Nieźle, ciekawy pomysł na zasłonięcie dziur po kogutach
Ostatnio oglądałem bmw 5 chyba 2003-4r. przebieg 250tys. w DE.
Gośc oczywiście w ogłoszeniu nic nie napisał, w dodatku uznał się za drugiego właściciela...
Dziury na dachu były zalepione srebrną zbrojoną folią, ręce mi opadły no ale są też plusy:
Serwisowane do końca, wzmocnione hamulce, dodatkowo zabezpieczone podwozie, domyślam się, ze antykorozyjnie, może jakieś dodatkowe osłony (po zobaczeniu dachu już mi się odechciało wnikac w szczegóły)
Fajne wyposażenie np. ksenony, czujniki parkowania, chociaż bez skóry)
aha no i cena wyjściowa 3500 eur... teraz myślę, że mogłem wzią za 3k wstawic szyber i heja
S203 Classic 2002r.
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 17 lut 2014, o 15:57
- VIN: WDB2032421F586862
- Lokalizacja: Bełchatów
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
skąd ten wniosek? Jak fabryczne do tego modelu to się zgodzę, w przeciwnym wypadku........ wątpię.Aet C200Kompr. pisze:wzmocnione hamulce
[ Dodano: 2014-02-17, 23:09 ]
tiggar, źle nie wygląda.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 17 lut 2014, o 15:57
- VIN: WDB2032421F586862
- Lokalizacja: Bełchatów
W C klasie nie wiem, warto porównac z serią pod względem stanu podwozia, hamulców itp.
pisałem o tej piątce, którą oglądałem.
Auta po niemieckiej policji wcale nie sa zle, ja szukalem czegos dla siebie i dziury na dachu mnie odrzuciły, natomiast jeżeli szyber jest dobrze zrobiony, nie pszecieka i nie rdzewieje (należy skontrolowac) to auto moze byc ok.
Oczywiscie najlepiej znac całą historie przed zakupem (takie auta w de sa zazwyczaj tansze....)
ale jak widze jak oni tymi autami sobie po DE jeżdżą... zazwyczaj to są powolne patrole po miejscie czy autobahnach, auta żadko kiedy dostają w kośc i są serwisowane w ASO bez względu na koszty, dokumentowane do końca.
Najgorzej trafic na takiego handlarza, który zalepi te dziury byle jak, bądź spieprzy montaż szyber skręci licznik i próbuje takie auto wcisnąc jako prywatne od drugiego właściciela
pisałem o tej piątce, którą oglądałem.
Auta po niemieckiej policji wcale nie sa zle, ja szukalem czegos dla siebie i dziury na dachu mnie odrzuciły, natomiast jeżeli szyber jest dobrze zrobiony, nie pszecieka i nie rdzewieje (należy skontrolowac) to auto moze byc ok.
Oczywiscie najlepiej znac całą historie przed zakupem (takie auta w de sa zazwyczaj tansze....)
ale jak widze jak oni tymi autami sobie po DE jeżdżą... zazwyczaj to są powolne patrole po miejscie czy autobahnach, auta żadko kiedy dostają w kośc i są serwisowane w ASO bez względu na koszty, dokumentowane do końca.
Najgorzej trafic na takiego handlarza, który zalepi te dziury byle jak, bądź spieprzy montaż szyber skręci licznik i próbuje takie auto wcisnąc jako prywatne od drugiego właściciela
Ostatnio zmieniony 18 lut 2014, o 02:14 przez Aet C200Kompr., łącznie zmieniany 1 raz.
C200 Kompressor 1.8/163km 2004r. (Lift) Kombi
LPG
WDB2032421F586862
LPG
WDB2032421F586862