Montaż LPG Mercedes W203 2.0

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Krasicki, a może najpierw do przywitalni a następnie stopka z danymi auta aby było wiadome o czym mowa ?
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Krasicki pisze:Słuchajcie czy montowalibyście do Merca Zenit?
Już jeden zamontował, zapytaj go :wysmiewacz: , Nie polecam. Już bardziej Techa,BRC,STAG.

supi, mi akurat trafiło się autko średnio zadbane mechanicznie i teraz soą tego skutki ( trochę wymiany części z mojej strony )
Zajmuję się regulacją LPG, i jak dla mnie nie jest w porządku jak auto 2 litrowe pali 16/100 dlatego ciekawi mnie jakie masz korekty...
Ustawiałem audi V6 ponad 200 koni i to ona pali 16-18. Już zostawmy to spalanie, ważne, że jeździ i się nic nie psuje :ok: .
Co do 4 generacji - nie mamy wpływu podczas regulacji na zmniejszenie lub zwiększenie spalania zachowując poprawne parametry. Teksty gazmenów typu " przyjedź, to Ci wyreguluję LPG aby mniej palił " - to bzdura !!!. Albo ustawiamy auto poprawnie i spalanie jest nieco większe albo uprawiamy druciarstwo - czyli ingerowanie w mapy, mnożniki itp. przy czym silnik dostaje złą dawkę paliwa i albo jeździmy na ubogo albo na bogato i tyle. A wiadomo, jak LPG nie jest ustawione pod parametry beny to jest straszna lipa.

O oszczędności się już nie wypisuje bo żal :glupek: - nikt nikogo nie namawia a kalkulacja jest prosta.

A i jeszcze jedno, supi, tak sobie myślę... i ja to chyba w sumie nie stoję w takich strasznych korkach. Coś się przykorkuję ale nie ma tragedii jak na wylotach w piątek :dokuczacz: .
Może w jazdach 10-cio minutowych w korkach to spali mi te 16 ale nie testowałem :dokuczacz:
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Gabrielll, no niestety ja lekko nie mam i korek większy lub mniejszy mam codziennie. Poza tym kilka przelotów rzędu 4km oraz jeden lub dwa ok. 20km tez po mieście, Zatem jestem przekonany że Twoim autem na pewno mniejszego spalania bym nie osiągnął. Poza tym mechanikę mam naprawdę zdrową i to w każdym calu.
tepe
VIP
Posty: 70
Rejestracja: 2 gru 2013, o 15:52
VIN:
Lokalizacja: BB

Post autor: tepe »

Krasicki pisze:Słuchajcie czy montowalibyście do Merca Zenit? Wiem, ze w innych markach super smiga.
Ja mam Zenit PRO, Arctic, wtryskiwacze Hana zielone. Jestem zadowolony.
Spalanie trasa (dziennie 100km) - 9,5 - 11 l , liczone z tankowań. Komputer pokazuje nawet 7,6 (ale to tylko jak słucham audiobooków podczas jazdy ;) )

Z instalacji jestem zadowolony, od założenia się nią specjalnie nie interesuje bo po prostu działa

Mam wersje bez OBD, strojona "ręcznie" podczas jazdy + sprawdzenie i korekta przy każdym przeglądzie (również podczas jazdy).
Ostatnio zmieniony 21 lis 2014, o 00:28 przez tepe, łącznie zmieniany 1 raz.
C 180 sport coupe 07.2002, 143 km, m271, manual
WDB2037461A403365
Driv3rrrr
Użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 15 lis 2014, o 17:48
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Driv3rrrr »

Zenit to taki gorszy brat Stag'a, można tak powiedzieć. Trochę ucięta liczba bajerów itp. Zły nie jest ale tyłka też nie urywa :). Obecnie Tech mocno rozwija swoje sterowniki, Stag jakoś po Qboxie usiadł i nie robi nic.
Szukam W203 lub W211
Było W208
Do sprzedania Volvo S80
tepe
VIP
Posty: 70
Rejestracja: 2 gru 2013, o 15:52
VIN:
Lokalizacja: BB

Post autor: tepe »

Driv3rrrr pisze:Zenit to taki gorszy brat Stag'a, można tak powiedzieć. Trochę ucięta liczba bajerów itp. Zły nie jest ale tyłka też nie urywa :). Obecnie Tech mocno rozwija swoje sterowniki, Stag jakoś po Qboxie usiadł i nie robi nic.
Miałem jeszcze do wyboru Staga (chyba bez dopłat lub jakieś grosze), ale celowo wybrałem Zenita bo tak doradził monter. A było to 3 auto w rodzinie które robił i wszystkie jeżdżą do dzisiaj bez problemów.



A jak tak dokładnie liczycie dodatkowe koszty samochodu z gazem, to wypadało by jeszcze sprawdzić ile kosztuje filtr paliwa do naszych silników, którego "teoretycznie" nie trzeba przy jeździe na LPG tak często wymieniać.
C 180 sport coupe 07.2002, 143 km, m271, manual
WDB2037461A403365
Driv3rrrr
Użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 15 lis 2014, o 17:48
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Driv3rrrr »

Filtr paliwa to akurat groszowa sprawa w porównaniu do całych wydatków także, wg. mnie nie ma co wliczać.
Już bardziej można wliczyć awarię pompy paliwa przy jeździe na LPG - niektórzy namiętnie jeżdżą na rezerwie mając LPG, a potem płacz jak auto nie odpala na PB :rotfl:
Szukam W203 lub W211
Było W208
Do sprzedania Volvo S80
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Driv3rrrr, groszowa sprawa jak na filtr ? :rotfl: sprawdź lepiej, bo moim zdaniem wcale aż tak darmo nie dają.
Driv3rrrr
Użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 15 lis 2014, o 17:48
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Driv3rrrr »

Miałem na myśli to, że biorąc pod uwagę cały okres eksploatacji autka, np te 2-3 lata :)
Szukam W203 lub W211
Było W208
Do sprzedania Volvo S80
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Driv3rrrr pisze:biorąc pod uwagę cały okres eksploatacji autka, np te 2-3 lata
daj spokój. Po zakupie auta w kraju na 90% w pierwszym roku lub dwóch użytkowania wydasz na auto min 50% jego wartości zakupu, a im tańsze tym więcej. Pompka jak niektóre talenty jeżdżą z max 1/4 baku to często siada a kosztuje naprawdę zdrowo......... można się zdziwić......... a zamienniki są lipne. Dalsze lata eksploatacji to średnio rocznie 10-20% wartości auta. Takie wyliczenia podał kiedyś noc i ja oboma rękami się pod tym podpisuję :usmiech: Dlatego mam LPG.... bo po wymianie rozrządu i sprzęgła z dwumasą byłem zdania, że choć warto na paliwie sobie odbić. Później w aucie jeszcze wiele rzeczy wymieniono ale nie liczę tego w tym wyliczeniu bo to inna historia. Gaz naprawdę może pomóc.... aby kaca nie mieć :rotfl:
Driv3rrrr
Użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 15 lis 2014, o 17:48
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Driv3rrrr »

Ty mi nie musisz mówić tego :haha: . Przez 2 lata w Volvo włożyłem właśnie 50% wartości całości i tak jak u Ciebie, LPG pomogło dodatkowo przynajmniej koszty paliwa zredukować. Wycwaniłem się też o tyle, że kupiłem z LPG....jednakże okazało się, że i tak muszę poprawiać więc skasowało to ze mnie dodatkowo 1,5 tys zł :censored:

Sumując same części - 7,5 tys zł. Auto sprzedaje za 15 tys :bezradny:
Szukam W203 lub W211
Było W208
Do sprzedania Volvo S80
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Driv3rrrr pisze:tak jak u Ciebie,
nie u mnie było w sumie na dzień dobry 80%wartości + to co ASO z konkursu włożyło ............ no teraz jak nówka :wysmiewacz: prawie :usmiech:
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Driv3rrrr pisze:Już bardziej można wliczyć awarię pompy paliwa przy jeździe na LPG - niektórzy namiętnie jeżdżą na rezerwie mając LPG, a potem płacz jak auto nie odpala na PB :rotfl:
Niestety przeżyłem to :placz: , po zakupie auta jakieś 1000 km na LPG... W rezultacie nowy filtr paliwa za 180 zł Kneht i pompa paliwa Harta za 280 zł ( jak dobrze pamiętam ).
Do tej chwili nie wiem, czy już była na wykończeniu czy wina LPG ( na początku jeździłem trochę na rezerwie )
supi pisze:90% w pierwszym roku lub dwóch użytkowania wydasz na auto min 50% jego wartości zakupu, a im tańsze tym więcej.
Święta prawda w którą nie wierzyłem :zmeczony:
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
Scorpione
VIP
Posty: 116
Rejestracja: 27 wrz 2014, o 20:34
VIN: brak VIN
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Scorpione »

supi pisze:ja głównie centrum i dość krótkie przejazdy. Na LPG wychodzi ok. 16 L.
supi pisze:Trasa normalna to 9-11 litrów LPG.
To tak jak u mnie. Niestety jeżdżę po mieście w godzinach porannego i popołudniowego szczytu, do tego dochodzą lewoskręty (czasami trzy zmiany świateł :bezradny: ). Na Pb ok. 20% mniej
Volvo XC60 2013 :dokuczacz:
W203 C180 2004 :zlezkawoku:
W210 E200 1997 :zlezkawoku:
W123 250E 1984 :zlezkawoku:
W123 300D 1976 :zlezkawoku:
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Miałem okazję wyjeździć zbiornik LPG jeżdżąc tylko po samym mieście i wyszło 14,7l/100km :dokuczacz:
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”