C200 KOMPRESSOR Elegance

Tu chwalimy się swoim autem (zdjęcia, opisy, komentarze...)

Moderator: Dziki Mar

BolzZ
Użytkownik
Posty: 76
Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:10
VIN:
Lokalizacja: Wwa

C200 KOMPRESSOR Elegance

Post autor: BolzZ »

No i kupiłem.
Na razie się nie rozpiszę, a jak znajdę chwilę i zrobię jakieś fotki, to i parę słów skrobnę ;) Najpierw muszę auto odrobinkę wytrzeć z kurzu. Na liczniki 101tys. km i wszystko wskazuje na to, że prawdziwe.
VIN auta, jeśli ktoś ma ochotę poznać szczegóły ;)
WDB2030421A453487

Nie świeci lewy xenon- zaraz będę szukał jaki palnik mam kupić. Chwilę po ruszeniu gaśnie też prawy- czy tak ma być, czy mam szukać elektryka?
Nie mam też pojęcia jak ustawić zegarek, poruszać się po menu, zmienić język na angielski i takie tam...
Zimówki ma na zdecydowanie ładniejszych felgach niż te letnie ze zdjęcia :(

dwa zdjęcia poglądowe z otomoto:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2013, o 10:09 przez BolzZ, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5763
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

BolzZ pisze:Nie świeci lewy xenon- zaraz będę szukał jaki palnik mam kupić. Chwilę po ruszeniu gaśnie też prawy- czy tak ma być, czy mam szukać elektryka?
Zaskakujące pytanie. :haha: Gratuluję zakupu i oby pustynny wiatr nie sypał piachem w Twoją chłodnicę :haha: :ok:. Ustawienia masz w MENU komputera sterowany przyciskami z kierownicy. :ok:
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2013, o 10:14 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
BolzZ
Użytkownik
Posty: 76
Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:10
VIN:
Lokalizacja: Wwa

Post autor: BolzZ »

Twoja odpowiedź powoduje moje zmartwienie. Miałem nadzieję, że ten samochód jest taki mądry, że gasi i prawe światło, gdy stwierdzi, że nie działa lewe...
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5763
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

A czemu miałby to robić jak to dwa osobne układy i przetwornice czyli prawy i lewy i jakby tak było to prz awarii jednego na przykład w nocy z jednym pojedziesz a bez raczej już nie. Komunikat i błędzie owszem. Jedź do elektryka i po sprawie. Szkoda tracić czas tym bardziej, że to uciążliwa przypadłość w kraju gdzie jeździ się non stop na światłach. NIe trać czasu i serca. Zawsze coś jest do zrobienia przy używce i oby tylko to były takie sprawy :tak: .
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2013, o 12:03 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
bartek.iz
VIP
Posty: 752
Rejestracja: 13 mar 2008, o 00:12
VIN: WDB2030461F850320
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartek.iz »

Ładna C-tka, czarny z jasnym wnętrzem ładnie się komponuje :) tylko czegoś mi tu brakuje :P gdzie są skórzane fotele o których tak wspominałeś w innym wątku ? Jednak wybrałeś kompressora zamiast CDI.
C180 Kompressor, sedan - Avantgarde 2006r.
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4976
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Nie chcę być zrzędą, ale...............czy była kontrola łańcucha? :nunu:
Awatar użytkownika
Baile
VIP
Posty: 179
Rejestracja: 19 gru 2012, o 10:16
VIN:
Lokalizacja: Dublin

Post autor: Baile »

Ładny kolor tapicerki, jak bym miał możliwość, to bym wymienił swoje czarne skóry, na taki jasny środek :))
CL203 220 CDI Sport Edition+
2037082A834008

W209 CLK 200 Kompressor
2093422F122151
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4976
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Generalnie jasny środek bardzo trudno utrzymać w czystości, jak auto używane na co dzień. Nie rozumiem tych zachwytów nad skórami. Są to ok., ale jak nie ma to trudno :ok: Natomiast bardzo mi się nie podoba ta tapicerka skóropodobna :dobani: .
Gdyniak
VIP
Posty: 2002
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

BolzZ pisze:że gasi i prawe światło, gdy stwierdzi, że nie działa lewe...


Co zrobisz wtedy w nocy?
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
Baile
VIP
Posty: 179
Rejestracja: 19 gru 2012, o 10:16
VIN:
Lokalizacja: Dublin

Post autor: Baile »

Gdyniak pisze:
BolzZ pisze:że gasi i prawe światło, gdy stwierdzi, że nie działa lewe...
Co zrobisz wtedy w nocy?
Obrazek
:wysmiewacz: :wysmiewacz:
CL203 220 CDI Sport Edition+
2037082A834008

W209 CLK 200 Kompressor
2093422F122151
BolzZ
Użytkownik
Posty: 76
Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:10
VIN:
Lokalizacja: Wwa

Post autor: BolzZ »

To jaka może być przyczyna gaśnięcia po paru minutach jazdy?
Nie było kontroli łańcucha, ani kilku innych rzeczy, które powinienem pewnie zrobić. Jak wsiadłem do w203 który ma 101tys przebiegu, wygląda na 101 tys., jeździ jakby miał 101 tys. i pachnie wewnątrz nowością, a w czasie jazdy słychać jedynie szum wiatru oraz latającą w okolicy tylnej szyby muchę, to trochę się czujność wyłączyła.
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2013, o 15:17 przez BolzZ, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4976
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Dobra rozumiem...... :ok: ..........ale tera Zdrowaśki aby okazało sie, źe :ok: . Choć pewnie już tam łańcuch sie nieco wydłużył. Kurcze ale choć SD przed by wypadało. Naprawdę niektóre rzeczy mogą kosztować. :usmiech:
Awatar użytkownika
abgutek
VIP
Posty: 163
Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:31
VIN:
Lokalizacja: BL

Post autor: abgutek »

BolzZ pisze: (ciach ) a w czasie jazdy słychać jedynie szum wiatru oraz latającą w okolicy tylnej szyby muchę, to trochę się czujność wyłączyła.
nie chcę Cię martwić, ale z tą muchą powinieneś jak najszybciej coś zrobić. ;-)
Sprawdź łańcuch i będziesz spał spokojnie, u mnie przy podobnym przebiegu była odchyłka na 2-3 stopnie.
C180k 2007 sedan automat
WDB2030461f916494
Luigi82
Użytkownik
Posty: 136
Rejestracja: 6 gru 2011, o 16:32
VIN:
Lokalizacja: Wlkp
Kontakt:

Post autor: Luigi82 »

Ten z tyłu ładniejszy :rotfl:
BolzZ
Użytkownik
Posty: 76
Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:10
VIN:
Lokalizacja: Wwa

Post autor: BolzZ »

Uporałem się z ksenonami i z niedziałającymi spryskiwaczami reflektorów.
W lewym reflektorze spalony był tranzystor, w prawym poza wymianą spalonego mosfetu musiałem tez przelutować całą płytkę- po wymianie samego tranzystora światła działały, ale dziwnie: przy wyłączonym silniku wszystko było ok, przy włączonym silniku nie zapalały się. Jeśli je zapaliłem na wyłączonym i potem uruchamiałem silnik, działały dobrze, ale po zgaszeniu już się nie dały zapalić, bez wyłączenia auta. Obawiałem się jakiejś grubszej awarii sterowania, ale jak to zawsze w życiu (płyty główne, karty graficzne, zegary itd.) postanowiłem najpierw przelutować scalaki i to całkowicie rozwiązało problem.
Co do spryskiwaczy reflektorów- również standard. Rozebrałem pompkę, wyciągnąłem silnik, poszły w ruch odrdzewiacze i wd40, na koniec olej. Po złożeniu działają tak, że podczas spryskiwania reflektorów mam w drobnych kropelkach również całą maskę i odrobinę szybę :haha:
Wygląda na to, że już wszystko w autku mam sprawne. :) Co nie zmienia faktu, że na SD zamierzam podjechać no i łańcuch sprawdzić, żeby mieć pewność.
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2013, o 09:40 przez BolzZ, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moje auto”