Wyciecie Katalizatorów C320B+LPG

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

:mysli: Gorzej od rury kanalizacyjnej zamiast ukł. wydechowego to chyba nie będzie
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
d1patryk
VIP
Posty: 49
Rejestracja: 6 cze 2010, o 23:46
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: d1patryk »

tak jak mówi "daru" czasami może być jeszcze gorzej. Można za bardzo odprężyć motor, spalanie może być ogromne, może być tak że wogóle nie będzie miał mocy.
Duży wybór części oraz felg alu do Mercedes-Benz Tel:516 233 650 (Wrocław)
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

d1patryk pisze:Można za bardzo odprężyć motor
Sorry nie kminie o co chodzi
jak odprężyć skoro jak masz kata to cofnięcie spalin jednak występuje
a jak nie masz to nie występuje :mysli:
mam co nieco pojęcia o ukł wydechowych
d1patryk pisze:spalanie może być ogromne
to przy ukł. przelotowym
d1patryk pisze:może być tak że wogóle nie będzie miał mocy.
z tym się zgodzę może tak być ale niekoniecznie

d1patryk, zdecyduj się bo jedno drugiemu trochę zaprzecza
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
jakubart
VIP
Posty: 43
Rejestracja: 24 lip 2008, o 15:16
VIN:
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: jakubart »

Nie czytalem tego co bylo wczesniej wiec przepraszam jak sie powtarza. Ja w swoim c320 b+g tez mialem problem z katami, zastapilem te 2 glowniejsze blizej silnika katalizatorami magnaflow o zwiekszonym przelocie i silnik odzyl jak reka odjac! po kolejnym pol roku znowu stracil powera... okazalo sie ze zostaly wydmuchane te kolejne katalizatory... takie male.... i zapchaly mi uklad wydechowy..... wycialem i jest teraz super :) aha i dodam tylko jeszcze ze teraz mam caly uklad przelotowy od kolektoro do koncowego :)
Awatar użytkownika
miłośnikMB
Użytkownik
Posty: 83
Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: miłośnikMB »

jakubart pisze:zastapilem te 2 glowniejsze blizej silnika katalizatorami magnaflow o zwiekszonym przelocie
Mógłbyś dokładnie wyjaśnić jaki dokładnie magnaflow wstawiłeś zamiast pierwszych katalizatorów? co zrobiłeś z drugimi sondami?. Rozumiem, ze w miejsce drugich katalizatorów wstawiłeś łącznik rury. U mnie prawa sonda sygnalizuje za słaby katalizator, sondę wkręciłem w tulejkę dystansową z otworem w środku fi 5mm i przestało wyrzucać błędy. Więc jak się zabiorę za wydech to chcę zrobić porządek raz a dobrze.

I jeszcze jedno, czy nie wzrosło ci spalanie?
Ostatnio zmieniony 8 lip 2011, o 18:03 przez miłośnikMB, łącznie zmieniany 1 raz.
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

jakubart pisze:okazalo sie ze zostaly wydmuchane te kolejne katalizatory.
IMO źle ustawiony LPG
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
miłośnikMB
Użytkownik
Posty: 83
Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: miłośnikMB »

loneraider pisze:
jakubart pisze:okazalo sie ze zostaly wydmuchane te kolejne katalizatory.
IMO źle ustawiony LPG
Moim zdaniem to spowodowała zbyt wysoka temperatura. Jednak pierwszy katalizator przejmował i niwelował ciepło, które nie szkodziło drugim katalizatorom. Na źle ustawionej LPG w MB nie pojeździsz, pierwsza sonda bardzo dobrze reguluje mieszankę.
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

miłośnikMB pisze:Moim zdaniem to spowodowała zbyt wysoka temperatura.
No więc skąd ta temperatura :dokuczacz:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
miłośnikMB
Użytkownik
Posty: 83
Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: miłośnikMB »

A może byś tak przeczytał cały tekst, który napisałem, z łaski swojej. :terefere:
Ostatnio zmieniony 8 lip 2011, o 21:18 przez miłośnikMB, łącznie zmieniany 1 raz.
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Z całym szacunkiem ale przeczytałem za pierwszym razem
stąd moje pytanie powstało
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
miłośnikMB
Użytkownik
Posty: 83
Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: miłośnikMB »

Jednak nie zrozumiałeś, ciepło jest wytracane w pierwszym katalizatorze, który jest wykonany z materiałów wytrzymalszych na wysokie temperatury niż drugi. Nie wiem czy wiesz, że w katalizatorach jest domieszka platyny.
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

miłośnikMB pisze:ciepło jest wytracane w pierwszym katalizatorze
tak wiem w okolicach 400-600st.C
maksymalnie ok 800-900 st.C przy tej temp jeszcze się kat nie topi
chyba że długotrwale się utrzymuje
kaloryczność LPG jest większa od PB

i jedziemy dalej:
miłośnikMB pisze:Nie wiem czy wiesz, że w katalizatorach jest domieszka platyny.
konkretnie ceramiczny z domieszką platyny i kawałkiem mendelejewa

Więc pytam ponownie skąd w katalizatorze temperatura powyżej 900st.C
skoro przepchało go do wydechu :haha:
dla mnie jest to wszystko bardzo spójne
jakubart pisze:katalizatorami magnaflow o zwiekszonym przelocie
nie sądze aby ta firma robiła coś na wzór "hynskiej" popeliny
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
miłośnikMB
Użytkownik
Posty: 83
Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: miłośnikMB »

loneraider pisze:Więc pytam ponownie skąd w katalizatorze temperatura powyżej 900st.C
skoro przepchało go do wydechu
A z jakich materiałów jest wykonany drugi katalizator. Na pewno nie jest wykonany z takich jak pierwszy. Jeśli przerobiony pierwszy katalizator (magnaflow) przepuścił gazy wysokiej temperatury to go przepaliło. I nie koniecznie zrobił to gaz równie dobrze może to stać się na PB przy max bucie. KPW! :yyy:
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

jakubart pisze:okazalo sie ze zostaly wydmuchane te kolejne katalizatory... takie male.... i zapchaly mi uklad wydechowy
A teraz zwracam honor
źle zrozumiałem post jakubart, 'a

zmyliło mnie to :
jakubart pisze:teraz mam caly uklad przelotowy od kolektoro do koncowego
Ale fajnie się gadało :ok: :rotfl:

miłośnikMB, :pocieszacz:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
miłośnikMB
Użytkownik
Posty: 83
Rejestracja: 12 lis 2010, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: miłośnikMB »

Milo pogawędzić z fachowcem, który zwraca honor. Więcej takich. :ok:
C280 4matic Elegance ASB Pb+(LPG-profanacja ,mega drut ) 2006 rok.
WDBRF92H57F884939
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”