Wypadanie Zapłonu 3.2 Benzyna + LPG

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

Grajz
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
VIN:
Lokalizacja: Ornontowice

Wypadanie Zapłonu 3.2 Benzyna + LPG

Post autor: Grajz »

Witam mam problem w moim mietku jest sprowadzony z USA i juz 6 miesięcy jest u różnych mechaników i nikt nie może go naprawić. Mianowicie dzieje się tak gdy przekroczę 2000 obr/min 1 i 6 cylinder nie chodzi....
ądu
Wymieniłem już świece, kable, cewki, komputer z gazu, czujnik położenia wału wałka kilka razy juz wymieniałem wszystko ostatnio wymieniłem łańcuch rozrządu był naciągnięty o jakieś 2cm. Kto wie co może być przyczyną? Bo ja rozkładam ręce.
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Jaki masz silnik? Jest tam może m272? Robiłeś diagnostykę komputerową? Objawy typowe dla wyciągniętego łańcucha rozrządu.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

ostatnio wymieniłem łańcuch rozrządu był naciągnięty o jakieś 2cm.
Kolega pisze że łańcuch wymienił.
A sprawdzałeś magnetyczny nastawnik wałków rozrządu.
ML W164 350
Opel Ampera
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Wiem, czytać umiem. Wymianę łańcucha też można skopać. Przy 2 cm mogą być zjechane koła zębate, mogą być przestawione. Jak trafiał do szopenfeldziarzy to wszystko możliwe.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Grajz
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
VIN:
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: Grajz »

Diagnostyka była i zawsze sa te same błędy, jak wypnę wtyczki z czujnika położenia wały silnik chodzi prawie normalnie znaczy się już chodzą wszystkie cylindry ale nie jest to idealna praca. Nikt nie może mi poradzić jak sprawdzić rozrząd bo nikt nie ma przyrządów i nie widać cech. Łańcuch jest wymieniony dobrze.

[ Dodano: 2010-11-25, 21:19 ]
Koła nie były zjechane czujnik magnetyczny podmieniałem kilka razy
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Dobra, wróżek tu nie ma. Podaj typ silnika albo VIN
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Grajz
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
VIN:
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: Grajz »

smigam po vin do garażu chwila
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Szybciej zajrzeć w dowód rejestracyjny :haha:
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Grajz
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
VIN:
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: Grajz »

Vin jest z USA 4JGAB54E42A3002O3

I jeszcze jest problem nie można robic diagnozy kompem INICJACJA CZUJNIKIA KOŁA ;/
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

EPC nie zna tego VIN-u

Obrazek
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Grajz
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
VIN:
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: Grajz »

4JGAB54E42A300263

[ Dodano: 2010-11-25, 21:38 ]
Pomylek sie wkradł
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

To ty masz ML-a! Na dziś udało nam się ustalić, że masz silnik M112. Jutro jak będzie chwila to zajrzę do WIS, teraz piszę z lapka a tu nie mam zainstalowanego. Może ktoś w międzyczasie coś wymyśli.

[ Dodano: 2010-11-25, 21:46 ]
Te jaja to się dzieją na gazie czy na benzynie, czy na jednym i drugim?
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Grajz
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 12 sty 2010, o 21:54
VIN:
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: Grajz »

No ML ale czy 203 czy 163 nie ma znaczenia tu chodzi o silnik który też jest w 203....ja rozkładam ręce już nie wiem co mam z nim zrobic.

[ Dodano: 2010-11-25, 21:49 ]
Na gazie i na benie...już nawet całkowicie minąłem kompa z gazu i tylko na benie i to samo;/

[ Dodano: 2010-11-25, 21:52 ]
Może ktoś inny ma jakies propozycje?
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Zasadnicza różnica jest taka, że to forum W203, jeśli jednak użytkownicy zainteresowali się tematem, to pozwolę dokończyć rozmowę, ale przenoszę temat do działo Offtop.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

Grajz pisze:Na gazie i na benie...już nawet całkowicie minąłem kompa z gazu i tylko na benie i to samo;/
Właśnie o to miałem pytać.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”