zasilania LPG sapli TYLKO o litr więcej. Wg mojego doświadczenia będzie to około 11 do 16. No i w kalkulacji trzeba będzie uwzględnić koszt montażu oraz roczny przebieg. Bo jeśli ktoś robi 5000 km rocznie, to niech sobie na starcie daruje. :-)
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”