otwieranie maski
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 sie 2008, o 21:29
- VIN:
- Lokalizacja: eldorado
otwieranie maski
Witam
Zakładam, że wszyscy wiemy, jak otwiera się maskę
Mój problem polega na tym, że z tej plastikowej dźwigni pod kierownicą odłączyła się linka sterująca otwieraniem maski. Chyba po prostu za mocno pociągnąłem za dźwignię. Linka ta jest zakończona małym, metalowym walcem. Nie wiem jak to teraz ze sobą połączyć, przyglądałem się tej plastikowej dźwigni od drugiej strony i nadal nie wiem jak ma być na niej przymocowana ta linka [zakończona walcem]. Czy komuś z Was się to już zdarzyło? Jakieś sugestie co do naprawy?
Jak na razie otwieram maskę ciągnąc linkę kombinerkami
PS. Dlaczego gdy pociągnę za linkę i już wyskoczy ta "łopatka" z grilla to jak pociągnę za tą łopatkę to nie zawsze maska się chce otworzyć??
Zakładam, że wszyscy wiemy, jak otwiera się maskę
Mój problem polega na tym, że z tej plastikowej dźwigni pod kierownicą odłączyła się linka sterująca otwieraniem maski. Chyba po prostu za mocno pociągnąłem za dźwignię. Linka ta jest zakończona małym, metalowym walcem. Nie wiem jak to teraz ze sobą połączyć, przyglądałem się tej plastikowej dźwigni od drugiej strony i nadal nie wiem jak ma być na niej przymocowana ta linka [zakończona walcem]. Czy komuś z Was się to już zdarzyło? Jakieś sugestie co do naprawy?
Jak na razie otwieram maskę ciągnąc linkę kombinerkami
PS. Dlaczego gdy pociągnę za linkę i już wyskoczy ta "łopatka" z grilla to jak pociągnę za tą łopatkę to nie zawsze maska się chce otworzyć??
bez gwiazdy nie ma jazdy
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Ten jak Ty go nazywasz walec musisz włożyć w w dwa okrągłe kułeczka na dźwigni. Nie jest to żadna filozofia ale skoro nie możesz dać sobie rady to zakładam że urwałeś to mocowanie i musisz kupić nową dźwignie
C220CDI 2004r
album_personal.php?user_id=53
album_personal.php?user_id=53
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 sty 2008, o 21:06
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Gdy mieliśmy kiedyś audi A4 w którym także nie chciał puścić zamek to troszkę było walki...Atrapa została delikatnie mówiąc "wymontowana" i w końcu od góry i od spodu udało się wybebeszyć linkę i siłą zwolnić zamek.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
-
- VIP
- Posty: 978
- Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: ???????????/
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 sty 2008, o 21:06
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Nie wiem jaki jest dostep od dolu pojazdu do klapy. Mozliwe ze dalo by sie to zrobic w najgorszym wypadku tak, zeby wjechac na kanal, zdjac oslone od dolu, wymontowac wszystko z przodu silnika (o ile sie da, nie ruszajac silnika) np. chlodnice, i wszystkie inne rzeczy, i wtedy mozna by probowac od dolu odblokowac jakos zamek (ewentualnie mlotkiem po zamku od spodu, i moze zaskoczy). Potem dziesiatki bledow (star diagnozis sie przyda).
To sa tylko domysly, nigdy nie mialem takiego problemu, a podaje to tylko jak by sie nic innego nie dalo wymyslic, nie dam rowniez gwarancji ze to dzialanie zadziala.
Sprobuj na poczatku jak kolega Gerri napisal, komus takie cos raz pomoglo, a jak nie, to trzeba bedzie kombinowac inaczej.
Siekiera nie jest tu najlepszym rozwiazaniem. Ciekawe co by zrobilo ASO jak by sie do nich udac
To sa tylko domysly, nigdy nie mialem takiego problemu, a podaje to tylko jak by sie nic innego nie dalo wymyslic, nie dam rowniez gwarancji ze to dzialanie zadziala.
Sprobuj na poczatku jak kolega Gerri napisal, komus takie cos raz pomoglo, a jak nie, to trzeba bedzie kombinowac inaczej.
Siekiera nie jest tu najlepszym rozwiazaniem. Ciekawe co by zrobilo ASO jak by sie do nich udac
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
U nas w Astrze był problem z otwieraniem maski, tam był jeden zamek, ale po pociągnięciu dźwigni one się nie otwierała, przeba było wtedy zawołać kogoś do pomocy, kto będzie lekko próbował podnieść maskę w momencie kiedy drugi będzie ciągnął za dźwignię. Maska otwierała się bez użycia najmniejszej ilości siły. Podejrzewam, że coś musiało się tam przytrzeć, a co najśmieszniejsze po pewnym czasie wszystko samo się naprawiło.
P.S. A masz może Star Diagnozis??
P.S. A masz może Star Diagnozis??
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt: