nie odpala na benzynie, a odpala na gazie

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

Smart pisze:Jak czytam takie posty a trochę na forum o tym jest w sensie eksploatacji Lpg, to mi się ziemniaki tracą z piwnicy ... i to rządkiem!
Dawno mnie nie było na forum, ale nadal jest zajefanie :hurra: :hurra: :hurra:
U mnie ostatnio jest TZŻNCZ, że nawet nie zauważyłem kiedy smart miał nowe chrzciny. :wysmiewacz:
Kolego od pompki... poproś Zielonego, niech ten temat przerzuci do działu LPG. Tam przynajmniej off top jest mile widziany :haha: :haha: :haha:
Ostatnio zmieniony 2 lut 2014, o 15:09 przez jano35, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Dzięki. :ok:
CL203 WDB2037461A802397
irekgaz
VIP
Posty: 98
Rejestracja: 12 kwie 2011, o 21:52
VIN: WDB2030351A335004
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: irekgaz »

Kolejny przykład jak klient po założeniu lpg nie czyta książki serwisowej lpg gdzie pisze jak byk"... należy utrzymywać w zbiorniku min 25,30 litrów benzyny..."
ok15 lat zajmuje się lpg i mam 4 egz. MB z gazem, moja żona też tyle lat jeździ samochodami na lpg -- i nigdy nie padła mi pompa paliwa w żadnym aucie.
MINIMUM 1/2 zbiornika benzyny to podstawa. :!: :!: :!:
Przy oparach nawet wtryskiwacze mogą się zapiekać.
Ostatnio zmieniony 2 lut 2014, o 21:57 przez irekgaz, łącznie zmieniany 1 raz.
www.autocentergaz.pl
W210 E200K Pb+LPG
W203 C180 Pb+LPG
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Nie no nalał ... 10 litrów jak pojeździł trochę na suchym baku i mu pompa zrobiła buu. :haha: Mógł nalac 9 litrów to by mu zostało jeszcze na hot dog'a ale grunt, że przyoszczędził na paliwie. :haha: Uroczo. Teraz przy złym układzie dołoży do zabawy kolejne dwa kafle za pompę i cała oszczędność, która miała być pójdzie w pi*du tyle, że to awaria układu paliwowego i du*iatej pompy albo jak tu inny koleś przepływki. Ehhh. Oczywiście mam nadzieję, że obejdzie kolegę awaria i nie życzę dodatkowych kosztów choć przy takim układzie, naprawdę się dziwię i nie ogarniam. A gazownikowi albo komu tam bądź, który mu doradził, żeby odpalał na gazie i już to bym tą pompą ... napompował rozumu i kompetencji zanim udzili kolejnych takich rad. Ehh. :dobani:
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Smart, bo w Polonezie to nie miało znaczenia biorąc pod uwagę jaka tam pompka jest :rotfl: , wiec skąd Zdzichu miał wiedzieć , że w Mieczysławie poszli po bandzie i inną wsadzili ? :bezradny: :rotfl:
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

No ale czytasz co pisze Irek. Nawet jakbyś do latającej miotły se Lpg wsadził to pół baku paliwa trzeba zawsze mieć minimum w baku ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ nawet jeśli to jest Nimbus 2000 a ten kolega sam widzisz. Ja nie mam Lpg a o tym wiem. I jeszcze doradztwo, że hej. Nie do wiary. Ilu takich jest? Lepiej nie wiedzieć. :haha:

Jak w jednym zakłdzie montującym Lpg w czasie gdy badałem temat osobiście, wspomiałem, że chciałbym mieć ustawione przełączanie na temperaturę 50 stopni a nie 30, to gościu mi mało nie skoczył do gardła, bo po co i on wie lepiej. A ilu nawet tutaj ludzi jeżdżących na gazie od lat, wspomina to jako podstawowy element bezproblemowej eksploatacji? No i oddaj do takiego furę na złożenie jak jakakolwiek percepcja i otwartość na doświadczenia innych wynosi zero. Bo wie lepiej. Rozumiesz. :ok:
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Smart, nie do końca. ..... tylko tam gdzie zboczki wsadziły pompki elektryczne, które pracują caly czas. Archiwum XX wieku nie ma tak skomplikowanych urządzeń :zacieszacz: , chyba że membranę szlag trafi :bezradny: :rotfl:
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”