w203 c180 kompressor + lpg
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 wrz 2014, o 15:08
- VIN:
- Lokalizacja: Połchowo
w203 c180 kompressor + lpg
Witam wszystkich, jestem świeżynką na forum. troszkę przeglądałem dział w nadzieji że znajde to czego szukam, i po części znalazłem lecz nie dokładnie o to mi chodziło, mianowicie:
mam pytanie odnośnie tego modelu, jak wygląda spalanie w 1.8k z gazem
jaka wersja byłaby najlepsza i na co zwracać uwagę szukając takiego autka ?
czy jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę ? piszecie na forum o różnych wersjach silników.. nie znam się na tym totalnie, chciałbym kupić autko dosyć dobrze wyposażone bez żadnej ściemy... że np przód jest od avantgarde tył z elegance itd... prosiłbym o jakieś porady dotyczące dokładnego zbadania sprawy...
mam pytanie odnośnie tego modelu, jak wygląda spalanie w 1.8k z gazem
jaka wersja byłaby najlepsza i na co zwracać uwagę szukając takiego autka ?
czy jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę ? piszecie na forum o różnych wersjach silników.. nie znam się na tym totalnie, chciałbym kupić autko dosyć dobrze wyposażone bez żadnej ściemy... że np przód jest od avantgarde tył z elegance itd... prosiłbym o jakieś porady dotyczące dokładnego zbadania sprawy...
Kuba
-
- Użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 1 wrz 2014, o 21:08
- VIN:
- Lokalizacja: Piła
Witaj Kuba,
C klasa wychodziła w 3 odmianach mocy z silnikiem 1.8 kompressor:
C180: 143 KM
C200: 163 KM
C230: 192 KM
Jeździłem modelem W209 CLK200 K. 163 KM z instalacją sekwencyjną. Odczucia dobre, przyspieszenie zadowalające. Spalanie na trasie DE-PL ok 8.5l gazu/100km.
Sam szukałem kompressorka, ale trafił się CDI.
Jeżeli dysponujesz kwotą 8k€ to możesz się rozglądać za C230 z 192 KM.
Instalacja sekwecyjna do tego silnika kosztuje od 2600zł
C klasa wychodziła w 3 odmianach mocy z silnikiem 1.8 kompressor:
C180: 143 KM
C200: 163 KM
C230: 192 KM
Jeździłem modelem W209 CLK200 K. 163 KM z instalacją sekwencyjną. Odczucia dobre, przyspieszenie zadowalające. Spalanie na trasie DE-PL ok 8.5l gazu/100km.
Sam szukałem kompressorka, ale trafił się CDI.
Jeżeli dysponujesz kwotą 8k€ to możesz się rozglądać za C230 z 192 KM.
Instalacja sekwecyjna do tego silnika kosztuje od 2600zł
Aktualnie: W203 kombi C350 Avantgarde 2006
Poprzednio: W203 kombi, C200 CDI, 122KM (mod. 149KM, 343Nm) 2004 LIFT, CLASSIC, MANUAL
Poprzednio: W203 kombi, C200 CDI, 122KM (mod. 149KM, 343Nm) 2004 LIFT, CLASSIC, MANUAL
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 wrz 2014, o 15:08
- VIN:
- Lokalizacja: Połchowo
dzięki kamilo, słuchaj powiedz mi jeszcze jak się do tego mają klasy : avantgarde classic i elegance, czy to roźnice tylko wypozażeniowe ? czy np wizualne też ? chciałbym coś z c180 kompressor z sekwencją fajną, tylko się naczytałem o oszustwach np ze przód jest od eleganca kierownica od avantgarde i jeszcze jakieś inne dziwne żeczy, na co zwrócić uwagę przed kupnem ?
Kuba
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jest gdzieś na forum opis aut: avangarde, classic, elegance itp. poczytaj to zobaczysz czym się różnią ( wygląd - detale )
Zastanów się czy chcesz małe spalanie czy komfort z jazdy.
Ja bym zastanawiał się nad : C180: 143 KM jak małe spalanie a jak chodzi o moc to C230: 192 KM , nad C200: 163 KM bym się nie zastanawiał bo spalanie między tymi ostatnimi jest podobne.
Dobrze wyregulowana instalacja i będziesz zadowolony- polecam BRC i lub dobry składak ( części różnych firm z dobrym sterownikiem).
Jak chcesz założyć instalację to szukaj auta z REALNYM niskim przebiegiem, to autom Ci posłuży długo.
Zastanów się czy chcesz małe spalanie czy komfort z jazdy.
Ja bym zastanawiał się nad : C180: 143 KM jak małe spalanie a jak chodzi o moc to C230: 192 KM , nad C200: 163 KM bym się nie zastanawiał bo spalanie między tymi ostatnimi jest podobne.
Dobrze wyregulowana instalacja i będziesz zadowolony- polecam BRC i lub dobry składak ( części różnych firm z dobrym sterownikiem).
Jak chcesz założyć instalację to szukaj auta z REALNYM niskim przebiegiem, to autom Ci posłuży długo.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Wtrącę ... Co to jest dobry składak ? Bo chyba nie po to , kilku inżynierów zęby i włosy starciło nad zestrojeniem systemu , a Kazio gazownik zrobi to i tak lepiej ?? Eeee .. Ośmielę się stwierdzić, że nawet nie do końca producent systemu , co KULTURA I FACHOWOŚĆ MONTAŻU jest bardziej istotna ...
ps. BRC, STAG jak i kilka innych wiodących firm warto wstawić .. wynalazków nie polecam ...
ps. BRC, STAG jak i kilka innych wiodących firm warto wstawić .. wynalazków nie polecam ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jarod32, poprawię, inżynierowie owszem potrafią zestroić i z tym się zgodzę ale za nim do niech dotrzemy to setki problemów z LPG, setki wydanych pieniędzy bo jest kupa druciarzy którzy pójdą na kurs, zrobią licencję i montują zwąc się " Fachowcami ".
A no dowód tego wystarczy odwiedzić www.lpg-forum.pl .
Wracając do tematu - uważam że silniki mercedesa ( mam na myśli turbodoładowane ) są dobrymi silnikami pod LPG ponieważ mają kompresor czyli turbinę napędzaną paskiem a nie spalinami ( jeżdżąc na LPG mamy o wiele większą temp. spalania i zwykła turbina dostaje mocno po d.).
czardas, sprawdź sobie wersje silników i poczytaj o nich i o ewentualnych wymianach co za ile i po ilu kilometrach
A no dowód tego wystarczy odwiedzić www.lpg-forum.pl .
Wracając do tematu - uważam że silniki mercedesa ( mam na myśli turbodoładowane ) są dobrymi silnikami pod LPG ponieważ mają kompresor czyli turbinę napędzaną paskiem a nie spalinami ( jeżdżąc na LPG mamy o wiele większą temp. spalania i zwykła turbina dostaje mocno po d.).
czardas, sprawdź sobie wersje silników i poczytaj o nich i o ewentualnych wymianach co za ile i po ilu kilometrach
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2014, o 20:29 przez Gabrielll, łącznie zmieniany 1 raz.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
- Primusis
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 wrz 2014, o 14:05
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
U siebie mam 1.8 bez kompresora, spalanie w mieście niecałe 10 litrów. Oczywiście sekwencja. Co do wersji to przede wszystkim różnica jest jak koledzy pisali w wyglądzie i wyposażeniu np. avantgarde ma ciemne orzechowe drewno i bardziej niebieskie szyby, elegance ma jaśniejsze drewno, nieco inne grille itp. Poszukaj na forum albo pisz na priv, co do przeróbek to się często zdarzają i to nie tylko w W203, zobacz sobie jakie cuda ludzie wyczyniają z W210;) A instalka jak dobrze zestrojona i dobrej firmy to śmiało możesz montować, ja akurat mam bez kompresora i W203 i CLK więc tu się nie wypowiem.
EX: W201 2.0 diesel
W124 2.0 D
W210 300 TD
W202 2.8 Sport PB+LPG
W210 2.6 PB+LPG
Obecnie
W203 1.8 PB+LPG 2007 r combi
CLK 200 2002 r PB+LPG
W124 2.0 D
W210 300 TD
W202 2.8 Sport PB+LPG
W210 2.6 PB+LPG
Obecnie
W203 1.8 PB+LPG 2007 r combi
CLK 200 2002 r PB+LPG
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
chyba raczej aluminium ....Primusis pisze:np. avantgarde ma ciemne orzechowe drewno
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
też tak myślałem, ale mrbraindeath zwrócił kiedyś uwagę, że zdarza się jakieś ciemne drewno. Nazwa jest podana na forum.jarod32 pisze:chyba raczej aluminium ....Primusis pisze:np. avantgarde ma ciemne orzechowe drewno
np. viewtopic.php?p=134421&highlight=#134421
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2014, o 12:44 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html