Wyciecie Katalizatorów C320B+LPG
Moderator: Dziki Mar
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
Oraz, przede wszystkim, "wpycha się" tę część mieszanki, która jest wypychana z cylindra. Taki jest podstawowy cel tego zjawiska.loneraider pisze: ewidentnie poprzez cofnięcie się części spalin zwiększa się ciśnienie mieszanki w komorze spalania
W203 OM612
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
- d1patryk
- VIP
- Posty: 49
- Rejestracja: 6 cze 2010, o 23:46
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Dobra panowie, podobne pytanie V6 320. Widziałem na mieście taka samą W203 z pięknym brzemieniem wydecu, niestety nie zdążyłem go dorwać. Popytałem trochę i podobno można wywalić katy i tłumik środkowy , w miejsce katów wstawić tłumik przelotowy. Dzięki temu zabiegowi auto podobno zyska mrukliwy dźwięk. Co wy o tym sadzicie ?
Duży wybór części oraz felg alu do Mercedes-Benz Tel:516 233 650 (Wrocław)
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
- zablockm
- VIP
- Posty: 375
- Rejestracja: 13 maja 2008, o 10:35
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa / Otwock
W c320 masz 4 sondy. Osobiście nie wywalałbym kat-ów, tylko zmienił tłumik końcowy na jakiś dedykowany lub kompletny wydech np: Eisenmann lub Magnaflow ew. szukaj czegoś w oryginale AMG ?
Jeśli pozbędziesz się katalizatorów i sond zmienisz charakterystykę całego układu wydechowego, według mnie na minus. To nie auto gdzie jest jedna sonda przed "jednym" katalizatorem. Takie mam zdanie na ten temat, zresztą przetestowałem to przy v8 w BMW 740 z motorem na podwójnym vanosie właśnie z czterema sondami
i były same problemy.
Poniżej przykładowy filmik z youtube
http://www.youtube.com/watch?v=B33Ci-lhn88
lub
http://www.youtube.com/watch?v=ucOr6P9q ... re=related
A tutaj coś w oryginale akurat tego życzę wszystkim forumowiczom
http://www.youtube.com/watch?v=xnt3Cy-s ... re=related
Jeśli pozbędziesz się katalizatorów i sond zmienisz charakterystykę całego układu wydechowego, według mnie na minus. To nie auto gdzie jest jedna sonda przed "jednym" katalizatorem. Takie mam zdanie na ten temat, zresztą przetestowałem to przy v8 w BMW 740 z motorem na podwójnym vanosie właśnie z czterema sondami
i były same problemy.
Poniżej przykładowy filmik z youtube
http://www.youtube.com/watch?v=B33Ci-lhn88
lub
http://www.youtube.com/watch?v=ucOr6P9q ... re=related
A tutaj coś w oryginale akurat tego życzę wszystkim forumowiczom
http://www.youtube.com/watch?v=xnt3Cy-s ... re=related
Ostatnio zmieniony 27 maja 2011, o 19:41 przez zablockm, łącznie zmieniany 3 razy.
C270 - 2001 - 212 KM/506 Nm - EX
C320 - 2000 - 218 KM - ELEGANCE - EX
Oferuję najnowsze mapy do systemów nawigacji dla MB i nie tylko. STAR DIAGNOSIS Zapraszam. Tel. 535-708-888
C320 - 2000 - 218 KM - ELEGANCE - EX
Oferuję najnowsze mapy do systemów nawigacji dla MB i nie tylko. STAR DIAGNOSIS Zapraszam. Tel. 535-708-888
-
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: 23 sie 2010, o 10:19
- VIN:
- Lokalizacja: wałbrzych
- d1patryk
- VIP
- Posty: 49
- Rejestracja: 6 cze 2010, o 23:46
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Dobra panowie, przypływ gotówki był wiec zabieram sie za swoją C. Wyciąłem katy środkowe i tłumik środkowy (przelotowy) i jest dobrze a nawet bardzo dobrze. Teraz czekam na dyfuzory z USA , Pakiet AMG, i 4 kominy. Nagrywałem to na filmiku ale słabo było słychać. Dopadnę na dniach jakąś kamerkę to nagram. Ale naprawdę fajnie brzmi.
Duży wybór części oraz felg alu do Mercedes-Benz Tel:516 233 650 (Wrocław)
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
d1patryk pisze:Dobra panowie, przypływ gotówki był wiec zabieram sie za swoją C. Wyciąłem katy środkowe i tłumik środkowy (przelotowy) i jest dobrze a nawet bardzo dobrze. Teraz czekam na dyfuzory z USA , Pakiet AMG, i 4 kominy. Nagrywałem to na filmiku ale słabo było słychać. Dopadnę na dniach jakąś kamerkę to nagram. Ale naprawdę fajnie brzmi.
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
- Użytkownik
- Posty: 289
- Rejestracja: 5 cze 2010, o 00:33
- VIN:
- Lokalizacja: Polska
-
- Użytkownik
- Posty: 282
- Rejestracja: 2 maja 2008, o 00:53
- VIN:
- Lokalizacja: Opolskie
WTF?!d1patryk pisze:Dobra panowie, przypływ gotówki był wiec zabieram sie za swoją C. Wyciąłem katy środkowe i tłumik środkowy (przelotowy) i jest dobrze a nawet bardzo dobrze. Teraz czekam na dyfuzory z USA , Pakiet AMG, i 4 kominy. Nagrywałem to na filmiku ale słabo było słychać. Dopadnę na dniach jakąś kamerkę to nagram. Ale naprawdę fajnie brzmi.
W203 C200 Kompressor 2001
- d1patryk
- VIP
- Posty: 49
- Rejestracja: 6 cze 2010, o 23:46
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Błędy się pojawiły jak wyciąłem wszystkie 4 katy. Pojechałem na hamownie i okazało się ,że pełen przelot nie jest wskazany bo motor był za bardzo odciążony to raz, dwa ze spalanie było około 20 w mieście. Wiec wstawiłem z powrotem katy i zrobiłem pól przelot.
Duży wybór części oraz felg alu do Mercedes-Benz Tel:516 233 650 (Wrocław)
-
- Użytkownik
- Posty: 289
- Rejestracja: 5 cze 2010, o 00:33
- VIN:
- Lokalizacja: Polska
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Nie lepiej w ten sposób
http://autosklep.istore.pl/pl,category, ... salne.html
teoretycznie powinno być ok
http://autosklep.istore.pl/pl,category, ... salne.html
teoretycznie powinno być ok
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3