Mercedes C200 Kompressor Elegance 2001r

Tu chwalimy się swoim autem (zdjęcia, opisy, komentarze...)

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Rubin85, no faktycznie problem ......... :wysmiewacz: Polecam ten dział, bo się przydaje.
Nie marudź z tą klimą dasz radę.
Rubin85
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 19 paź 2013, o 19:21
VIN:
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: Rubin85 »

Komplet dzwigienek zakupiony w MB, zostaly silniczki z ebaya zamowic.
Czy http://i.ebayimg.com/t/GENUINE-MERCEDES ... yGstSAihh/$(KGrHqJ,!n4FHbU0o7IyBS!ihg8f6w~~60_12.JPG tez bedzie mi potrzebne ? W serwisie powiedzieli ze to tez musze wymienic a nie chce czekac do momentu az rozbiore zeby zobaczyc bo nie maja na staniu w MB tego i tak.
C200K 2.0 2001r Elegance M111
WDC2030452R026889

viewtopic.php?t=13171
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Te wszystkie. ...... no przy okazji jak będziesz chciał to można, natomiast chodziło mi o te dwie co lecą zawsze ...... przeważnie jedna. Tu po 80zł, te co w manualu. Silniczki jak tanio to dobrze że komplet. Wszystkie nie wymienisz bo nie potrzeba ale 1 pub dwa warto w zapasie. Nowe w aso bardzo drogie jak na takie coś.
Powiedzenia
Awatar użytkownika
adaśko
Użytkownik
Posty: 762
Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
VIN:
Lokalizacja: Rumia

Post autor: adaśko »

Rubin85 pisze:Komplet dzwigienek zakupiony w MB, zostaly silniczki z ebaya zamowic.
Czy http://i.ebayimg.com/t/GE...8f6w~~60_12.JPG tez bedzie mi potrzebne ? W serwisie powiedzieli ze to tez musze wymienic a nie chce czekac do momentu az rozbiore zeby zobaczyc bo nie maja na staniu w MB tego i tak.
Jak dla mnie, rozebrać i zobaczyć co połamane. Kupowanie np. silniczka na zapas lub wszystkich trybików mija się z celem, sprężyn do zawieszenia też nie kupujemy trzech, bo jedną w razie czego. Jak raz się zrobi dobrze i dźwigienki są wymienione to zanim zdupi się to zdąży auto dwóch właścicieli zmienić, albo trafi już na szrot.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

adaśko, ja kupiłem 6 silniczków z rozbiórki na allegro za 50zł ze starym typem dźwigienki.............uważam, że jest to zakup roku :rotfl: i warto. Pamiętaj, że z rozbiórki te silniczki nie są nowe, a po pewnym przebiegu........warto mieć coś w zapasie jak któregoś dnia plastikowe trybiki się zdupią i wówczas nie trzeba czekać na przesyłkę. W ASO nowy kosztuje chyba 600zł lub jakoś tak.

[ Dodano: 2013-12-20, 21:58 ]
Do tego kupiłem komplet dwóch dźwigienek za chyba 76zł, a następnie poświęciłem trochę czasu na naprawę
Ostatnio zmieniony 20 gru 2013, o 21:59 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Gerri
expert
Posty: 1255
Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
VIN: WAUZZZ8P9BA087930
Lokalizacja: Limerick

Post autor: Gerri »

Fajne masz auto - mam takie same. Środek ten sam, nawet kierownica po tej samej, "złej" stronie :haha: trzy miesiące starszy, ale niestety przebieg powyżej 200 :yyy:
Nie mam lusterek składanych i ściemnianych oraz alarmu i czujnika deszczu. Reszta chyba o samo. Nie mam też oleju w wiązce. Stuki w zawieszeniu i owszem - zdarzają się, ale pomaga na to wymiana wahaczy. Ze stukami z klimy walczyłem (dwa razy wyrwana deska i wymiana złamanych dźwigienek i jednego silniczka) i w końcu doszedłem do wniosku, że silniczki działają ze zbyt dużą siłą - stąd połamane dźwigienki i trybiki w silniczkach. Zrobiłem prosty stabilizator ograniczający napięcie podawane na silniczki i od tego czasu problemy z klapkami odeszły w przeszłość.

Odnośnie twojego auta to raczej nie jest czarny, bo w VIN-ie jest określony jako "zielono-czarny metalik". Przebieg wygląda na autentyczny bo w 2006 roku miał nalatane 30 tys mil. Wtedy pojawił się w serwisie na wymianę akumulatora. Też się na tą akcję serwisową załapałem :muza: Felgi ma zmienione, bo w VIN-ie są 15 tki
Nie przejmuj się opiniami, że kupiłeś tanio rzęcha - to, co opisałeś jest spokojnie do ogarnięcia niewielkimi pieniędzmi i na pewno będziesz miał dużo radochy z użytkowania.
Rubin85 pisze:ale zastanawiam sie czy tube podlaczac
Uważam, że nagłośnienie dla osoby o podstawowych wymaganiach jest w zupełności wystarczające. Duży głośnik basowy jest na tylnym podszybiu (chyba jako standard)
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

Koreczek od wlewu oleju wymień :) Grosze kosztuje, a nie będzie Ci fajdać silnika :) Mała rzecz a poprawia estetyke :P
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Rubin85
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 19 paź 2013, o 19:21
VIN:
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: Rubin85 »

Gerri pisze:Fajne masz auto - mam takie same. Środek ten sam, nawet kierownica po tej samej, "złej" stronie :haha: trzy miesiące starszy, ale niestety przebieg powyżej 200 :yyy:
Nie mam lusterek składanych i ściemnianych oraz alarmu i czujnika deszczu. Reszta chyba o samo. Nie mam też oleju w wiązce. Stuki w zawieszeniu i owszem - zdarzają się, ale pomaga na to wymiana wahaczy. Ze stukami z klimy walczyłem (dwa razy wyrwana deska i wymiana złamanych dźwigienek i jednego silniczka) i w końcu doszedłem do wniosku, że silniczki działają ze zbyt dużą siłą - stąd połamane dźwigienki i trybiki w silniczkach. Zrobiłem prosty stabilizator ograniczający napięcie podawane na silniczki i od tego czasu problemy z klapkami odeszły w przeszłość.

Odnośnie twojego auta to raczej nie jest czarny, bo w VIN-ie jest określony jako "zielono-czarny metalik". Przebieg wygląda na autentyczny bo w 2006 roku miał nalatane 30 tys mil. Wtedy pojawił się w serwisie na wymianę akumulatora. Też się na tą akcję serwisową załapałem :muza: Felgi ma zmienione, bo w VIN-ie są 15 tki
Nie przejmuj się opiniami, że kupiłeś tanio rzęcha - to, co opisałeś jest spokojnie do ogarnięcia niewielkimi pieniędzmi i na pewno będziesz miał dużo radochy z użytkowania.
Rubin85 pisze:ale zastanawiam sie czy tube podlaczac
Uważam, że nagłośnienie dla osoby o podstawowych wymaganiach jest w zupełności wystarczające. Duży głośnik basowy jest na tylnym podszybiu (chyba jako standard)
Ja alarmu tez nie mam, tylko centralny jest. Co do tego stabilizatora to wiesz ilu osobom bys pomogl udostepniajac co i jak zrobiles, np takim laikom jak ja :D W papierach mam go jako czarny, tez sie dziwilem bo wlasnie vin mi pokazal zielono-czarny ale nie wiem czy ma to znaczenie i czy zmieniac. Co do audio to ja mam bardzo duze wymagania stad chce tube zamontowac :) A w podszybiu nie mam glosnika zadnego, ktos wymontowal albo go tam nie bylo :)
ktos92 pisze:Koreczek od wlewu oleju wymień :) Grosze kosztuje, a nie będzie Ci fajdać silnika :) Mała rzecz a poprawia estetyke :P
No wlasnie mi chlapie wokol korka ale na ebay.co.uk sa tylko oryginalne korki chyba ze do niego pasuje z innego modelu tez.
C200K 2.0 2001r Elegance M111
WDC2030452R026889

viewtopic.php?t=13171
Awatar użytkownika
Gerri
expert
Posty: 1255
Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
VIN: WAUZZZ8P9BA087930
Lokalizacja: Limerick

Post autor: Gerri »

Rubin85 pisze:Ja alarmu tez nie mam
Jak sądzisz - po co jest ten klawisz na prawo od klawisza kładzenia zagłówków?
To właśnie część kodu 551 który masz: ANTI-THEFT WARNING SYSYTEM
Rubin85 pisze:to wiesz ilu osobom bys pomogl udostepniajac co i jak zrobiles
Nie ma potrzeby - już jest na forum:
viewtopic.php?t=8115
Rubin85 pisze:A w podszybiu nie mam glosnika zadnego
Z fabryki wyszedł na pewno z głośnikiem (EPC to potwierdza) - może źle szukasz. Na tylnym podszybiu z jednej strony jest apteczka, z drugiej głośnik. Spojrzyj od strony bagażnika przez otwory w blasze podszybia.
Rubin85
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 19 paź 2013, o 19:21
VIN:
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: Rubin85 »

Sprawdzilem i glosnik jest ale chyba odlaczony bo nie zauwazylem jakiegos mega j**** podczas odtwarzania :D jutro sprawdze dokladnie bo juz ciemno. Co do klawisza to faktycznie jest nie zajarzylem ;P Kurde musze przestudiowac elektryke bo nie rozumiem nic z tego co tam napisales :D Jest gdzies jakis schemat okablowania od radia ?

W ogole pierwsze stukniecie za mna :( Cofalem i gosc cofal z miejsca parkingowego to w niego stuknalem, na szczescie male ryski tylko na zderzaku i obeszlo sie bez spisywania danych :]
C200K 2.0 2001r Elegance M111
WDC2030452R026889

viewtopic.php?t=13171
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Rubin85 pisze:nie zauwazylem jakiegos mega j**** podczas odtwarzania
Bo i nie ma być :cwaniak:

Jest i robi robotę, zapodaj dobry bit zamknij drzwi i otwórz bagażnik stojąc na zewnątrz.
Jest fajne stonowane brzmienie. :oczko:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Rubin85
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 19 paź 2013, o 19:21
VIN:
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: Rubin85 »

Jak sie dostac do tego gornego silniczka M2/6 ?? Cala gore musze sciagac czy wystarczy ta oslone na srodku ?

Obrazek
C200K 2.0 2001r Elegance M111
WDC2030452R026889

viewtopic.php?t=13171
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

A masz rozebrane i upewniles sie ze to ten. U mnie zamieszanie robil w sumie ten od frontu ale profilktycznie wymieniłem tez tego lewego.
Rubin85
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 19 paź 2013, o 19:21
VIN:
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: Rubin85 »

Na SD bylem i tak wykazalo ze 2 przednie i ten gorny z tym ze gorne ogrzewanie te co jest posrodku dziala caly czas tzn daje powietrze. Najlepsze jest to ze musze sie zdac na to co powiedzieli w serwisie bo nie wydrukowali mi zadnego raportu z sd ani nic :/
C200K 2.0 2001r Elegance M111
WDC2030452R026889

viewtopic.php?t=13171
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

No to jezeli tak to może by kto podpowiedział jak tam sie dostać mam nadzieję że bez poważnego demontażu. Ja to od biedy bym rozebral tak jak w manualu i wymienil dzwigienki i te pozostałe, a potem zobaczyć przy rozebranym jak to chodzi i na żywo czy tam się dostanę. Teraz nie pamiętam jaki tam dostep.

[ Dodano: 2013-12-28, 14:33 ]
Jak kupiłeś wszystko, to poświęć 3 godziny i wymień co możesz. Bez składania sprawdź efekt. Jak nie da rady to trudno zaplacisz za warsztat. ... tez muszą żyć :ok:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moje auto”