Wyciecie Katalizatorów C320B+LPG
Moderator: Dziki Mar
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- d1patryk
- VIP
- Posty: 49
- Rejestracja: 6 cze 2010, o 23:46
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Sorry nie kminie o co chodzid1patryk pisze:Można za bardzo odprężyć motor
jak odprężyć skoro jak masz kata to cofnięcie spalin jednak występuje
a jak nie masz to nie występuje
mam co nieco pojęcia o ukł wydechowych
to przy ukł. przelotowymd1patryk pisze:spalanie może być ogromne
z tym się zgodzę może tak być ale niekoniecznied1patryk pisze:może być tak że wogóle nie będzie miał mocy.
d1patryk, zdecyduj się bo jedno drugiemu trochę zaprzecza
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
- jakubart
- VIP
- Posty: 43
- Rejestracja: 24 lip 2008, o 15:16
- VIN:
- Lokalizacja: Piaseczno
Nie czytalem tego co bylo wczesniej wiec przepraszam jak sie powtarza. Ja w swoim c320 b+g tez mialem problem z katami, zastapilem te 2 glowniejsze blizej silnika katalizatorami magnaflow o zwiekszonym przelocie i silnik odzyl jak reka odjac! po kolejnym pol roku znowu stracil powera... okazalo sie ze zostaly wydmuchane te kolejne katalizatory... takie male.... i zapchaly mi uklad wydechowy..... wycialem i jest teraz super aha i dodam tylko jeszcze ze teraz mam caly uklad przelotowy od kolektoro do koncowego
- miłośnikMB
- Użytkownik
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
- VIN:
- Lokalizacja: trójmiasto
Mógłbyś dokładnie wyjaśnić jaki dokładnie magnaflow wstawiłeś zamiast pierwszych katalizatorów? co zrobiłeś z drugimi sondami?. Rozumiem, ze w miejsce drugich katalizatorów wstawiłeś łącznik rury. U mnie prawa sonda sygnalizuje za słaby katalizator, sondę wkręciłem w tulejkę dystansową z otworem w środku fi 5mm i przestało wyrzucać błędy. Więc jak się zabiorę za wydech to chcę zrobić porządek raz a dobrze.jakubart pisze:zastapilem te 2 glowniejsze blizej silnika katalizatorami magnaflow o zwiekszonym przelocie
I jeszcze jedno, czy nie wzrosło ci spalanie?
Ostatnio zmieniony 8 lip 2011, o 18:03 przez miłośnikMB, łącznie zmieniany 1 raz.
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
WDBRF92H57F884939
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- miłośnikMB
- Użytkownik
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
- VIN:
- Lokalizacja: trójmiasto
Moim zdaniem to spowodowała zbyt wysoka temperatura. Jednak pierwszy katalizator przejmował i niwelował ciepło, które nie szkodziło drugim katalizatorom. Na źle ustawionej LPG w MB nie pojeździsz, pierwsza sonda bardzo dobrze reguluje mieszankę.loneraider pisze:IMO źle ustawiony LPGjakubart pisze:okazalo sie ze zostaly wydmuchane te kolejne katalizatory.
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
WDBRF92H57F884939
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- miłośnikMB
- Użytkownik
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
- VIN:
- Lokalizacja: trójmiasto
A może byś tak przeczytał cały tekst, który napisałem, z łaski swojej.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2011, o 21:18 przez miłośnikMB, łącznie zmieniany 1 raz.
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
WDBRF92H57F884939
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- miłośnikMB
- Użytkownik
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
- VIN:
- Lokalizacja: trójmiasto
Jednak nie zrozumiałeś, ciepło jest wytracane w pierwszym katalizatorze, który jest wykonany z materiałów wytrzymalszych na wysokie temperatury niż drugi. Nie wiem czy wiesz, że w katalizatorach jest domieszka platyny.
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
WDBRF92H57F884939
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
tak wiem w okolicach 400-600st.CmiłośnikMB pisze:ciepło jest wytracane w pierwszym katalizatorze
maksymalnie ok 800-900 st.C przy tej temp jeszcze się kat nie topi
chyba że długotrwale się utrzymuje
kaloryczność LPG jest większa od PB
i jedziemy dalej:
konkretnie ceramiczny z domieszką platyny i kawałkiem mendelejewamiłośnikMB pisze:Nie wiem czy wiesz, że w katalizatorach jest domieszka platyny.
Więc pytam ponownie skąd w katalizatorze temperatura powyżej 900st.C
skoro przepchało go do wydechu
dla mnie jest to wszystko bardzo spójne
nie sądze aby ta firma robiła coś na wzór "hynskiej" popelinyjakubart pisze:katalizatorami magnaflow o zwiekszonym przelocie
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
- miłośnikMB
- Użytkownik
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
- VIN:
- Lokalizacja: trójmiasto
A z jakich materiałów jest wykonany drugi katalizator. Na pewno nie jest wykonany z takich jak pierwszy. Jeśli przerobiony pierwszy katalizator (magnaflow) przepuścił gazy wysokiej temperatury to go przepaliło. I nie koniecznie zrobił to gaz równie dobrze może to stać się na PB przy max bucie. KPW!loneraider pisze:Więc pytam ponownie skąd w katalizatorze temperatura powyżej 900st.C
skoro przepchało go do wydechu
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
WDBRF92H57F884939
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
A teraz zwracam honorjakubart pisze:okazalo sie ze zostaly wydmuchane te kolejne katalizatory... takie male.... i zapchaly mi uklad wydechowy
źle zrozumiałem post jakubart, 'a
zmyliło mnie to :
Ale fajnie się gadałojakubart pisze:teraz mam caly uklad przelotowy od kolektoro do koncowego
miłośnikMB,
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
- miłośnikMB
- Użytkownik
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
- VIN:
- Lokalizacja: trójmiasto