wyłącznik pompy paliwa

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Heh ... jest też teoria, oprócz jakiś tam skrajnych przypadków mega stromych podjazdów itp., że większośc niestety aut na rynku nie tylko w Polsce jest po dzwonkach mniejszych lub większych, a taki wstrząs jaki temu towarzyszy ma niejednokrotnie negatywny wpływ na wszelkiego typu pompy, sprężarki obecne na pokładzie z delikatną kostrukcją w środku i tym podobne, z czym też trudno się nie zgodzić. Dostają w łeb po takim incydencie ale odbijają się czkawką nie od razu tylko nie raz, nie dwa po jednym, dwóch a nawet więcej tysiącach przejechanych po szkodzie kilometrów. Łatwo to poetm skojarzyć z brakiem smarowania i tankowaniem na rezerwie jak się nie zna przeszłości, bo brzmi to dość pragmatycznie. Podpinając pod tą teorię pompę paliwa nie brzmi to głupio. :tak:

Z drugiej strony jednak jak mówił stary Żyd Tewe, patrząc na to jak MB obeszło się z rozrządem w m271 to wcale nie będę zdziwiony jak z powodu normatywnej eksploatacji, bo za taką uważam tankowanie jak zapali się rezerwa i drogi po których jeżdże dresem z normalnywmi wzniesieniami itd., szlag trafi pompę po prostu z braku smarowania. :rotfl:
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: przecinek »

Witam, dzisiaj postanowiłem zainwestować w ten przekaźnik i założyć na własną odpowiedzialność :) i muszę stwierdzić ze działa wszystko prawidłowo , nie ma szarpnięć ani błędów ( jak do tego czasu ) jestem zadowolony z tego gdyż pompa sobie odpoczywa itd... przekaźnik najprostszy taki 5 pinowy do kupienia u każdego gazownika za 15 zł do tego 4 wsuwki na ten przekaźnik i dwie nowe na elektrozawór przy butli , około 30 cm przewodu i można sobie życie ułatwić montując przekaźnik pod tylną kanapą nad klapką od pompy tam można się wciąć w przewód od pompy, Ja przeciąłem od masy .
Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

:?: :?: :?: :?: Chcesz mi wmówić, że auto podczas pracy nie zgłasza przerwy w układzie pompy...niesamowite. :bezradny:
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Kurna..................montować takie cosie aby tylko choć 3/4 nie zalać :boisie:
Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

Nie nie zamontuję, już dość druciartwa w tym samochodz :wysmiewacz:
Tylko dziwię się, że jest coś w tym aucie poza kontrolą.

Rano wsiadam, a moje autko wyświetla mi na ekranie "znowu chamie zębów nie umyłeś" :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: I jak tu żyć... :haha:
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

jano35, aaaaaa już wiem...........ten mikrofon pod telefonem ma taką funkcję............. :ok:

[ Dodano: 2013-11-01, 17:33 ]
A jak tam ogarnięty termostat.... :rotfl: ....... bo żeś się przymierzał............
Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

:offtopic:
Mało tego, ostatnio mi mówiło, abym wody dolał bo loda-ów nie będzie :terefere:
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

a co zaschło jej ( znaczy Mercedes :ok:) w gardle :boisie: ..................... :rotfl: :rotfl:
sorry :haha:
Ostatnio zmieniony 1 lis 2013, o 17:35 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

:glupek:
Chyba jej o smarowanie wydechu chodziło :wysmiewacz:


coś mi się wydaje, że za chwilę tu ECO-lodzy wpadną i nas :plask:
Ostatnio zmieniony 1 lis 2013, o 17:40 przez jano35, łącznie zmieniany 2 razy.
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Trzeba uważać, bo jak ktoś tu w innym dziale pisał, to przy dodawaniu gazu czarnego bąka puszcza :boisie: :haha: No tym bym się przejął :oczko:



EKO-log teraz HID-y ogląda..................może będzie montować :rotfl: Ciiiiii.
Ostatnio zmieniony 1 lis 2013, o 17:42 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

A nie doczytałem posta

SUPI Ja już mam zenony :hurra:

Termostat na razie chodzi dobrze, z dwóch zrobiłem jeden
Zamiennik

[ Dodano: 2013-11-01, 17:48 ]
Ile razy dziennie można powtórki oglądać :szok:
Ostatnio zmieniony 1 lis 2013, o 19:32 przez jano35, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

jano35 pisze:z dwóch zrobiłem jeden
no tak nie dziwię się że piszesz
jano35 pisze:dość druciartwa w tym samochodz
:haha:

Grunt że działa. Faktycznie do tego dodać ten włącznik i po kilku tego typu bajerach tylko Pan Stasiek dojdzie co do czego, bo w ASO :boisie:

No nic czekamy na Greenpeace i będzie :klotnia: :plask:
Ostatnio zmieniony 1 lis 2013, o 17:53 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

Jak na razie to nie mam szczęścia do ASO, następnym razem jak mi coś wypadnie gorszego w aucie to spróbuję podjechać do ASO prekursora marki BĘNC.
A jak tam mi ciśnienie podniosą, to pozostanie mi tylko i wyłącznie druciarstwo u p. Zdzisia, a tak naprawdę u kilku Zdisiów których mam.

Jeden od wody :wysmiewacz:
Drugi od wydechu :wysmiewacz:
A trzeciemu dobrze z oczu patrzy :wysmiewacz:

[ Dodano: 2013-11-01, 18:11 ]
Zapomniałem dodać, żę osobiście lubię robutki ręczne (czyt. podłubać przy polonezie i nie tylko) :rotfl: :haha: :rotfl:
Ostatnio zmieniony 1 lis 2013, o 18:11 przez jano35, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
power
Użytkownik
Posty: 219
Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
VIN:
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: power »

jano35 pisze:Chcesz mi wmówić, że auto podczas pracy nie zgłasza przerwy w układzie pompy
Witam. Chciałbym tylko wyjaśnić, że sterownik nie zgłasza błędu ponieważ obwód zasilający pompę paliwa nie jest monitorowany przez żaden sterownik. Nie ma znaczenia czy "odetniemy" + czy - . Komputer zapisze błąd tylko wtedy, gdy uszkodzony będzie obwód sterowania przekaźnika pompy, bądź sam przekaźnik (cewka).
Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

power pisze:Witam. Chciałbym tylko wyjaśnić, że sterownik nie zgłasza błędu ponieważ obwód zasilający pompę paliwa nie jest monitorowany przez żaden sterownik. Nie ma znaczenia czy "odetniemy" + czy - . Komputer zapisze błąd tylko wtedy, gdy uszkodzony będzie obwód sterowania przekaźnika pompy, bądź sam przekaźnik (cewka).
O.K. Zapisuję to w pamięci i póki co wierzę Ci.
Z drugiej strony, to nie do wiary, aby jeden z ważniejszych podzespołów nie był monitorowany, a głupie silniczki od spryskiwaczy są.
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”