w203 c180 kompressor + lpg

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
czardas
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 15:08
VIN:
Lokalizacja: Połchowo

w203 c180 kompressor + lpg

Post autor: czardas »

Witam wszystkich, jestem świeżynką na forum. troszkę przeglądałem dział w nadzieji że znajde to czego szukam, i po części znalazłem lecz nie dokładnie o to mi chodziło, mianowicie:

mam pytanie odnośnie tego modelu, jak wygląda spalanie w 1.8k z gazem
jaka wersja byłaby najlepsza i na co zwracać uwagę szukając takiego autka ?
czy jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę ? piszecie na forum o różnych wersjach silników.. nie znam się na tym totalnie, chciałbym kupić autko dosyć dobrze wyposażone bez żadnej ściemy... że np przód jest od avantgarde tył z elegance itd... prosiłbym o jakieś porady dotyczące dokładnego zbadania sprawy...
Kuba
kamiloo2
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 1 wrz 2014, o 21:08
VIN:
Lokalizacja: Piła

Post autor: kamiloo2 »

Witaj Kuba,

C klasa wychodziła w 3 odmianach mocy z silnikiem 1.8 kompressor:
C180: 143 KM
C200: 163 KM
C230: 192 KM

Jeździłem modelem W209 CLK200 K. 163 KM z instalacją sekwencyjną. Odczucia dobre, przyspieszenie zadowalające. Spalanie na trasie DE-PL ok 8.5l gazu/100km.
Sam szukałem kompressorka, ale trafił się CDI.
Jeżeli dysponujesz kwotą 8k€ to możesz się rozglądać za C230 z 192 KM.
Instalacja sekwecyjna do tego silnika kosztuje od 2600zł
Aktualnie: W203 kombi C350 Avantgarde 2006
Poprzednio: W203 kombi, C200 CDI, 122KM (mod. 149KM, 343Nm) 2004 LIFT, CLASSIC, MANUAL
czardas
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 15:08
VIN:
Lokalizacja: Połchowo

Post autor: czardas »

dzięki kamilo, słuchaj powiedz mi jeszcze jak się do tego mają klasy : avantgarde classic i elegance, czy to roźnice tylko wypozażeniowe ? czy np wizualne też ? chciałbym coś z c180 kompressor z sekwencją fajną, tylko się naczytałem o oszustwach np ze przód jest od eleganca kierownica od avantgarde i jeszcze jakieś inne dziwne żeczy, na co zwrócić uwagę przed kupnem ?
Kuba
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Jest gdzieś na forum opis aut: avangarde, classic, elegance itp. poczytaj to zobaczysz czym się różnią ( wygląd - detale )

Zastanów się czy chcesz małe spalanie czy komfort z jazdy.

Ja bym zastanawiał się nad : C180: 143 KM jak małe spalanie a jak chodzi o moc to C230: 192 KM , nad C200: 163 KM bym się nie zastanawiał bo spalanie między tymi ostatnimi jest podobne.

Dobrze wyregulowana instalacja i będziesz zadowolony- polecam BRC i lub dobry składak ( części różnych firm z dobrym sterownikiem).

Jak chcesz założyć instalację to szukaj auta z REALNYM niskim przebiegiem, to autom Ci posłuży długo.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Wtrącę ... Co to jest dobry składak ? Bo chyba nie po to , kilku inżynierów zęby i włosy starciło nad zestrojeniem systemu , a Kazio gazownik zrobi to i tak lepiej ?? Eeee .. Ośmielę się stwierdzić, że nawet nie do końca producent systemu , co KULTURA I FACHOWOŚĆ MONTAŻU jest bardziej istotna ...
ps. BRC, STAG jak i kilka innych wiodących firm warto wstawić .. wynalazków nie polecam ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

jarod32, poprawię, inżynierowie owszem potrafią zestroić i z tym się zgodzę ale za nim do niech dotrzemy to setki problemów z LPG, setki wydanych pieniędzy bo jest kupa druciarzy którzy pójdą na kurs, zrobią licencję i montują zwąc się " Fachowcami ".
A no dowód tego wystarczy odwiedzić www.lpg-forum.pl :).

Wracając do tematu - uważam że silniki mercedesa ( mam na myśli turbodoładowane ) są dobrymi silnikami pod LPG ponieważ mają kompresor czyli turbinę napędzaną paskiem a nie spalinami ( jeżdżąc na LPG mamy o wiele większą temp. spalania i zwykła turbina dostaje mocno po d.).

czardas, sprawdź sobie wersje silników i poczytaj o nich i o ewentualnych wymianach co za ile i po ilu kilometrach
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2014, o 20:29 przez Gabrielll, łącznie zmieniany 1 raz.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

O tym właśnie pisałem ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
Primusis
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 14:05
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Primusis »

U siebie mam 1.8 bez kompresora, spalanie w mieście niecałe 10 litrów. Oczywiście sekwencja. Co do wersji to przede wszystkim różnica jest jak koledzy pisali w wyglądzie i wyposażeniu np. avantgarde ma ciemne orzechowe drewno i bardziej niebieskie szyby, elegance ma jaśniejsze drewno, nieco inne grille itp. Poszukaj na forum albo pisz na priv, co do przeróbek to się często zdarzają i to nie tylko w W203, zobacz sobie jakie cuda ludzie wyczyniają z W210;) A instalka jak dobrze zestrojona i dobrej firmy to śmiało możesz montować, ja akurat mam bez kompresora i W203 i CLK więc tu się nie wypowiem.
EX: W201 2.0 diesel
W124 2.0 D
W210 300 TD
W202 2.8 Sport PB+LPG
W210 2.6 PB+LPG
Obecnie
W203 1.8 PB+LPG 2007 r combi
CLK 200 2002 r PB+LPG
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Primusis pisze:np. avantgarde ma ciemne orzechowe drewno
:mysli: chyba raczej aluminium .... :oops:
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

jarod32 pisze:
Primusis pisze:np. avantgarde ma ciemne orzechowe drewno
:mysli: chyba raczej aluminium .... :oops:
też tak myślałem, ale mrbraindeath zwrócił kiedyś uwagę, że zdarza się jakieś ciemne drewno. Nazwa jest podana na forum.
np. viewtopic.php?p=134421&highlight=#134421
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2014, o 12:44 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”