Wypadanie Zapłonu 3.2 Benzyna + LPG
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
- VIN:
- Lokalizacja: Ornontowice
Wypadanie Zapłonu 3.2 Benzyna + LPG
Witam mam problem w moim mietku jest sprowadzony z USA i juz 6 miesięcy jest u różnych mechaników i nikt nie może go naprawić. Mianowicie dzieje się tak gdy przekroczę 2000 obr/min 1 i 6 cylinder nie chodzi....
ądu
Wymieniłem już świece, kable, cewki, komputer z gazu, czujnik położenia wału wałka kilka razy juz wymieniałem wszystko ostatnio wymieniłem łańcuch rozrządu był naciągnięty o jakieś 2cm. Kto wie co może być przyczyną? Bo ja rozkładam ręce.
ądu
Wymieniłem już świece, kable, cewki, komputer z gazu, czujnik położenia wału wałka kilka razy juz wymieniałem wszystko ostatnio wymieniłem łańcuch rozrządu był naciągnięty o jakieś 2cm. Kto wie co może być przyczyną? Bo ja rozkładam ręce.
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- Użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
- VIN:
- Lokalizacja: Ornontowice
Diagnostyka była i zawsze sa te same błędy, jak wypnę wtyczki z czujnika położenia wały silnik chodzi prawie normalnie znaczy się już chodzą wszystkie cylindry ale nie jest to idealna praca. Nikt nie może mi poradzić jak sprawdzić rozrząd bo nikt nie ma przyrządów i nie widać cech. Łańcuch jest wymieniony dobrze.
[ Dodano: 2010-11-25, 21:19 ]
Koła nie były zjechane czujnik magnetyczny podmieniałem kilka razy
[ Dodano: 2010-11-25, 21:19 ]
Koła nie były zjechane czujnik magnetyczny podmieniałem kilka razy
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- Użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
- VIN:
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- Użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
- VIN:
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- Użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
- VIN:
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
To ty masz ML-a! Na dziś udało nam się ustalić, że masz silnik M112. Jutro jak będzie chwila to zajrzę do WIS, teraz piszę z lapka a tu nie mam zainstalowanego. Może ktoś w międzyczasie coś wymyśli.
[ Dodano: 2010-11-25, 21:46 ]
Te jaja to się dzieją na gazie czy na benzynie, czy na jednym i drugim?
[ Dodano: 2010-11-25, 21:46 ]
Te jaja to się dzieją na gazie czy na benzynie, czy na jednym i drugim?
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- Użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
- VIN:
- Lokalizacja: Ornontowice
No ML ale czy 203 czy 163 nie ma znaczenia tu chodzi o silnik który też jest w 203....ja rozkładam ręce już nie wiem co mam z nim zrobic.
[ Dodano: 2010-11-25, 21:49 ]
Na gazie i na benie...już nawet całkowicie minąłem kompa z gazu i tylko na benie i to samo;/
[ Dodano: 2010-11-25, 21:52 ]
Może ktoś inny ma jakies propozycje?
[ Dodano: 2010-11-25, 21:49 ]
Na gazie i na benie...już nawet całkowicie minąłem kompa z gazu i tylko na benie i to samo;/
[ Dodano: 2010-11-25, 21:52 ]
Może ktoś inny ma jakies propozycje?
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL