W203 200K Elegance 2004r

Tu chwalimy się swoim autem (zdjęcia, opisy, komentarze...)

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

W203 200K Elegance 2004r

Post autor: mrbraindeath »

Witam,

mam na imie Bartek pochodze z Wroclawia (mieszkam w Warszawie) i przedstawiam wam swoj piekny samochodzik. Jest to moj drugi w203 i jak narazie nie narzekam (tfu tfu tfu).

Dane samochodu:

Mercedes C200 Kompressor - EZ 08/2004 Elegance
Czern Obsydianu (Lakier)
Szarosc Alpaki (Wnetrze)
Stan Licznika obecnie w Pazdzierniku 2012r- 90,600km

287 - Skladana Kanapa
423 - Skrzynia Automatyczna 5-Biegowa
523 - Radio Audio 20
543 - Podswietlane Lusterka Zaslon Przeciwslonecznych
550 - Hak
580 - Klimatyzacja THERMATIC
926 - Katalizator Spel. Norme Euro 4
955 - Linia Stylistyczna Elegance
R18 - 16" Felgi Alu. 7-Dziurowe

Samochod brzmi zwyczajnie, jest jednak w naprawde wysmienitym stanie. Zakupilem go z oryginalnymi pokrowcami MB w kolorze tapicerki. Sama tapicerka po sciagnietych pokrowcach wyglada jak nowa.)

Wykonane prace:

C48 - iPOD Carkit
R25 - 17" Felgi Alum. Dwuszprychowy-Design Z Ogumieniem Mieszanym
249 - Samosciemniajace Wewn. I. Zewn. Lusterka
260 - Usuniecie Desygnacji Modelu Na Klapie Bagaznika
527 - Comand APS Z Nawigacja
619 - Doswietlanie Zakretow
739 - Listwy Ozdobne Z Aluminium
813 - Sterowanie Glosem - Linguatronic
873 - Podgrzewane Przednie Fotele Lewy I Prawy

XXX - Chromowane Piny Do Drzwi

Planowane prace:

228 - Ogrzewanie Postojowe Webasto
500 - Elektrycznie Skladane Lusterka

Ogolnie juz duzo nie zostalo, jednak zawsze ktos mnie moze nakrecic i pewnie jeszcze cos dorzuce. Ponizej kilka zdjec samochodu z ostatnich 3 miesiecy. Milego ogladania:

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 27 sty 2016, o 09:59 przez mrbraindeath, łącznie zmieniany 8 razy.
Muciek_(Y)
Użytkownik
Posty: 336
Rejestracja: 25 kwie 2008, o 13:55
VIN:
Lokalizacja: ...

Post autor: Muciek_(Y) »

Bardzo fajne auto. Widzę, że trochę modyfikacji było :ok: To w garażu przed :mb: też zacne :bravo:
Do kiedyś ;)
Awatar użytkownika
moteq
Użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: 11 wrz 2011, o 00:27
VIN:
Lokalizacja: OKR

Post autor: moteq »

Rewelacja. Pieknie wyglada ten ciemny lakier z jasnym srodkiem. Widac, ze zabrales sie juz za mody. Jesli to nie problem i tajemnica to rzuc mi na pw ile dales
WDB2032201F876828
Awatar użytkownika
SuruwaC220
VIP
Posty: 292
Rejestracja: 4 cze 2011, o 17:04
VIN:
Lokalizacja: Busko Zdrój / ŁÓDŹ

Post autor: SuruwaC220 »

Piękne !
Czekam na więcej zdjęć :bravo:

Pozdrawiam
Suruwa/
W203 Kombi C220 Elegance 2002r.

[center]Pozdrowienia dla V126, Taczar'a, Mrbraindeath'a, Rumcajsa i Wszystkich fanów W203 przesyłam JA (:
Nowa mordka :D
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 619po.jpg/
[/center]
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

Dziekuje wszystkim - ponizej kilka dodatkowych zdjec nowych zakupow:

Zaslepki na zamki z w210 (A 210 766 00 56) 6PLN

Oraz nowe felgi z ASO (B 6 647 07 66 - czyli CODE R25 dla w203)
Cena za sztuke to ok. 550PLN po znizkach -50% dla stalych klientow.

Rozmiary felg to:

7,5Jx17 ET 36 przod (225/45R17)
8,5Jx17 ET 34 tyl (245/40R17)

Co do zalozenia to nie wiem czy wyladuja na moim maluchu przed 2012r. Opony sa dosyc drogie (tyle co felgi :haha: ) a na miesiac nie bede kupowal opon by je zaraz wyrzucic do garazu na pol roku.

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 27 sty 2016, o 10:00 przez mrbraindeath, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
moteq
Użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: 11 wrz 2011, o 00:27
VIN:
Lokalizacja: OKR

Post autor: moteq »

Te zaslepki sa po to, zeby nie zabrudzalo zamka? Spoko gadget. Felgi tez fajne, ale nie napisales jaki maja rozmiar
WDB2032201F876828
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

Tak, miedzy innymi. Poprostu nie bedzie sie brud gromadzil. To samo z wilgoscia. Te zamki potrafia sie psuc z wiekiem i jak go bedziesz naprawde potrzebowal akurat bedzie niesprawny.

Co do felg to uzupelnilem rozmiar. Ponizej scan z katalogu i zdjecie jak wygladaja na s203:

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
moteq
Użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: 11 wrz 2011, o 00:27
VIN:
Lokalizacja: OKR

Post autor: moteq »

Bardzo ladne te felgi i dosyc szerokie opony. Taki zastaw w sam raz na autostrade. Masz juz upatrzone jakis model opon?
WDB2032201F876828
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

Wiesz patrzylem na rozne opony jednak rozmiary 225/45R17 i 245/40R17 sa dosyc drogie w zakupie. Okolo 450zl na przod i okolo 600zl na tyl trzeba dac. (Tylko w tym rozmiarze MB je certyfikuje i daje wpis do Datenkarte wiec nie bede wrzucal scheissu na te felgi).

Co do samych opon to ja wychodze z zalozenia ze opony sa najwazniejsze w samochodzie i od nich moje zycie zalezy przy wysokich predkosciach jak i podczas zimy wiec nie kupuje byle czego a la Tesco.
Inny przyklad to facet ubrany w dobre buty (moze miec podarte jeansy noname, koszule pognieciona, ale dobry skorzany but renomowanej firmy i zawsze bedzie wygladal dobrze)
O ile nie jest spaslakiem 300kg oczywiscie.. Tym to juz nic nie pomoze.

Wracajac do opon. Generalnie zawsze kupuje Dunlop lub GoodYear. Continental jest troche przydrogi ale raz mi sie zdarzyl. Wlochow, frankow czy kitajcow nie lubie wiec Pirelli, Michelin, Toyo, Yokohama odpadaja :D

Co do modelu to nie wariuje i nie kupuje najnowszej. Opona i tak nie wie czy jest starym modelem czy nie. Czytam zawsze ADAC Reifentest z przed 2-3 lat i kupuje NOWA z danego roku ale bazujaca na starszej technice opone (oczywiscie nie zawsze ta co wygrala, tylko jedna z najlepszych z moich firm) Wystarczy w zupelnosci.

Co do tych felg to planuje kupic cos z ochraniaczem felgi. Mysle o Dunlop SP Sport 01 lub Sport MAXX. Oczywiscie bez dopisu M0. Jest to opona z inna mieszanka produkowana dla Mercedesa (M0). Te opony sa za zwyczaj mieksze a co za tym idzie - szybciej sie scieraja. Ale dlatego jest komfort wiekszy i jakby kierowca nie odczuwa twardego zawieszenia.. Sprytny MB - kazdy ma swoj interes :)
Z GoodYear warto obejrzec Eagle F1 (Symetrycznie, nie te asymetric)

Jednak jesli Ty uciekasz od nas to pomysl nad opona caloroczna. Moi rodzice od zakupu swoich samochodow (mama jak mowilem ma w203 C270CDI) jezdza na GoodYear Eagle Vector EV-2 lub Vector 4 Seasons. Sa to opony ktore sa czesto w TOP 20 testow opon letnich lub zimowych - pomimo tego ze sa caloroczne. Rodzice mieszkaja w Bielefeld (ok. 150 A2 od Twojego Wuppertalu) i tam jest nonstop ciapa a sniegu na ulicach prawie nigdy nie ma. W Polsce te opony tez daja rade - wiem z doswiadczenia.
Awatar użytkownika
moteq
Użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: 11 wrz 2011, o 00:27
VIN:
Lokalizacja: OKR

Post autor: moteq »

U mnie caloroczna opona odpada bo zima czesto jezdze do Norwegii a tam przydaje sie dobra zimowka, czasem nawet z kolcami:) Nie robiac Ci OT, myslales zeby obnizyc delikatnie zawieszenie do takich ladnych felg i szerokich opon?
WDB2032201F876828
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

Norwegia mowisz - to ewidentnie odpada :)

Co do obnizania, jeszcze nawet nie wiem jak bedzie wygladal na tych felgach. Myslalem oczywiscie o obnizeniu, jesli bedzie taka koniecznosc (na tych 17" moze wygladac jak na szczudlach) to jedyna opcja bedzie regulowane zawiesznie K&W lub oryginalne zawieszenie sportowe MB. Zima chce zostac na 16" i tam mi sie nie widzi jezdzic obnizonym samochodem :)
Awatar użytkownika
moteq
Użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: 11 wrz 2011, o 00:27
VIN:
Lokalizacja: OKR

Post autor: moteq »

Ja bym sobie podarowal gwint, chyba ze chcesz zejsc naprawde nisko. Stracisz rowniez bardzo na komforcie. Mialem kiedys u siebie w Passacie b5 zestaw Bilsteina b10: kosztowal fortune, swietnie sprawdzal sie na autostradzie, ale w normlanym uzytkowaniu byl za twardy. Malo mi podsufitka na glowe nie spadla. Ja na twoim miejscu zainwestowal bym w springi Einbacha, albo Vogtlanda. Ladnie optycznie obniza auto, ale nie bedzie zbyt twardo. Ja juz myslalem o tym u siebie, ale mam nivo, wiec odpada.
WDB2032201F876828
Awatar użytkownika
SuruwaC220
VIP
Posty: 292
Rejestracja: 4 cze 2011, o 17:04
VIN:
Lokalizacja: Busko Zdrój / ŁÓDŹ

Post autor: SuruwaC220 »

moteq pisze:Ja bym sobie podarowal gwint, chyba ze chcesz zejsc naprawde nisko. Stracisz rowniez bardzo na komforcie. Mialem kiedys u siebie w Passacie b5 zestaw Bilsteina b10: kosztowal fortune, swietnie sprawdzal sie na autostradzie, ale w normlanym uzytkowaniu byl za twardy. Malo mi podsufitka na glowe nie spadla. Ja na twoim miejscu zainwestowal bym w springi Einbacha, albo Vogtlanda. Ladnie optycznie obniza auto, ale nie bedzie zbyt twardo. Ja juz myslalem o tym u siebie, ale mam nivo, wiec odpada.
Tak jak Moteq po zamontowaniu gwintu będzie Cie serce kuło gdy wjedziesz w dziurę albo trafisz na studzienkę :dobani: nie na Polskie drogi zdecydowanie. Sprężyny Eibacha zrobią "robotę". Np. http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-m ... 85512.html
Awatar użytkownika
Stolarz13
Użytkownik
Posty: 181
Rejestracja: 10 paź 2010, o 12:42
VIN:
Lokalizacja: Gostynin/Warszawa

Post autor: Stolarz13 »

Światła skrętu, to doswietlanie zakrętów rozumiem?
Jak to włączyłeś/uruchomiłeś?

Proponuje Ci o parktroniku pomyśleć również

PZDR
Stolarz
MB 220CDI kombi Avantgarde 2004r. Lift
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

Nie wiem jak to sie po Polsku nazywa.. Moze doswietlanie zakretow. Odblokowac to mozna przez SD w kazdym ASO, tak jak nadzor cisnienia opon - bez zadnych przerobek itp.

Co do gintowanego to jeszcze nie wiem jak mowilem. W ogole sie nie zastanawialem nad obnizaniem, jesli bedzie taka koniecznosc to pewnie cos wymysle.

A PDC mnie kreci, jednak jeszcze parkowac potrafie, a nie wiem czy ten "bajer" jest az tak przydatny.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moje auto”